dc.contributor.author | Γκορτσά, Αρετή | el |
dc.contributor.author | Gkortsa, Areti | en |
dc.date.accessioned | 2018-10-09T10:01:37Z | |
dc.date.available | 2018-10-09T10:01:37Z | |
dc.date.issued | 2018-10-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47760 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15341 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Στροβιλο-υπερπλήρωση | el |
dc.subject | Υψόμετρο | el |
dc.subject | Μ.Ε.Κ. | el |
dc.subject | Ρύποι | el |
dc.subject | Καύση | el |
dc.subject | Altitude | en |
dc.subject | Diesel | en |
dc.subject | Performance | en |
dc.subject | Emissions | en |
dc.subject | Turbocharged | en |
dc.title | Προσομοίωση επίδρασης υψομέτρου στην απόδοση και τις εκπομπές ρύπων στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα με τη χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-POWER | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μηχανές εσωτερικής καύσης | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/c7c732b08ce25d214773f172fb19415f5f8461fb | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-04-16 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της επίδρασης του υψομέτρου στην απόδοση και τις εκπομπές ρύπων ενός εξακύλινδρου 4-Χ στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα Diesel. Η επίδραση του υψομέτρου έγκειται στην μεταβολή της πίεσης και της θερμοκρασίας του ατμοσφαιρικού αέρα που εισάγεται στην διάταξη του κινητήρα. Στόχος της εργασίας είναι η κατάλληλη προσομοίωσης του στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα και του περιβάλλοντος μέσω του υπολογιστικού πακέτου GT-Power. Το εξειδικευμένο αυτό λογισμικό παρέχεται από την εταιρία Gamma Technologies Inc και χρησιμοποιείται ευρέως στην βιομηχανία. Η διερεύνηση περιλαμβάνει την μεταβολή των συνθηκών του περιβάλλοντος και την καταγραφή για τις διάφορες περιπτώσεις των επιδόσεων του κινητήρα και των εκπομπών ρύπων. Η μελέτη των ρύπων επικεντρώνεται στους δύο βασικότερους ρύπους των κινητήρων Diesel, τα οξείδια του αζώτου και τα σωματίδια αιθάλης. Τέλος, γίνεται αξιολόγηση των αποτελεσμάτων, που προκύπτουν από το υπολογιστικό πακέτο, και οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι υπερπληρωμένοι κινητήρες αντισταθμίζουν την μείωση της πυκνότητας του αέρα λόγω της αύξησης του υψομέτρου. | el |
heal.abstract | This diploma thesis deals with the effect of altitude on the performance and emissions of a six-cylinder 4-stroke turbocharged Diesel engine. The effect of the altitude is to vary the pressure and temperature of the air introduced into the engine assembly. The aim of the thesis is to properly simulate the turbocharged engine and the environment through the GT-Power computational package. This specialized software is provided by Gamma technologies Inc. and is widely used in the industry. The investigation involves changing environmental conditions and recording for different cases the engine performance and pollutant emissions. The pollutant study focuses on the two main pollutants of Diesel engines, nitrogen oxides and soot particles. Finally, the results obtained from the computational package are evaluated, which lead to the conclusion that overcharged engines compensate for the decrease in air density due to altitude increase. | en |
heal.advisorName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Χουντάλας, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Φούντη, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 104 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: