dc.contributor.author | Γάτος, Δημήτριος-Ηλίας | el |
dc.contributor.author | Gatos, Dimitrios-Ilias | en |
dc.date.accessioned | 2018-10-09T09:32:04Z | |
dc.date.available | 2018-10-09T09:32:04Z | |
dc.date.issued | 2018-10-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47752 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15578 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Hardware LAD | en |
dc.subject | Software in the Lab | en |
dc.subject | E-Learning | en |
dc.subject | Active Learning | en |
dc.subject | Problem-Based Learning | en |
dc.subject | Μικροδίκτυο | el |
dc.subject | Ισοζύγιο Ισχύος | el |
dc.subject | Έλεγχος στατισμού | el |
dc.title | Εκπαίδευση μηχανικών στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με χρήση σύγχρονων εργαστηριακών και διδακτικών μεθόδων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και εφαρμογές | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/2538c0c7b1057c59f6e1f66a99ab637afe14f4c3 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-02 | |
heal.abstract | Τα Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας αλλάζουν μορφή τα τελευταία χρόνια, για αυτό οι νέοι μηχανικοί πρέπει να είναι καλά εκπαιδευμένοι σε θέματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και έξυπνων δικτύων. Στο πλαίσιο της εργασίας παρουσίαζονται προηγμένες εφαρμογές εκπαίδευσης στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μέσα από ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Καταρχάς περιγράφονται εφαρμογές απομακρυσμένων εργαστηρίων (Hardware Laboratory At Distance) στα οποία ο φοιτητής-χρήστης αποκτά πρόσβαση χωρίς φυσική παρουσία, και εργαστήρια στα οποία απαιτείται η φυσική του παρουσία. Στη συνέχεια παρουσιάζονται προσομοιώσεις που χρησιμοποιούν λογισμικό (Software in the lab) που είναι εγκατεστημένο στους υπολογιστές του εργαστηρίου και πειράματα λογισμικού στο διαδίκτυο (Software in the web) που είναιάμεσα προσβάσιμα από στους φοιτητές-χρήστες χωρίς να χρειάζεται να παρίστανται στο χώρο του εργαστηρίου. Στη συνέχεια παρουσίαζονται σύγχρονες διδακτικές μεθοδολογίες που εφαρμόζονται σε πανεπιστήμια και μπορούν να συμπληρώσουν την παραδοσιακή διδασκαλία. Το Active learning εμπλέκει τους φοιτητές-μαθητές σε δραστηριότητες πέρα από το να κοιτάζουν, να ακούνε και να κρατάνε σημειώσεις. Η επαγωγική διδασκαλία (παρουσίαση και ανάλυση παραδειγμάτων, ανάδειξη των χαρακτηριστικών της έννοιας και ολοκλήρωση με τη διατύπωση του ορισμού) είναι ένας όρος «ομπρέλα» που περιλαμβάνει μια σειρά από εκπαιδευτικές μεθόδους, συμπεριλαμβανομένης της μάθησης βασισμένης σε προβλήματα (Problem-based Learning), της μάθησης βάσει project (Project-based Learning), της μάθησης βάσει περιπτώσεων (Case-based Learning), την μάθηση μέσω της ανακάλυψης και τη διδασκαλία just-in-time. Αυτές οι μέθοδοι έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά, όπως το ότι επικεντρώνονται στον φοιτητή/μαθητή, που σημαίνει ότι δίνουν μεγαλύτερη ευθύνη στους μαθητές για τη δική τους μάθηση από ό,τι η παραδοσιακή διδασκαλία. Στην παρούσα διπλωματική παρουσιάζονται εφαρμογές του συνδυασμού των παραπάνω τρόπων εκμάθησης με τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση των μηχανικών σε θέματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Θα παρουσιαστούν ποικίλα και καινοτόμα πειράματα και projects που έχουν πραγματοποιηθεί σε πανεπιστήμια ανά τον κόσμο και θα κατηγοριοποιηθούν ανάλογα με τον τρόπο που διεξάγονται, (π.χ. software, hardware etc). Τέλος, ως εφαρμογή των παραπάνω, υλοποιήθηκε μια διαδικτυακή εφαρμογή που επιτρέπει στον χρήστη να διεξάγει προσομοιώσεις ενός μικρoδικτύου σε διασυνδεδεμένη και απομονωμένη λειτουργία. Το γραφικό περιβάλλον στέλνει τιμές διάφορων μεταβλητών σε Excel αρχείο στο οποίο γίνονται οι υπολογισμοί και στη συνέχεια λαμβάνει νέες τιμές προσομοιώνοντας διάφορα σενάρια. | el |
heal.abstract | Power Systems have changed in recent years, so new engineers need to be well trained in renewable energy and smart grids. In the context of this thesis, advanced training applications for renewable energy sources are presented through a review of the literature. First, there are described applications of remote laboratories (Hardware Laboratory At Distance) in which the student user is accessed without physical presence, and laboratories in which his physical presence is required. Next, what is presented is the software in the lab that is installed in the laboratory computers and software in the web that are accessible by students without the need to attend the premices of the laboratory. Then, we present modern teaching methodologies that apply to universities and can complement traditional teaching. Active learning involves students in activities beyond looking, listening, and taking notes. Inductive teaching (presenting and analyzing examples, highlighting the features of the concept and completing it with the wording of the definition) is an umbrella term that includes a series of educational methods, including Problem-based Learning, Project-based Learning, Case-Based Learning, discovery-based learning, and just-in-time teaching. These methods have many common features, such as focusing on student, which means they give more responsibility to students for their own learning than traditional teaching. The present thesis presents applications of the combination of the above learning methods with the use of technology in the training of engineers on renewable energy. Various and innovative experiments and projects from universities around the world will be presented and will be categorized according to how they are conducted (e.g. software, hardware etc). Finally, as an application of the above, a web-based application has been implemented that allows the user to perform simulations of a micro grid in an interconnected and isolated operation. The graphical environment sends values of various variables to an Excel file where the calculations are made, and then receives new values by simulating different scenarios. | en |
heal.advisorName | Χατζηαργυρίου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαθανασίου, Σταύρος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργιλάκης, Πάυλος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 126 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: