dc.contributor.author | Τερεσσόνοκ, Δημήτριος![]() |
el |
dc.contributor.author | Teressonok, Dimitrios![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2018-09-27T08:11:58Z | |
dc.date.available | 2018-09-27T08:11:58Z | |
dc.date.issued | 2018-09-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47683 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15820 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αυτόνομα οχήματα | el |
dc.subject | Ασφαλιστική τιτλοποίηση | el |
dc.subject | Παράγωγα | el |
dc.subject | Ομόλογα | el |
dc.subject | Αντασφάλιση | el |
dc.subject | Autonomous vehicles | en |
dc.subject | Insurance securitization | en |
dc.subject | Derivatives | en |
dc.subject | Bonds | en |
dc.subject | Reinsurance | en |
dc.title | Βελτιστοποίηση τιμολογιακής πολιτικής ασφάλιστρων οχημάτων πολλαπλών επιπέδων αυτοματοποίησης με χρήση παραγώγων | el |
dc.title | Optimisation of insurance premium policy for multiple levels of automation vehicles with the use of derivatives | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Insurance | el |
heal.classification | Automobile insurance--Self-insurance--Law and legislation | el |
heal.classification | Transportation | el |
heal.classification | Autonomous Vehicles | el |
heal.classification | Derivative | el |
heal.classification | Derivative securities--Mathematical models | el |
heal.classification | Bond | el |
heal.classification | Reinsurance | el |
heal.classification | Insurance premiums | el |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unescothes/C02036 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85066848 | |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unesco6/332907 | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/18668-1 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2009123216 | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/12234-1 | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/13296-2 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh96006983 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-18 | |
heal.abstract | Οι σύγχρονες εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αυξάνεται σταδιακά ο δείκτης ιδιοκτησίας οχημάτων οδηγεί στην εξαγωγή του συμπεράσματος ότι, από την μια πλευρά τα οχήματα γίνονται πιο ασφαλή, ενώ από την άλλη αυξάνεται ο αριθμός των οχημάτων, με αποτέλεσμα οι ασφαλιστικές εταιρίες να χρειαστεί να επανεξετάσουν τα στρατηγικά τους σχέδια και πολιτικές που θα εφαρμόσουν. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας μεθοδολογικής προσέγγισης για την ανάλυση και την αξιολόγηση του τρόπου τιμολόγησης των ασφάλιστρων των οχημάτων διαφόρων επιπέδων αυτοματοποίησης. Η προσέγγιση για την εκτίμηση του συνολικού κόστους αποζημιώσεων της ασφαλιστικής εταιρίας βασίζεται στα Μοντέλα Πρακτόρων και την Δυναμική του Συστήματος. Το σύστημα ανάπτυξης των παραγώγων έχει βάση στην Δυναμική του Συστήματος, ενώ η τιμολόγηση των ασφάλιστρων των οχημάτων πραγματοποιείται με την βοήθεια υπολογιστικού φύλλου. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το κόστος των αποζημιώσεων θα αυξηθεί στο μέλλον, το οποίο θα οδηγήσει σε αυξημένη χρήση των παραγώγων από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Όσον αφορά στα ασφάλιστρα, αυτά πρακτικά παραμένουν σταθερά για οχήματα επιπέδου αυτοματοποίησης 0, 1 και 2, ενώ παρατηρείται σημαντική μείωση για επίπεδο αυτοματοποίησης 3 και άνω. Η έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί έχει εφαρμογή σε πολλούς τομείς, ονομαστικά στην διαχείριση κεφαλαίου της ασφαλιστικής εταιρίας, στην διαχείριση χαρτοφυλακίου, στην βελτιστοποίηση των επενδύσεων και των ασφάλιστρων των οχημάτων. | el |
heal.abstract | The modern progress in the automotive industry combined with the fact that the vehicle ownership index is increasing leads to the conclusion, that on the one side the vehicles are becoming more safe, whereas on the other hand the number of vehicles is rising, as a result insurance companies will have to re-evaluate their implemented strategic plans and policies. The purpose of this thesis is the development of a methodological approach for the analysis and the evaluation of insurance premium pricing of vehicles with different levels of automation. The approach for the assessment of the insurance company’s total compensation cost is based on Agent Based Modelling and System Dynamics. The system in which derivatives are developed is based on System Dynamics, whereas the pricing of vehicle’s insurance premium is implemented with a spreadsheet. The results that have arisen show the compensation cost will rise in the future, which will lead to increased use of derivatives from the insurance companies. As for insurance premiums, they are practically equal regarding vehicles with levels of automation 0, 1 and 2, whereas drastic decrease is noticed for levels of automation 3, 4 and 5. The research that has been carried out has implications in various fields, namely capital management of insurance company, portfolio management, investment optimisation and vehicle insurance premium pricing optimisation. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 133 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: