HEAL DSpace

Διερεύνηση δυνατότητας αύξησης βαθμού απόδοσης κινητήρα Diesel κατά τη διάρκεια κύκλου πόλης μέσω του οργανικού κύκλου Rankine με χρήση προγράμματος GT-Power

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δουλγεράκης, Αντώνιος el
dc.contributor.author Doulgerakis, Antonios en
dc.date.accessioned 2018-10-18T10:01:59Z
dc.date.available 2018-10-18T10:01:59Z
dc.date.issued 2018-10-18
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47807
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15972
dc.rights Default License
dc.subject Waste heat recovery en
dc.subject Diesel engine en
dc.subject Rankine cycle en
dc.subject Driving cycle en
dc.subject Ανάκτηση θερμότητας el
dc.subject Κινητήρας Diesel el
dc.subject Κύκλος Rankine el
dc.subject Κύκλος πόλης el
dc.title Διερεύνηση δυνατότητας αύξησης βαθμού απόδοσης κινητήρα Diesel κατά τη διάρκεια κύκλου πόλης μέσω του οργανικού κύκλου Rankine με χρήση προγράμματος GT-Power el
dc.title Investigation on the subject of Diesel engine performance improvement during a driving cycle through the organic Rankine cycle with the use of the GT-Power engine simulation software en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανές εσωτερικής καύσης el
heal.classification Ανάκτηση θερμότητας el
heal.classification Internal combustion engines (general) en
heal.classification Waste heat recovery en
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/c7c732b08ce25d214773f172fb19415f5f8461fb
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/74ae2382eb865c8090b9ad862c28555a8c1ae925
heal.classificationURI http://skos.um.es/unesco6/331313
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/74ae2382eb865c8090b9ad862c28555a8c1ae925
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-09-26
heal.abstract This dissertation deals with the simulation of heavy duty Diesel engine with ORC system on the environment of GT-Power in order to be compared with the performance of the Diesel engine without the ORC system. The comparison is done during the worldwide transient vehicle cycle WTVC. en
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την προσομοίωση οχήματος με βαρέος τύπου κινητήρα Diesel με σύστημα ORC στο περιβάλλον GT-Power προκειμένου να γίνει σύγκριση των επιδόσεων του με αυτές του κινητήρα Diesel χωρίς σύστημα ORC. Η σύγκριση γίνεται κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου κύκλου πόλης WTVC. el
heal.advisorName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Φούντη, Μαρία el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 127 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής