dc.contributor.author |
Δουλγεράκης, Αντώνιος
|
el |
dc.contributor.author |
Doulgerakis, Antonios
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-10-18T10:01:59Z |
|
dc.date.available |
2018-10-18T10:01:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47807 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15972 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Waste heat recovery |
en |
dc.subject |
Diesel engine |
en |
dc.subject |
Rankine cycle |
en |
dc.subject |
Driving cycle |
en |
dc.subject |
Ανάκτηση θερμότητας |
el |
dc.subject |
Κινητήρας Diesel |
el |
dc.subject |
Κύκλος Rankine |
el |
dc.subject |
Κύκλος πόλης |
el |
dc.title |
Διερεύνηση δυνατότητας αύξησης βαθμού απόδοσης κινητήρα Diesel κατά τη διάρκεια κύκλου πόλης μέσω του οργανικού κύκλου Rankine με χρήση προγράμματος GT-Power |
el |
dc.title |
Investigation on the subject of Diesel engine performance improvement during a driving cycle through the organic Rankine cycle with the use of the GT-Power engine simulation software |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανές εσωτερικής καύσης |
el |
heal.classification |
Ανάκτηση θερμότητας |
el |
heal.classification |
Internal combustion engines (general) |
en |
heal.classification |
Waste heat recovery |
en |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/c7c732b08ce25d214773f172fb19415f5f8461fb |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/74ae2382eb865c8090b9ad862c28555a8c1ae925 |
|
heal.classificationURI |
http://skos.um.es/unesco6/331313 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/74ae2382eb865c8090b9ad862c28555a8c1ae925 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-09-26 |
|
heal.abstract |
This dissertation deals with the simulation of heavy duty Diesel engine with ORC system on the environment of GT-Power in order to be compared with the performance of the Diesel engine without the ORC system. The comparison is done during the worldwide transient vehicle cycle WTVC. |
en |
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την προσομοίωση οχήματος με βαρέος τύπου κινητήρα Diesel με σύστημα ORC στο περιβάλλον GT-Power προκειμένου να γίνει σύγκριση των επιδόσεων του με αυτές του κινητήρα Diesel χωρίς σύστημα ORC. Η σύγκριση γίνεται κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου κύκλου πόλης WTVC. |
el |
heal.advisorName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Φούντη, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
127 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|