dc.contributor.author |
Παπαχριστοπούλου, Λευκέτη
|
el |
dc.contributor.author |
Papachristopoulou, Lefketi
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-10-09T11:01:20Z |
|
dc.date.available |
2018-10-09T11:01:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47767 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15356 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κινητό τηλέφωνο |
el |
dc.subject |
Οδηγική συμπεριφορά |
el |
dc.subject |
Μη αναμενόμενο συμβάν |
el |
dc.subject |
Απόσπαση προσοχής |
el |
dc.subject |
Οδική ασφάλεια |
el |
dc.subject |
Driving behavior |
en |
dc.subject |
Unexpected incident |
el |
dc.subject |
Distracted driving |
el |
dc.subject |
Cell phone |
el |
dc.subject |
Road safety |
el |
dc.title |
Διερεύνηση οδηγικής συμπεριφοράς κατά την εμφάνιση μη αναμενόμενων συμβάντων σε συνθήκες απόσπασης προσοχής |
el |
dc.title |
Modeling of distracted driving behavior at the emergence of unexpected events |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακή ανάλυση |
el |
heal.classification |
Transport |
en |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/2b74df660cd25320a9869797d974861084ab381c |
|
heal.classificationURI |
http://skos.um.es/unescothes/C04122 |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-03-19 |
|
heal.abstract |
Η απόσπαση της προσοχής κατά την οδήγηση ευθύνεται για μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων στο οδικό δίκτυο. Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η ανάλυση της επιρροής των χαρακτηριστικών των οδηγών και του οδικού περιβάλλοντος στη συμπεριφορά και στις αντιδράσεις των οδηγών σε συνθήκες απόσπασης προσοχής, κατά την εμφάνιση ενός μη αναμενόμενου συμβάντος. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, αναπτύχθηκαν δύο μοντέλα πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης, που αποσκοπούσαν στον προσδιορισμό των παραγόντων που επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά. Διαπιστώθηκε ότι η συμπεριφορά των οδηγών επηρεάζεται από την ηλικία, την οδηγική εμπειρία, τον τύπο απόσπασης της προσοχής, τη στάθμη του κυκλοφοριακού φόρτου και τη θέση του οχήματος στη λωρίδα. Το φύλο και το μορφωτικό επίπεδο δεν επηρεάζουν τη συμπεριφορά τους. |
el |
heal.abstract |
Distracted driving is a primary cause of road accidents and road-related injuries. This Diploma Thesis aims to analyze the influence of the drivers’ characteristics and the road environment on the drivers’ behavior and their reaction upon an unexpected event under conditions of distracted driving. To achieve this goal, two multiple linear regression models were used to determine the factors that influence driver’s behavior. Findings indicate that the drivers’ age, driving experience, the type of distracting activity, the traffic load, and the position of the vehicle in the lane are determinants of their driving behaviour. On the contrary, other factors such as gender or educational level have not been found significant. |
en |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
73 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|