dc.contributor.author |
Γεζεκελιάν, Λούση
|
el |
dc.contributor.author |
Gezekelian, Lousi
|
el |
dc.date.accessioned |
2018-11-06T08:43:18Z |
|
dc.date.available |
2018-11-06T08:43:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-06 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47916 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2198 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αστικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Ανθρώπινοι δημόσιοι χώροι |
el |
dc.subject |
Παρίσι |
el |
dc.subject |
Βαρκελώνη |
el |
dc.subject |
Χάγη |
el |
dc.subject |
Κοπεγχάγη |
el |
dc.subject |
Αστικός κόμβοι |
el |
dc.subject |
Αρχές βιώσιμης κινητικότητας |
el |
dc.subject |
Placemaking |
en |
dc.subject |
Place de la Republique |
en |
dc.subject |
Norreport Station |
en |
dc.subject |
Souterrain Tram Tunnel |
en |
dc.subject |
Rambla de Sants |
en |
dc.subject |
Αστικός ιστός |
el |
dc.title |
Nodes to places: η ανθρώπινη διάσταση στον σύγχρονο αστικό σχεδιασμό |
el |
dc.title |
Nodes to places: the human dimension in contemporary urban planning |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
heal.type |
learningMaterial |
el |
heal.classification |
Public spaces (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh89001287) |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-02-15 |
|
heal.abstract |
Η εν λόγω εργασία εκπονείται στα πλαίσια της μελέτης των τρόπων με τους οποίους οργανώνονται και αλληλεπιδρούν οι ροές κίνησης στα αστικά κέντρα, καθώς και για τους τρόπους με τους οποίους πραγματοποιείται η ανθρώπινη συγκέντρωση στον δημόσιο χώρο. Το πώς δηλαδή μέσω της ανθρώπινης παρουσίας τα σημεία της πόλης μπορούν να μετατραπούν σε χώρους και προορισμούς.
Ποια είναι επομένως τα χαρακτηριστικά του αστικού περιβάλλοντος με βάση τα οποία οι πολίτες προσκαλούνται να περπατήσουν, να σταθούν , να συγκεντρωθούν στον δημόσιο χώρο; Παράλληλα ποιος είναι ο βαθμός που η κίνηση του αυτοκινήτου επηρεάζει την κίνηση του πεζού αλλά και με ποιους τρόπους το περπάτημα , τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή το ποδήλατο θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν την χρήση του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη;
Προκειμένου να δοθεί απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα, άλλα και να γίνει αντιληπτός ο ρόλος του σχεδιασμού στην αλληλεπίδραση των ροών κίνησης, ως σημεία μελέτης επιλέχθηκαν οι αστικοί κόμβοι των πόλεων. Αποτελούν άλλωστε κεντρικά σημεία του ιστού στα οποία “συγκλίνουν” όλες οι μορφές κίνησης που αναπτύσσονται μέσα στην πόλη.
Συγκεκριμένα η μελέτη βασίστηκε στην ανάλυση του τρόπου λειτουργίας τεσσάρων χαρακτηριστικών ευρωπαϊκών αστικών κόμβων, οι οποίοι χρονολογούνται μετά το 2000 . |
el |
heal.abstract |
The purpose of this study is to investigate the organization and interactions between the urban traffic flows, as well as the ways in which the human concentration takes place in the public space.How, through the human presence, the nodes of the city can be transformed into places and destinations. Which are the characteristics of the urban environment that invite citizens to walk, stand, and gather in public space? What is the extent to which the movement of the car influences pedestrian traffic, but also in which ways walking, public transport or bicycle could compete with the use of the car in the city? Urban areas of cities were selected as study points in order to understand the level that urban planning affects the interaction of traffic flows in the city center. Those areas are, moreover, the central points of the urban web in which all forms of movement developed in the city converge. In particular, the study was based on an analysis of the way four European urban hubs were designed, dated after 2000. |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|