dc.contributor.author | Λιοδάκη, Δανάη | el |
dc.contributor.author | Νικολάου, Χριστίνα | el |
dc.contributor.author | Liodaki, Danai | en |
dc.contributor.author | Nikolaou, Christina | en |
dc.date.accessioned | 2018-11-05T08:49:41Z | |
dc.date.available | 2018-11-05T08:49:41Z | |
dc.date.issued | 2018-11-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47883 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15999 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κατασκευή | el |
dc.subject | Θέατρο | el |
dc.subject | Ερμηνεία | el |
dc.subject | Σκηνογραφία | el |
dc.subject | Σκηνή | el |
dc.subject | Construction | en |
dc.subject | Theater | en |
dc.subject | Interpretation | en |
dc.subject | Scenography | en |
dc.subject | Stage | en |
dc.title | Όλος ο κόσμος μια σκηνή | el |
dc.title | World's a stage | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Architecture | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-10-23 | |
heal.abstract | WorldSTAGE – Συζητήσεις σχετικά με την ερμηνεία του χώρου και της μορφής μας οδήγησαν σε περεταίρω αναζητήσεις στην διάδραση δύο πεδίων – του αρχιτεκτονικού και θεατρικού χώρου – τόσο ως θεωρητικών αντικειμένων όσο και ως πρακτικών αντίληψης, διαμόρφωσης και βιώματος του χώρου. Στόχος μας υπήρξε η διερεύνηση ενός πλαισίου στο οποίο αναπτύσσεται μια σχεδιαστική ιδεολογία που ως κέντρο σκέψης της έχει την αφαίρεση με πρόθεση την ανοιχτότητα στην ερμηνεία και τη συμμετοχή των χρηστών σε αυτό. Ο θεατρικός χώρος ήταν ένα ιδανικό παράδειγμα, αφενός λόγω προσωπικών βιωμάτων και εμπειρίας όσο και αφετέρου επειδή ο θεατρικός χώρος είναι εξ ορισμού ένας χώρος συστήματος αναπαράστασης σε αναμονή ερμηνείας. Επιπροσθέτως, το θέατρο ως έννοια αναφέρεται τόσο στη δραματουργία όσο και στον αρχιτεκτονικό χώρο που τη στεγάζει, συσχετιζόμενο άμεσα με το δημόσιο χώρο, ενώ υπάρχει και η έννοια του περιπλανώμενου θιάσου καθ’ όλη την ιστορία του θεάτρου. Η εργασία μας στοχεύει στη δημιουργία μίας μεταφερόμενης, πολυμορφικής κατασκευή που θα δημιουργεί τη σκηνή, τα σκηνικά και τα καθίσματα των θεατών ενώ θα λειτουργεί ως ένας λευκός καμβάς ανοιχτής ερμηνείας που θα επιτρέπει τη συμμετοχή των δρώντων υποκειμένων στην αντίληψη του χώρου που δημιουργείται. Για αυτό το λόγο αναλύσαμε τρεις σκηνογραφίες από έργα διαφορετικών περιόδων, εντοπίσαμε τις βασικές ανάγκες της σκηνογραφίας και καταλήξαμε σε ένα σύστημα από μέταλλο και πανί το οποίο χρησιμοποιήσαμε εν τέλη για τη δημιουργία νέων σχεδιαστικών προτάσεων για τα έργα αυτά, τοποθετώντας τα σε διαφορετικά σημεία σε διάδραση με τον δημόσιο χώρο. Η διαδρομή μας ορίστηκε από τον πειραματισμό με την αφαίρεση και την κατασκευή και κινήθηκε μεταξύ δημόσιου και θεατρικού χώρου εξυπηρετώντας παράλληλα τις ανάγκες των υποκριτών, των θεατών αλλά και των ίδιων των έργων. | el |
heal.abstract | WorldSTAGE - Conversations on space and form interpretation led us to further inquiries on the interaction of architectural and theatrical space, both as theoretical topics as well as means of understanding, expressing and living space as a whole. Our aim was to examine a framework for a designing ideology with its core being developed around abstractness with the intention of openness in its interpretation and participation of the user. Theatrical space proved an ideal example to work with – criteria of its selection being both personal experience in the field as well as its essence – a theatrical space is by its definition a space anticipating interpretation. What is more, theatre has always been associated with both the venue as well as the art itself, for stage or travelling troupes. Our project aims to the creation of a portable, polymorphic construction that will serve as the stage, seating and set while enabling interpretation of space from the user rather than dictating it via its form or style, thus serving as a blank canvass on which space and art interact and develop. For this purpose we analyzed the stage design of three plays from different eras, identified key stage needs and resulted to a system of metal and textile, which was then used to re-design the scenography of the aforementioned plays, placing them in different sceneries in interaction with public space. Our journey has been one of experimentation with construction and abstraction , balancing between public and theatrical space while trying to meet the needs of actors, spectators and plays themselves. | en |
heal.advisorName | Παρμενίδης, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Καραδήμας, Κωνσταντίνος | el |
heal.advisorName | Parmenidis, Georgios | en |
heal.advisorName | Karadimas, Konstantinos | en |
heal.committeeMemberName | Αναστασόπουλος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Μπουγατιώτη, Φλώρα- Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Παππά, Νίνα | el |
heal.committeeMemberName | Θεοδωρά, Παναγιώτα | el |
heal.committeeMemberName | Anastasopoulos, Nikolaos | en |
heal.committeeMemberName | Mpougatioti, Flora- Maria | en |
heal.committeeMemberName | Pappa, Nina | en |
heal.committeeMemberName | Theodora, Panagiota | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 28 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: