dc.contributor.author |
Λαγού, Γεωργία
|
el |
dc.contributor.author |
Lagou, Georgia
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-10-15T10:23:04Z |
|
dc.date.available |
2018-10-15T10:23:04Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47800 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15987 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Οδηγική συμπεριφορά |
el |
dc.subject |
Πληθοπορισμός |
el |
dc.subject |
Επικινδυνότητα |
el |
dc.subject |
Ομαδοποίηση συμπεριφοράς |
el |
dc.subject |
Χωρική απεικόνιση |
el |
dc.subject |
Driving behaviour |
en |
dc.subject |
Crowdsourcing |
en |
dc.subject |
Risky driving |
en |
dc.subject |
Clustering analysis |
en |
dc.subject |
Spatial analysis |
en |
dc.subject |
Spatial visualization |
en |
dc.subject |
DBSCAN |
en |
dc.title |
Χωρική ανάλυση οδηγικής συμπεριφοράς σε αστικά οδικά δίκτυα |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Κυκλοφοριακή τεχνική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-07-18 |
|
heal.abstract |
Η αυξημένη αστικοποίηση και η εκτεταμένη χρήση των Ι.Χ. αυτοκινήτων αυξάνει την ανάγκη για μετακίνηση και καθιστά σημαντική την βελτίωση του επιπέδου της οδηγικής συμπεριφοράς. Σημαντικό εργαλείο προς την κατεύθυνση αυτή, είναι η χωρική απεικόνιση και ανάλυση των οδηγικών συμβάντων σε χάρτες επικινδυνότητας του οδικού δικτύου. Προς εξυπηρέτηση του σκοπού αυτού, η έρευνα χρησιμοποιεί πρωτογενή δεδομένα παρακολουθούμενων μεγεθών από έξυπνα κινητά τηλέφωνα ικανών να περιγράψουν την οδηγική συμπεριφορά. Τα δεδομένα αυτά αποτελούν στοιχεία εισόδου για τους αλγορίθμους ομαδοποίησης της οδηγικής συμπεριφοράς που αναπτύχθηκαν. Βάσει των αποτελεσμάτων από τους παραπάνω αλγορίθμους, εντοπίστηκαν τα επικίνδυνα σημεία του δικτύου και αξιολογήθηκε η ομοιομορφία στην οδηγική συμπεριφορά ανάμεσα σε διαφορετικούς χρήστες της εφαρμογής. Τέλος, έγινε η χωρική απεικόνιση των ομάδων που προέκυψαν από την εφαρμογή των αλγορίθμων σε χάρτες επικινδυνότητας με σκοπό να αποτελέσουν εργαλείο ενημέρωσης και προειδοποίησης των οδηγών του δικτύου. |
el |
heal.abstract |
Increased urbanization and widespread use of private vehicles increases the need for mobility and makes it important to improve the level of driving behavior. An important tool in this direction is the spatial mapping and analysis of driving incidents on road hazard maps. To serve this purpose, research uses raw data of tracked sizes from smartphones capable of describing driving behavior. These data are input elements for the clustering algorithms of the driving behavior developed. Based on the results from the above algorithms, the network's dangerous points were identified and uniformity in driving behavior among different users of the application was assessed. Finally, the spatial representation of the groups resulting from the application of the algorithms on risk maps was made to serve as a tool for informing and warning the drivers of the network. |
en |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
85 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|