dc.contributor.advisor |
Σαγιάς, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.author |
Μποντίνη, Ανδρονίκη Ι.
|
el |
dc.contributor.author |
Bodini, Androniki I.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-07-20T07:40:32Z |
|
dc.date.available |
2011-07-20T07:40:32Z |
|
dc.date.copyright |
2011-07-18 |
- |
dc.date.issued |
2011-07-20 |
|
dc.date.submitted |
2011-07-18 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/4772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1443 |
|
dc.description |
138 σ. |
el |
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Περιβάλλον και Ανάπτυξη” |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση της σχέσης μεταξύ της αστικής διάχυσης και του δικτύου μεταφορών ως αποτελέσματα ανάπτυξης για την πόλη των Ιωαννίνων.
Η συγκέντρωση των λειτουργιών στο κέντρο της πόλης, η γραμμική ανάπτυξη του πολεοδομικού συγκροτήματος και η διαρκής αύξηση του πληθυσμού οδήγησαν στο φαινόμενο της αστικής διάχυσης. Η ολοκλήρωση και λειτουργία μεγάλων οδικών αξόνων όπως η Παράκαμψη Ιωαννίνων και η Εγνατία Οδός ενέτεινε και συνέβαλε ακόμη περισσότερο στην επέκταση της πόλης προς τον περιαστικό χώρο, ενσωματώνοντας νέες περιοχές. Το φαινόμενο αυτό εξελίχθηκε άναρχα και χωρίς σχεδιασμό προκαλώντας πλήθος περιβαλλοντικών προβλημάτων και υποβαθμίζοντας περαιτέρω την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
Αφού γίνεται καταγραφή της υπάρχουσας πολεοδομικής και κυκλοφοριακής πραγματικότητας, στη συνέχεια εντοπίζονται τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί. Ακολουθούν μέτρα-κατευθύνσεις αντιμετώπισής τους με βάση τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης αλλά και σύμφωνα με τις προγραμματισμένες δράσεις του δήμου όπως είναι η ολοκλήρωση και η εφαρμογή ρυθμιστικού σχεδίου. |
el |
dc.description.abstract |
The present work is to present the relationship between urban sprawl and transport network as a result of development for the city of Ioannina.
The concentration of public services in the city center, the linear growth of the agglomeration and the constant population increase led to the phenomenon of urban sprawl. The completion and operation of large road network such as the Ring Road of Ioannina and the Egnatia Highway contributed to a further expansion of the city to the suburban area, incorporating new areas. This phenomenon developed without planning causing many environmental problems and further degrading the quality of life.
After the existing urban and traffic realities are recorded, the problems created are identified. In addition, confrontation measures are suggested, which are both in line with the planned activities of the municipality-such as the completion and implementation of the master plan- and based on the principles of sustainable growth. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ανδρονίκη Ι. Μποντίνη |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Αστική διάχυση |
el |
dc.subject |
Ιωάννινα |
el |
dc.subject |
Δίκτυο μεταφορών |
el |
dc.subject |
Πολεοδομικό συγκρότημα |
el |
dc.subject |
Urban sprawl |
en |
dc.subject |
Ioannina |
en |
dc.subject |
Transport network |
en |
dc.title |
Η σχέση της αστικής διάχυσης και του δικτύου μεταφορών στο πολεοδομικό συγκρότημα Ιωαννίνων. Προβλήματα-Προοπτικές |
el |
dc.title.alternative |
Η σχέση της αστικής διάχυσης και του δικτύου μεταφορών στο πολεοδομικό συγκρότημα Ιωαννίνων. Προβλήματα-Προοπτικές |
el |
dc.type |
masterThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-07-18 |
- |
dc.date.modified |
2011-07-18 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παναγιωτάτου, Ελισάβετ |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σαγιάς, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παναγιωτάτου, Ελισάβετ |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-07-20 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-07-20 |
- |