HEAL DSpace

Υπολογιστική προσομοίωση και βελτιστοποίηση καθίσματος οχήματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βουτσινάς, Αρτέμιος el
dc.contributor.author Voutsinas, Artemios en
dc.date.accessioned 2018-10-04T09:10:19Z
dc.date.available 2018-10-04T09:10:19Z
dc.date.issued 2018-10-04
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47706
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15958
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Seat suspensions en
dc.subject Αναρτήσεις καθισμάτων el
dc.subject Optimization en
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Negative stiffness en
dc.subject Αρνητική στιβαρότητα el
dc.subject Ride comfort en
dc.subject Άνεση επιβατών el
dc.subject Simulation en
dc.subject Προσομοίωση el
dc.title Υπολογιστική προσομοίωση και βελτιστοποίηση καθίσματος οχήματος el
dc.title Simulation and optimization of vehicle's seat en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Δυναμική οχημάτων el
heal.classification Vehicle dynamics en
heal.classification Δυναμική μηχανών el
heal.classification Dynamics en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την υπολογιστική προσομοίωση και βελτιστοποίηση μοντέλων παθητικών αναρτήσεων που δύναται να τοποθετηθούν σε κάθισμα οδηγού επιβατηγού οχήματος. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε η υλοποίηση τριών προφίλ δρόμου διαφορετικής κατηγορίας σύφωνα με το ISO 8606, που αποτέλεσαν την είσοδο σε μοντέλο οχήματος "ενός τετάρτου" για να λάβουμε την αντίστοιχη διέγερση του αμαξώματος, και στη συνέχεια μοντελοποιήθηκαν όλες οι αναρτήσεις καθισμάτων. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε βελτιστοποίηση με χρήση γενετικών αλγορίθμων, ως προς τις βασικές παραμέτρους για το καθένα ξεχωριστά, με είσοδο την απόκριση του αμαξώματος για διέλευση του οχήματος από προφίλ δρόμου κατηγορίας Α και στόχο την άνεση του οδηγού σε συνδυασμό με την μικρότερη δυνατή στατική παραμόρφωση της ανάρτησης του καθίσματος. Εν συνεχεία,οι βέλτιστες λύσεις που προέκυψαν χρησιμοποιήθηκαν για την προσομοίωση των καθισμάτων με είσοδο πάλι την απόκριση του αμαξώματος για διέλευση του οχήματος από άλλα δύο προφίλ δρόμου κατηγορίας B και C. Αντίστοιχη διερεύνηση έγινε μεταβάλλοντας την μάζα του επιβάτη με σκοπό τη μελέτη της ευαισθησίας των μοντέλων αυτών στη θέση ισορροπίας τους. Τέλος, σε κάθε μοντέλο έγινε προσομοίωση για τρεις βέλτιστες λύσεις και μελέτη της δυναμικής συμπεριφοράς καθίσματος και επιβάτη . el
heal.abstract This diploma thesis aims at computational simulation and optimization of passive suspension system models that can be placed in a driver's seat. Initially, three road profiles of different categories defined by ISO 8606, were made, which formed the inputs to a quarter car model to receive the corresponding body excitement, and then all the seat mounts were modeled. Then optimization was performed using genetic algorithms, with basic parameters for each one, with input of the body response to passage of the vehicle from category A road profiles and aiming at the comfort of the driver in combination with the least possible static distortion of the seat’s suspension. The resulting optimal solutions were then used to simulate the seats by re-entering the body response to passage of the vehicle from two other road profiles of category B and C. A similar investigation was made by altering the passenger’s mass in order to study the sensitivity of these models in their equilibrium position. Finally, for each model simulated three optimal solutions to study the dynamic behavior of the seat and passenger. en
heal.advisorName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.committeeMemberName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Οχημάτων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 132 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα