dc.contributor.author | Βασιλειάδης, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Vasileiadis, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2018-09-25T11:24:54Z | |
dc.date.available | 2018-09-25T11:24:54Z | |
dc.date.issued | 2018-09-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47677 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8540 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τρωτότητα | el |
dc.subject | Λιμενικοί κρηπιδότοιχοι | el |
dc.subject | Τοίχοι αντιστήριξης | el |
dc.subject | Retaining structures | en |
dc.subject | Port retaining structures | en |
dc.subject | Retaining walls | en |
dc.subject | Εδαφικές ωθήσεις | el |
dc.subject | Μόνιμες μετακινήσεις τοίχου βαρύτητας | el |
dc.subject | Vulnerability | en |
dc.subject | Analytical methods for retaining walls | en |
dc.title | Τρωτότητα και βέλτιστος σχεδιασμός λιμενικών κρηπιδότοιχων υπό στατικές και σεισμικές συνθήκες | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/cb16f7de16f322f2114874eda44f02fe72165c84 | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-26 | |
heal.abstract | Οι λιμενικοί κρηπιδότοιχοι αποτελούν μία ιδιαίτερη κατηγορία τεχνικών έργων. Ουσιαστικά πρόκειται για κατασκευές αντιστήριξης εδαφικών υλικών τα οποία βρίσκονται ως επί το πλείστον κάτω από τη στάθμη της θάλασσας. Λόγω της διαρκούς ανάπτυξης των λιμενικών εγκαταστάσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και της απαίτησης για αυξημένη αξιοπιστία και ασφάλεια, οι κρηπιδότοιχοι τα τελευταία χρόνια έχουν αποκτήσει μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο σε μελετητικό επίπεδο, όσο και σε κατασκευαστικό επίπεδο. Παρόλα αυτά, διάφορα περιστατικά, ακόμα και σε ανεπτυγμένες χώρες, έχουν δείξει ότι η τρωτότητα των λιμενικών κρηπιδότοιχων είναι αυξημένη, ιδιαίτερα σε σεισμογενείς περιοχές. Με βάση τα προαναφερθέντα, η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ασχολείται αρχικώς με το θέμα της τρωτότητας των λιμενικών κρηπιδότοιχων όπως αυτή καταδεικνύεται από διάφορα περιστατικά, ενώ μετέπειτα δίνει έμφαση στο θέμα του βέλτιστου στατικού και αντισεισμικού σχεδιασμού των λιμενικών κρηπιδότοιχων. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιούνται παραμετρικές αναλύσεις με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων οι οποίες καταδεικνύουν τις κρίσιμες παραμέτρους ενός σύνθετου προβλήματος αλληλεπίδρασης εδάφους-κατασκευής αντιστήριξης. | el |
heal.abstract | Marine quay walls are a specific and complicated category of coastal infrastructure. In pair lines are retained structures of soil below water surface. Nowadays port facilities seem to have a constant worldwide uprising rate, so the appropriate design of quay walls constitutes a factor of great importance and consequently the research of their vulnerability becomes a really interesting field of study. In specific, the seismic vulnerability of quay walls, even in countries with high-quality infrastructure, is really increased in seismically- active regions. As a result, this dissertation emphasizes not only at quay’s wall vulnerability, but also on static and anti-seismic design of them. For that purpose, it is used finite element methods to define the crucial factors of that complicated problem of interaction between retained soil and quay wall. | en |
heal.advisorName | Σακελλαρίου, Μιχαήλ | el |
heal.committeeMemberName | Ψαρρόπουλος, Πρόδρομος | el |
heal.committeeMemberName | Ρουσάκης, Γρηγόριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 139 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: