HEAL DSpace

Recommendation Selection and User's Quality Of Experience in Cyberphysical Social Systems

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κούσης, Γιώργος - Μάριος el
dc.contributor.author Kousis, George - Marios en
dc.date.accessioned 2018-10-09T09:36:28Z
dc.date.available 2018-10-09T09:36:28Z
dc.date.issued 2018-10-09
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47753
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15350
dc.rights Default License
dc.subject Ποιότητα της εμπειρίας el
dc.subject Μηχανική μάθηση el
dc.subject Διαχείριση χρόνου el
dc.subject Θεωρία παιγνίων el
dc.subject Συστήματα συστάσεων el
dc.subject Quality of experience en
dc.subject Machine learning en
dc.subject Time management en
dc.subject Game theory en
dc.subject Recommendation systems en
dc.title Recommendation Selection and User's Quality Of Experience in Cyberphysical Social Systems en
dc.title Επιλογή Συστάσεων και Μελέτη Ποιότητας Εμπειρίας Χρήστη σε Κυβερνο-φυσικά Κοινωνικά Συστήματα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Δίκτυα και επικοινωνίες el
heal.classification Βασική μηχανική μάθηση el
heal.classification Machine learning en
heal.classification Game theory en
heal.classification Θεωρία παιγνίων και θεωρία διαπραγματεύσεων el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/273fd4c20d1e3f11519142bec6a1ac2b0b3338e5
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/fec24cd140d4b110c225ac68fec062a57fb86360
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85079324
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C01644
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/83667eb3b1af07d31ab69154d856bada652fe064
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-04-26
heal.abstract Among the most persistent problems in Cyber Physical Social Systems is how to o- ptimize a user's Quality of Experience (QoE). Typical e orts to address this problem seek to a ect user behavior using external information (physical environment parameters or pre-determined user pro le elements). Gathering such external information can be prohibitively expensive and time-consuming. In this work we focus our attention on museums, which are a prime representative of cyber physical social systems. Our goal is to implement and evaluate an algorithm that harnesses the visitor's internal ability to intelligently sense their environment and make choices that maximize their QoE. These choices are expressed in terms of which museum touring option is the best for them and how much time to spend on their visit. We model the museum setting as a distributed non-cooperative game where visitors sel shly maximize their own QoE. On this setting we formulate the problem of Recommendation Selection and Visiting Time Management (RSVTM) and implement a two-stage distributed algorithm, based on ga- me theory and machine learning, which learns from visitor behavior to make on-the- y recommendations that maximize the visitor's QoE. en
heal.abstract Ανάμεσα στα σημαντικά προβλήματα στο χώρο των Κυβερνο-φυσικών κοινωνικών συστη- μάτων (cyber-physical social systems) είναι η βελτιστοποίηση της Ποιότητας της Εμπειρίας (ΠτΕ) (Quality of Experience (QoE)) των χρηστών. Οι τυπικές μέθοδοι για την επίλυση αυτού του προβλήματος στοχεύουν στην επιρροή της συμπεριφοράς των χρηστών μέσω των εξωτερικών ερεθισμάτων πληροφορίας (χαρακτηριστικά του φυσικού χώρου του συστήματος ή προκαθορισμένα χαρακτηριστικά των χρηστών). Η συλλογή τέτοιων εξωτερικών πληροφο- ριών μπορεί να αποβεί απαγορευτικά δαπανηρή και χρονοβόρα. Στην παρούσα διπλωματική επικεντρώνουμε τη μελέτη μας σε έναν βασικό αντιπρόσωπο των κυβερνο-φυσικών κοινωνικών συστημάτων, τα μουσεία. Στόχος μας είναι η υλοποίηση και αξιολόγηση ενός αλγορίθμου, ο οποίος κάνει χρήση της εγγενούς ικανότητας των χρηστών, αισθανόμενοι το περιβάλλον γύρω τους, να κάνουν επιλογές που θα βελτιστοποιήσουν την ΠτΕ τους. Οι επιλογές αυτές εκφράζονται από τον καθορισμό του τρόπου περιήγησης στο μουσείο καθώς και από τον χρόνο τον οποίο θα αφιερώσουν στην επίσκεψή τους στο μουσείο. Το μουσείο μοντελοποιείται ως ένα κατανεμημένο μη συνεργατικό παίγνιο στο οποίο οι επισκέπτες ιδιοτελώς μεγιστοποιούν την ΠτΕ τους. Το πρόβλημα που διατυπώνουμε και εξετάζουμε είναι αυτό της Επιλογής Συστάσεως και του Χρόνου Επίσκεψης (Recommendation Selection and Visiting Time Management (RSVTM)). Ο υπό μελέτη υλοποιηθείς αλγόριθμος επίλυσης είναι ένας αλγόριθμος δύο σταδίων, βασισμένος στη θεωρία παιγνίων και τη μηχανική μάθηση, στον οποίο κάθε επισκέπτης εξετάζει την επιλογή σύστασης που θα τον οδηγήσει στη μεγιστοποίηση της ΠτΕ του. el
heal.advisorName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.committeeMemberName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.committeeMemberName Ρουσσάκη, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Βαρβαρίγου, Θεοδώρα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 59 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής