dc.contributor.author | Σκούρας, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Skouras, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2018-11-08T10:56:13Z | |
dc.date.available | 2018-11-08T10:56:13Z | |
dc.date.issued | 2018-11-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47963 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9004 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Δομοστατικός Σχεδιασμός και Ανάλυση των Κατασκευών” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πεζογέφυρα | el |
dc.subject | Δικτυωτές δοκοί | el |
dc.subject | Ολόσωμες δοκοί | el |
dc.subject | Δυναμική απόκριση | el |
dc.subject | Φάσεις ανέργεσης | el |
dc.subject | Hollow beam | en |
dc.subject | Trussed beam | en |
dc.subject | Stages of construction | en |
dc.subject | Footbridge | en |
dc.subject | Dynamic response | en |
dc.title | Σχεδιασμός μεταλλικής πεζογέφυρας | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-10-25 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η μελέτη του φορέα μιας πεζογέφυρας με δύο εναλλακτικές περιπτώσεις. Στη πρώτη περίπτωση σχεδιάζεται και διαστασιολογείται η πεζογέφυρα με ολόσωμες δοκούς, ενώ στη δεύτερη περίπτωση με δικτυωτές δοκούς. Στην περίπτωση της πεζογέφυρας με δικτυωτές δοκούς το ύψος του δικτυώματος δεν είναι δεδομένο αλλά γίνεται μελέτη με τρια διαφορετικά ύψη. Αρχικά, παρουσιάζεται μια εισαγωγή στις μεταλλικές γέφυρες και μια σύντομη περιγραφή του προγράμματος προσομοίωσης (SAP2000) με το οποίο έγιναν οι αναλύσεις, η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την μόρφωση του προσομοιώματος. Στη συνέχεια γίνεται μία σύντομη περιγραφή της πεζογέφυρας, όπου παρουσιάζονται το στατικό της προσομοίωμα, τα γεωμετρικά της χαρακτηριστικά και τα δομικά υλικά που χρησιμοποιούνται. Ύστερα περιγράφονται αναλυτικά οι φορτίσεις και οι σεισμικές δράσεις που εφαρμόζονται στην πεζογέφυρα, με βάση τους Ευρωκώδικες. Παρουσιάζονται επίσης οι οριακές καταστάσεις και οι συνδυασμοί των δράσεων, με βάση τους οποίους γίνεται ο έλεγχος επάρκειας των διατομών της γέφυρας. Κατόπιν, πραγματοποιείται διαστασιολόγηση των επιμέρους στοιχείων της γέφυρας, περιγραφή των φάσεων ανέγερσης και τέλος έλεγχος των μελών στις οριακές καταστάσεις. Ακολουθεί περιγραφή και αναπαράσταση των συνδέσεων και γίνεται μελέτη της δυναμικής απόκρισης της πεζογέφυρας. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται σύγκριση μεταξύ των εναλλακτικών περιπτώσεων πεζογέφυρας που μελετήθηκαν. Για την μελέτη χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό SAP200, ενώ τα σχέδια, οι μορφοποιήσεις των φωτογραφιών και η ρεαλιστική απεικόνιση του έργου έγιναν με χρήση των προγραμμάτων AutoCAD και SketchUp. | el |
heal.abstract | Subject of the present dissertation is the study of a footbridge with two alternative cases. In the first case the footbridge is designed with hollow beams, while in the second case with trussed beams. In the case of footbridge with the trussed beams the height of the truss is not be given, but a study of three different heights is made. To begin with, there is an introduction to metal bridges and a brief presentation of the simulation program (SAP2000) used to carry out my analyses, the procedure followed to form the simulant. What follows is a description of the bridge with reference to its static simulant, the geometrical characteristics and the building materials to be used. I then analytically refer to the loads and the seismic strains, in accordance to the Eurocodes. A presentation of the extreme condition and the combinations of acting loads on which the efficiency control of the section of the bridge is based follows. Then the particular elements of the bridge are dimensioned, the various stages of the construction are described as well as the examining if its parts under extreme conditions. Following is a description of the elements’ connections and a study of the dynamic response of the footbridge. The last chapter compares the alternative footbridge cases that have been studied in the present dissertation. The SAP2000 was used to carry out the study and the AutoCAD and SketchUp programs to design, formulate the photographs and realistically depict the structure. | en |
heal.advisorName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βαμβάτσικος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 100 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: