HEAL DSpace

Αριθμητική μελέτη της αυτοπρόωσης ενός tanker σε διάφορες καταστάσεις φόρτωσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αγαθάγγελος, Δημήτριος el
dc.contributor.author Agathangelos, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2018-10-08T11:45:19Z
dc.date.available 2018-10-08T11:45:19Z
dc.date.issued 2018-10-08
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47746
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15775
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Υπολογιστική ρευστομηχανική el
dc.subject Πλοία el
dc.subject Εξισώσεις el
dc.subject Αλγόριθμοι el
dc.subject Computational fluid dynamics en
dc.subject Ships en
dc.subject Algorithms en
dc.title Αριθμητική μελέτη της αυτοπρόωσης ενός tanker σε διάφορες καταστάσεις φόρτωσης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Υπολογιστική ρευστομηχανική el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-05-15
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την αξιολόγηση των υπολογισμών αντίστασης και αυτοπρόωσης ενός δεξαμενόπλοιου σε διάφορες καταστάσεις φόρτωσης, με χρήση εργαλείων υπολογιστικής ρευστομηχανικής (Computational Fluid Dynamics). Το δεξαμενόπλοιο που μελετάται αποτελεί προϊόν της εργασίας για το μάθημα «Θέμα Μελέτης & Σχεδίασης Πλοίου Ι». Στο πρώτο κομμάτι της εργασίας παρουσιάζεται η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την γεωμετρική αναπαράσταση της γάστρας του πλοίου. Τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν είναι το σχεδιαστικό πρόγραμμα “Rhinoceros 5” καθώς και το πρόγραμμα Condor.f. Πιο συγκεκριμένα, το σχεδιαστικό πρόγραμμα “Rhinoceros 5” χρησιμοποιήθηκε για την δημιουργία της επιφάνειας της γάστρας του πλοίου. Στη συνέχεια και μετά από κάποιες τροποποιήσεις που ακολουθήθηκαν και περιγράφονται λεπτομερώς στην αντίστοιχη ενότητα εισαγάγαμε τη γεωμετρία στο πρόγραμμα Condor.f για να την τροποποιήσει σε μορφή που να είναι αποδεκτή για την συνέχεια της εργασίας. Στο δεύτερο κομμάτι της εργασίας, δημιουργείται η ελεύθερη επιφάνεια του νερού καθώς το πλοίο κινείται με σταθερή ταχύτητα. Αυτό επιτυγχάνεται με χρήση του προγράμματος Panelw.f. Σε αυτό το πρόγραμμα εισάγουμε την γεωμετρία από το προηγούμενο πρόγραμμα καθώς και ένα αρχείο με μεταβλητές για να ρυθμίσουμε τη λειτουργία του και τη σύγκλιση της ελεύθερης επιφάνειας. Στο τρίτο κομμάτι της εργασίας, χρησιμοποιείται το πρόγραμμα Santor.f το οποίο εκτελεί όλους τους υπολογισμούς της αντίστασης και της αυτοπρόωσης για κάθε κατάσταση φόρτωσης που μελετάται. Σε αυτό το πρόγραμμα εισαγάγαμε την γεωμετρία του πλοίου και τη μορφή της ελεύθερης επιφάνειας από τα δύο προηγούμενα προγράμματα καθώς και ένα αρχείο με μεταβλητές για τη λειτουργία του κώδικα. Ακόμα, σε αυτό το κομμάτι περιλαμβάνονται και όλα τα αποτελέσματα καθώς και μερικές συγκρίσεις και σχολιασμοί αυτών. Στο τελευταίο κομμάτι της εργασίας, παρουσιάζονται ορισμένα συμπεράσματα που προκύπτουν από την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων καθώς και αξιολόγηση των προγραμμάτων που χρησιμοποιήθηκαν. el
heal.advisorName Τζαμπίρας, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 101 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα