HEAL DSpace

Σχεδιασμός μεταλλικής πεζογέφυρας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σκούρας, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Skouras, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2018-11-08T10:56:13Z
dc.date.available 2018-11-08T10:56:13Z
dc.date.issued 2018-11-08
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47963
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9004
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Δομοστατικός Σχεδιασμός και Ανάλυση των Κατασκευών” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Πεζογέφυρα el
dc.subject Δικτυωτές δοκοί el
dc.subject Ολόσωμες δοκοί el
dc.subject Δυναμική απόκριση el
dc.subject Φάσεις ανέργεσης el
dc.subject Hollow beam en
dc.subject Trussed beam en
dc.subject Stages of construction en
dc.subject Footbridge en
dc.subject Dynamic response en
dc.title Σχεδιασμός μεταλλικής πεζογέφυρας el
heal.type masterThesis
heal.classification ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-25
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η μελέτη του φορέα μιας πεζογέφυρας με δύο εναλλακτικές περιπτώσεις. Στη πρώτη περίπτωση σχεδιάζεται και διαστασιολογείται η πεζογέφυρα με ολόσωμες δοκούς, ενώ στη δεύτερη περίπτωση με δικτυωτές δοκούς. Στην περίπτωση της πεζογέφυρας με δικτυωτές δοκούς το ύψος του δικτυώματος δεν είναι δεδομένο αλλά γίνεται μελέτη με τρια διαφορετικά ύψη. Αρχικά, παρουσιάζεται μια εισαγωγή στις μεταλλικές γέφυρες και μια σύντομη περιγραφή του προγράμματος προσομοίωσης (SAP2000) με το οποίο έγιναν οι αναλύσεις, η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την μόρφωση του προσομοιώματος. Στη συνέχεια γίνεται μία σύντομη περιγραφή της πεζογέφυρας, όπου παρουσιάζονται το στατικό της προσομοίωμα, τα γεωμετρικά της χαρακτηριστικά και τα δομικά υλικά που χρησιμοποιούνται. Ύστερα περιγράφονται αναλυτικά οι φορτίσεις και οι σεισμικές δράσεις που εφαρμόζονται στην πεζογέφυρα, με βάση τους Ευρωκώδικες. Παρουσιάζονται επίσης οι οριακές καταστάσεις και οι συνδυασμοί των δράσεων, με βάση τους οποίους γίνεται ο έλεγχος επάρκειας των διατομών της γέφυρας. Κατόπιν, πραγματοποιείται διαστασιολόγηση των επιμέρους στοιχείων της γέφυρας, περιγραφή των φάσεων ανέγερσης και τέλος έλεγχος των μελών στις οριακές καταστάσεις. Ακολουθεί περιγραφή και αναπαράσταση των συνδέσεων και γίνεται μελέτη της δυναμικής απόκρισης της πεζογέφυρας. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται σύγκριση μεταξύ των εναλλακτικών περιπτώσεων πεζογέφυρας που μελετήθηκαν. Για την μελέτη χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό SAP200, ενώ τα σχέδια, οι μορφοποιήσεις των φωτογραφιών και η ρεαλιστική απεικόνιση του έργου έγιναν με χρήση των προγραμμάτων AutoCAD και SketchUp. el
heal.abstract Subject of the present dissertation is the study of a footbridge with two alternative cases. In the first case the footbridge is designed with hollow beams, while in the second case with trussed beams. In the case of footbridge with the trussed beams the height of the truss is not be given, but a study of three different heights is made. To begin with, there is an introduction to metal bridges and a brief presentation of the simulation program (SAP2000) used to carry out my analyses, the procedure followed to form the simulant. What follows is a description of the bridge with reference to its static simulant, the geometrical characteristics and the building materials to be used. I then analytically refer to the loads and the seismic strains, in accordance to the Eurocodes. A presentation of the extreme condition and the combinations of acting loads on which the efficiency control of the section of the bridge is based follows. Then the particular elements of the bridge are dimensioned, the various stages of the construction are described as well as the examining if its parts under extreme conditions. Following is a description of the elements’ connections and a study of the dynamic response of the footbridge. The last chapter compares the alternative footbridge cases that have been studied in the present dissertation. The SAP2000 was used to carry out the study and the AutoCAD and SketchUp programs to design, formulate the photographs and realistically depict the structure. en
heal.advisorName Βάγιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βαμβάτσικος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Θανόπουλος, Παύλος el
heal.committeeMemberName Βάγιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 100 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα