dc.contributor.author | Βουτσινάς, Αρτέμιος | el |
dc.contributor.author | Voutsinas, Artemios | en |
dc.date.accessioned | 2018-10-04T09:10:19Z | |
dc.date.available | 2018-10-04T09:10:19Z | |
dc.date.issued | 2018-10-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47706 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15958 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Seat suspensions | en |
dc.subject | Αναρτήσεις καθισμάτων | el |
dc.subject | Optimization | en |
dc.subject | Βελτιστοποίηση | el |
dc.subject | Negative stiffness | en |
dc.subject | Αρνητική στιβαρότητα | el |
dc.subject | Ride comfort | en |
dc.subject | Άνεση επιβατών | el |
dc.subject | Simulation | en |
dc.subject | Προσομοίωση | el |
dc.title | Υπολογιστική προσομοίωση και βελτιστοποίηση καθίσματος οχήματος | el |
dc.title | Simulation and optimization of vehicle's seat | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Δυναμική οχημάτων | el |
heal.classification | Vehicle dynamics | en |
heal.classification | Δυναμική μηχανών | el |
heal.classification | Dynamics | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την υπολογιστική προσομοίωση και βελτιστοποίηση μοντέλων παθητικών αναρτήσεων που δύναται να τοποθετηθούν σε κάθισμα οδηγού επιβατηγού οχήματος. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε η υλοποίηση τριών προφίλ δρόμου διαφορετικής κατηγορίας σύφωνα με το ISO 8606, που αποτέλεσαν την είσοδο σε μοντέλο οχήματος "ενός τετάρτου" για να λάβουμε την αντίστοιχη διέγερση του αμαξώματος, και στη συνέχεια μοντελοποιήθηκαν όλες οι αναρτήσεις καθισμάτων. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε βελτιστοποίηση με χρήση γενετικών αλγορίθμων, ως προς τις βασικές παραμέτρους για το καθένα ξεχωριστά, με είσοδο την απόκριση του αμαξώματος για διέλευση του οχήματος από προφίλ δρόμου κατηγορίας Α και στόχο την άνεση του οδηγού σε συνδυασμό με την μικρότερη δυνατή στατική παραμόρφωση της ανάρτησης του καθίσματος. Εν συνεχεία,οι βέλτιστες λύσεις που προέκυψαν χρησιμοποιήθηκαν για την προσομοίωση των καθισμάτων με είσοδο πάλι την απόκριση του αμαξώματος για διέλευση του οχήματος από άλλα δύο προφίλ δρόμου κατηγορίας B και C. Αντίστοιχη διερεύνηση έγινε μεταβάλλοντας την μάζα του επιβάτη με σκοπό τη μελέτη της ευαισθησίας των μοντέλων αυτών στη θέση ισορροπίας τους. Τέλος, σε κάθε μοντέλο έγινε προσομοίωση για τρεις βέλτιστες λύσεις και μελέτη της δυναμικής συμπεριφοράς καθίσματος και επιβάτη . | el |
heal.abstract | This diploma thesis aims at computational simulation and optimization of passive suspension system models that can be placed in a driver's seat. Initially, three road profiles of different categories defined by ISO 8606, were made, which formed the inputs to a quarter car model to receive the corresponding body excitement, and then all the seat mounts were modeled. Then optimization was performed using genetic algorithms, with basic parameters for each one, with input of the body response to passage of the vehicle from category A road profiles and aiming at the comfort of the driver in combination with the least possible static distortion of the seat’s suspension. The resulting optimal solutions were then used to simulate the seats by re-entering the body response to passage of the vehicle from two other road profiles of category B and C. A similar investigation was made by altering the passenger’s mass in order to study the sensitivity of these models in their equilibrium position. Finally, for each model simulated three optimal solutions to study the dynamic behavior of the seat and passenger. | en |
heal.advisorName | Κουλοχέρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.committeeMemberName | Κουλοχέρης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Οχημάτων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 132 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: