dc.contributor.author | Αγαθάγγελος, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Agathangelos, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2018-10-08T11:45:19Z | |
dc.date.available | 2018-10-08T11:45:19Z | |
dc.date.issued | 2018-10-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47746 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15775 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υπολογιστική ρευστομηχανική | el |
dc.subject | Πλοία | el |
dc.subject | Εξισώσεις | el |
dc.subject | Αλγόριθμοι | el |
dc.subject | Computational fluid dynamics | en |
dc.subject | Ships | en |
dc.subject | Algorithms | en |
dc.title | Αριθμητική μελέτη της αυτοπρόωσης ενός tanker σε διάφορες καταστάσεις φόρτωσης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Υπολογιστική ρευστομηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-05-15 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την αξιολόγηση των υπολογισμών αντίστασης και αυτοπρόωσης ενός δεξαμενόπλοιου σε διάφορες καταστάσεις φόρτωσης, με χρήση εργαλείων υπολογιστικής ρευστομηχανικής (Computational Fluid Dynamics). Το δεξαμενόπλοιο που μελετάται αποτελεί προϊόν της εργασίας για το μάθημα «Θέμα Μελέτης & Σχεδίασης Πλοίου Ι». Στο πρώτο κομμάτι της εργασίας παρουσιάζεται η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την γεωμετρική αναπαράσταση της γάστρας του πλοίου. Τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν είναι το σχεδιαστικό πρόγραμμα “Rhinoceros 5” καθώς και το πρόγραμμα Condor.f. Πιο συγκεκριμένα, το σχεδιαστικό πρόγραμμα “Rhinoceros 5” χρησιμοποιήθηκε για την δημιουργία της επιφάνειας της γάστρας του πλοίου. Στη συνέχεια και μετά από κάποιες τροποποιήσεις που ακολουθήθηκαν και περιγράφονται λεπτομερώς στην αντίστοιχη ενότητα εισαγάγαμε τη γεωμετρία στο πρόγραμμα Condor.f για να την τροποποιήσει σε μορφή που να είναι αποδεκτή για την συνέχεια της εργασίας. Στο δεύτερο κομμάτι της εργασίας, δημιουργείται η ελεύθερη επιφάνεια του νερού καθώς το πλοίο κινείται με σταθερή ταχύτητα. Αυτό επιτυγχάνεται με χρήση του προγράμματος Panelw.f. Σε αυτό το πρόγραμμα εισάγουμε την γεωμετρία από το προηγούμενο πρόγραμμα καθώς και ένα αρχείο με μεταβλητές για να ρυθμίσουμε τη λειτουργία του και τη σύγκλιση της ελεύθερης επιφάνειας. Στο τρίτο κομμάτι της εργασίας, χρησιμοποιείται το πρόγραμμα Santor.f το οποίο εκτελεί όλους τους υπολογισμούς της αντίστασης και της αυτοπρόωσης για κάθε κατάσταση φόρτωσης που μελετάται. Σε αυτό το πρόγραμμα εισαγάγαμε την γεωμετρία του πλοίου και τη μορφή της ελεύθερης επιφάνειας από τα δύο προηγούμενα προγράμματα καθώς και ένα αρχείο με μεταβλητές για τη λειτουργία του κώδικα. Ακόμα, σε αυτό το κομμάτι περιλαμβάνονται και όλα τα αποτελέσματα καθώς και μερικές συγκρίσεις και σχολιασμοί αυτών. Στο τελευταίο κομμάτι της εργασίας, παρουσιάζονται ορισμένα συμπεράσματα που προκύπτουν από την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων καθώς και αξιολόγηση των προγραμμάτων που χρησιμοποιήθηκαν. | el |
heal.advisorName | Τζαμπίρας, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 101 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: