HEAL DSpace

Χωρική ανάλυση οδηγικής συμπεριφοράς σε αστικά οδικά δίκτυα

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Λαγού, Γεωργία el
dc.contributor.author Lagou, Georgia en
dc.date.accessioned 2018-10-15T10:23:04Z
dc.date.available 2018-10-15T10:23:04Z
dc.date.issued 2018-10-15
dc.identifier.uri http://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47800
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15987
dc.rights Default License
dc.subject Οδηγική συμπεριφορά el
dc.subject Πληθοπορισμός el
dc.subject Επικινδυνότητα el
dc.subject Ομαδοποίηση συμπεριφοράς el
dc.subject Χωρική απεικόνιση el
dc.subject Driving behaviour en
dc.subject Crowdsourcing en
dc.subject Risky driving en
dc.subject Clustering analysis en
dc.subject Spatial analysis en
dc.subject Spatial visualization en
dc.subject DBSCAN en
dc.title Χωρική ανάλυση οδηγικής συμπεριφοράς σε αστικά οδικά δίκτυα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κυκλοφοριακή τεχνική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-18
heal.abstract Η αυξημένη αστικοποίηση και η εκτεταμένη χρήση των Ι.Χ. αυτοκινήτων αυξάνει την ανάγκη για μετακίνηση και καθιστά σημαντική την βελτίωση του επιπέδου της οδηγικής συμπεριφοράς. Σημαντικό εργαλείο προς την κατεύθυνση αυτή, είναι η χωρική απεικόνιση και ανάλυση των οδηγικών συμβάντων σε χάρτες επικινδυνότητας του οδικού δικτύου. Προς εξυπηρέτηση του σκοπού αυτού, η έρευνα χρησιμοποιεί πρωτογενή δεδομένα παρακολουθούμενων μεγεθών από έξυπνα κινητά τηλέφωνα ικανών να περιγράψουν την οδηγική συμπεριφορά. Τα δεδομένα αυτά αποτελούν στοιχεία εισόδου για τους αλγορίθμους ομαδοποίησης της οδηγικής συμπεριφοράς που αναπτύχθηκαν. Βάσει των αποτελεσμάτων από τους παραπάνω αλγορίθμους, εντοπίστηκαν τα επικίνδυνα σημεία του δικτύου και αξιολογήθηκε η ομοιομορφία στην οδηγική συμπεριφορά ανάμεσα σε διαφορετικούς χρήστες της εφαρμογής. Τέλος, έγινε η χωρική απεικόνιση των ομάδων που προέκυψαν από την εφαρμογή των αλγορίθμων σε χάρτες επικινδυνότητας με σκοπό να αποτελέσουν εργαλείο ενημέρωσης και προειδοποίησης των οδηγών του δικτύου. el
heal.abstract Increased urbanization and widespread use of private vehicles increases the need for mobility and makes it important to improve the level of driving behavior. An important tool in this direction is the spatial mapping and analysis of driving incidents on road hazard maps. To serve this purpose, research uses raw data of tracked sizes from smartphones capable of describing driving behavior. These data are input elements for the clustering algorithms of the driving behavior developed. Based on the results from the above algorithms, the network's dangerous points were identified and uniformity in driving behavior among different users of the application was assessed. Finally, the spatial representation of the groups resulting from the application of the algorithms on risk maps was made to serve as a tool for informing and warning the drivers of the network. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 85 σ.
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record