HEAL DSpace

Βελτιστοποίηση τιμολογιακής πολιτικής ασφάλιστρων οχημάτων πολλαπλών επιπέδων αυτοματοποίησης με χρήση παραγώγων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τερεσσόνοκ, Δημήτριος el
dc.contributor.author Teressonok, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2018-09-27T08:11:58Z
dc.date.available 2018-09-27T08:11:58Z
dc.date.issued 2018-09-27
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47683
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15820
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ *
dc.subject Αυτόνομα οχήματα el
dc.subject Ασφαλιστική τιτλοποίηση el
dc.subject Παράγωγα el
dc.subject Ομόλογα el
dc.subject Αντασφάλιση el
dc.subject Autonomous vehicles en
dc.subject Insurance securitization en
dc.subject Derivatives en
dc.subject Bonds en
dc.subject Reinsurance en
dc.title Βελτιστοποίηση τιμολογιακής πολιτικής ασφάλιστρων οχημάτων πολλαπλών επιπέδων αυτοματοποίησης με χρήση παραγώγων el
dc.title Optimisation of insurance premium policy for multiple levels of automation vehicles with the use of derivatives en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Insurance el
heal.classification Automobile insurance--Self-insurance--Law and legislation el
heal.classification Transportation el
heal.classification Autonomous Vehicles el
heal.classification Derivative el
heal.classification Derivative securities--Mathematical models el
heal.classification Bond el
heal.classification Reinsurance el
heal.classification Insurance premiums el
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C02036
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85066848
heal.classificationURI http://skos.um.es/unesco6/332907
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/18668-1
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2009123216
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/12234-1
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/13296-2
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh96006983
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-18
heal.abstract Οι σύγχρονες εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αυξάνεται σταδιακά ο δείκτης ιδιοκτησίας οχημάτων οδηγεί στην εξαγωγή του συμπεράσματος ότι, από την μια πλευρά τα οχήματα γίνονται πιο ασφαλή, ενώ από την άλλη αυξάνεται ο αριθμός των οχημάτων, με αποτέλεσμα οι ασφαλιστικές εταιρίες να χρειαστεί να επανεξετάσουν τα στρατηγικά τους σχέδια και πολιτικές που θα εφαρμόσουν. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας μεθοδολογικής προσέγγισης για την ανάλυση και την αξιολόγηση του τρόπου τιμολόγησης των ασφάλιστρων των οχημάτων διαφόρων επιπέδων αυτοματοποίησης. Η προσέγγιση για την εκτίμηση του συνολικού κόστους αποζημιώσεων της ασφαλιστικής εταιρίας βασίζεται στα Μοντέλα Πρακτόρων και την Δυναμική του Συστήματος. Το σύστημα ανάπτυξης των παραγώγων έχει βάση στην Δυναμική του Συστήματος, ενώ η τιμολόγηση των ασφάλιστρων των οχημάτων πραγματοποιείται με την βοήθεια υπολογιστικού φύλλου. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το κόστος των αποζημιώσεων θα αυξηθεί στο μέλλον, το οποίο θα οδηγήσει σε αυξημένη χρήση των παραγώγων από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Όσον αφορά στα ασφάλιστρα, αυτά πρακτικά παραμένουν σταθερά για οχήματα επιπέδου αυτοματοποίησης 0, 1 και 2, ενώ παρατηρείται σημαντική μείωση για επίπεδο αυτοματοποίησης 3 και άνω. Η έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί έχει εφαρμογή σε πολλούς τομείς, ονομαστικά στην διαχείριση κεφαλαίου της ασφαλιστικής εταιρίας, στην διαχείριση χαρτοφυλακίου, στην βελτιστοποίηση των επενδύσεων και των ασφάλιστρων των οχημάτων. el
heal.abstract The modern progress in the automotive industry combined with the fact that the vehicle ownership index is increasing leads to the conclusion, that on the one side the vehicles are becoming more safe, whereas on the other hand the number of vehicles is rising, as a result insurance companies will have to re-evaluate their implemented strategic plans and policies. The purpose of this thesis is the development of a methodological approach for the analysis and the evaluation of insurance premium pricing of vehicles with different levels of automation. The approach for the assessment of the insurance company’s total compensation cost is based on Agent Based Modelling and System Dynamics. The system in which derivatives are developed is based on System Dynamics, whereas the pricing of vehicle’s insurance premium is implemented with a spreadsheet. The results that have arisen show the compensation cost will rise in the future, which will lead to increased use of derivatives from the insurance companies. As for insurance premiums, they are practically equal regarding vehicles with levels of automation 0, 1 and 2, whereas drastic decrease is noticed for levels of automation 3, 4 and 5. The research that has been carried out has implications in various fields, namely capital management of insurance company, portfolio management, investment optimisation and vehicle insurance premium pricing optimisation. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 133 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα