dc.contributor.author | Σκουλαρίκης, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Skoularikis, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2018-09-25T11:28:43Z | |
dc.date.available | 2018-09-25T11:28:43Z | |
dc.date.issued | 2018-09-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47679 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8532 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τρισδιάστατο μοντέλο | el |
dc.subject | Αισθητήρας | el |
dc.subject | Λογισμικό | el |
dc.subject | 3D Model | en |
dc.subject | Senson | en |
dc.subject | Asus xtion Pro Live | en |
dc.subject | Microsoft KINECT V.1 | en |
dc.subject | Cloud compare | en |
dc.subject | Software | en |
dc.title | Συγκριτική μελέτη των αισθητήρων Asus Xtion Pro Live και Microsoft Kinect v.1 στην κατασκευή τρισδιάστατου μοντέλου αντικειμένου | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΟΡΑΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/12c1c913dbe758d67c4c509a6768bdbc7905830c | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-23 | |
heal.abstract | Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μια συγκριτική μελέτη μεταξύ δύο διαφορετικών αισθητήρων και αφορά την παραγωγή τρισδιάστατου (3Δ) μοντέλου διάφορων αντικειμένων και σκηνών λήψης. Η μεθοδολογία, το τεχνικό όσο και το θεωρητικό υπόβαθρο που απαιτείται, προκειμένου να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος, αναλύονται διεξοδικά. Η πρώτη γραμμή παραγωγής 3Δ μοντέλων υλοποιείται χρήσει του αισθητήρα Asus Xtion Pro Live, με εκμετάλλευση, μεταξύ άλλων, της έγχρωμης κάμερας και του πομποδέκτη υπέρυθρης ακτινοβολίας της συσκευής. Δεδομένου των περιορισμών που υφίστανται για την παραγωγή ενός 3Δ μοντέλου έχοντας ως πρωτογενές υλικό το αρχείο καταγραφής του αντικειμένου από τον αισθητήρα, έγινε προσπάθεια επίτευξης του στόχου αυτού με τη χρήση κατάλληλου υλικού και λογισμικού και με τους ελάχιστους δυνατούς συμβιβασμούς σε ότι αφορά την ποιότητα του τελικού αποτελέσματος. Σημαντικό ρόλο έπαιξε η χρήση της μη εμπορικής έκδοσης του λογισμικού ReConstrustMe SDK. Η δεύτερη γραμμή παραγωγής 3Δ μοντέλων υλοποιείται χρήσει του αισθητήρα Microsoft Kinect v.1 το οποίο δημιουργεί 3Δ μοντέλα αντικειμένων με παρόμοιο τρόπο με εκείνον του αισθητήρα Asus Xtion Pro Live, καθώς οι αρχές λειτουργίας των συγκεκριμένων αισθητήρων είναι σε μεγάλο βαθμό κοινές. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η διαδικασία και η τεχνική σάρωσης που εφαρμόσθηκαν είναι παρόμοιες και για τους δύο αισθητήρες. Η ποιότητα των παραγόμενων 3Δ μοντέλων εξετάζεται, εν συνεχεία, σε αντιπαραβολή μέσω του προγράμματος Cloud Compare, προκειμένου να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. Επίσης, χρησιμοποιείται και το λογισμικό PhotoScan ως έμμεσος τρόπος αξιολόγησης των μοντέλων που παρήχθησαν μέσω των παραπάνω αισθητήρων. Τέλος, τα αποτελέσματα της σύγκρισης αυτής επιτρέπουν να προσδιοριστούν τα δυνητικά πεδία εφαρμογής και να διατυπωθούν σχετικές προτάσεις για το μέλλον. | el |
heal.advisorName | Γεωργόπουλος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργόπουλος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Ιωαννίδης, Χαράλαμπος | el |
heal.committeeMemberName | Δουλάμης, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 158 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: