dc.contributor.author | Ρακιτζόπουλος, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Rakitzopoulos, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2018-11-09T11:29:20Z | |
dc.date.available | 2018-11-09T11:29:20Z | |
dc.date.issued | 2018-11-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47979 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16098 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γέφυρα ζεύξης | el |
dc.subject | Δίδυμα κτίρια | el |
dc.subject | Αρθρωτά μέλη | el |
dc.subject | Πρόγραμμα ανάλυσης | el |
dc.subject | Σχεδιασμός | el |
dc.subject | Design | en |
dc.subject | Analysis program | el |
dc.subject | Member with hinges | el |
dc.subject | Twin buildings | el |
dc.subject | Skybridge | el |
dc.title | Σχεδιασμός δίδυμων μεταλλικών κτιρίων με γέφυρα ζεύξης | el |
dc.title | Design of steel twin buildings with skybridge | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μεταλλικές κατασκευές | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/6aa62585dd0180516223521f270569cb0146f613 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-11-01 | |
heal.abstract | Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη δυο πανομοιότυπων δεκαπενταόροφων μεταλλικών κτιρίων με γέφυρα ζεύξης. Τα κτίρια αποτελούνται από χαλύβδινο φέροντα οργανισμό, σύμμικτες πλάκες με χαλυβδόφυλλο SYMDECK 73 και ακλόνητη θεμελίωση, η οποία μπορεί να παραλάβει τα φορτία της ανωδομής. Όπως κάθε έργο το οποίο περιλαμβάνει ένωση μεταξύ δυο κτιρίων με γέφυρα ζεύξης, έτσι και αυτό απαιτεί την εις βάθος μελέτη από τον μηχανικό. Είναι άρα απαραίτητος ο κατάλληλος σχεδιασμός της κατασκευής, ούτως ώστε να περιοριστούν οι εντάσεις μεταξύ κτιρίου και γέφυρας, οι οποίες είναι πιθανό να οδηγήσουν στην αστοχία της κατασκευής. Στην προκειμένη περίπτωση, αυτό θα εξασφαλιστεί με την χρήση του προγράμματος AUTODESK ROBOT STRUCTURAL ANALYSIS PROFESSIONAL 2018, την καθοδήγηση των κεφαλαίων του ευρωκώδικα 0,1,2,3,4,8 και του αντίστοιχου εθνικού προσαρτήματος, με τα οποία γίνεται διαστασιολόγηση των μελών σε οριακή κατάσταση αστοχίας και λειτουργικότητας. Επίσης, γίνονται λογικές παραδοχές ως προς τις ελευθερώσεις των μελών και τοποθετούνται χιαστί σύνδεσμοι σε κάθε κατεύθυνση οι οποίοι επιλέγονται με γνώμονα την αρχιτεκτονική λειτουργικότητα αλλά και βέλτιστη ευστάθεια της γέφυρας ζεύξης. Ακόμα, ως προς τις ελευθερώσεις της γέφυρας ζεύξης γίνεται η παραδοχή, ότι οι στηρίξεις της επιτρέπουν την ανεξάρτητη κίνησή της σε σχέση με την κίνηση των δυο κτιρίων. Όσον αφορά την γεωμετρία της, επιλέγεται να διαμορφωθεί ως δικτύωμα με οριζόντιους χιαστί συνδέσμους, προκειμένου να περιοριστούν οι μετακινήσεις από την φόρτιση του ανέμου και την σεισμική φόρτιση, εξαιτίας των οποίων αναμένεται να αναπτυχθούν αρκετά προσαυξημένες δράσεις. Τέλος, έχοντας ολοκληρώσει την κατάλληλη διαστασιολόγηση και ανάλυση των κτιρίων γίνεται η διαμόρφωση των συνδέσεων. Καθοριστικός γνώμονας αυτού του σχεδιασμού είναι η παραδοχή αρθρωτών μελών μεταξύ δοκών και διαδοκίδων, μεταξύ κύριων μελών και υποστυλωμάτων καθώς και στους χιαστί συνδέσμους. | el |
heal.abstract | The scope of the present thesis is the study of two identical fifteen-story steel buildings with skybridge. The buildings consist of steel load-bearing elements, composite steel deck SYMDECK 73 and fixed footing, which is able to withstand the structural loads. This study, like every project that includes a link between two buildings with skybridge, demands an in depth comprehension by the engineer. Consequently, it is indispensable to design the structure in a way that restricts the building to bridge responses, which are likely to cause structural failure. More precisely, the above will be implemented with the use of AUTODESK ROBOT STRUCTURAL ANALYSIS PROFESSIONAL 2018, the guidance by the Eurocode parts 0,1,2,3,4,8, and the corresponding national annex, that dictate the member design in ultimate limit state and in serviceability limit state. Additionally, reasonable assumptions were made concerning the member releases and vertical stiffeners in every direction, that were chosen taking into consideration both architectural functionality and optimal skybridge stability. Furthermore, as far as the skybridge releases are concerned, it is assumed that its supports allow independent movement among the two buildings and the skybridge. In relation to its design, it is chosen to be formed with truss elements, both in vertical and horizontal directions, to restrict both wind and seismic displacements. These loads are expected to cause the greatest stress concerning the skybridge elements. Finally, after the completion of proper building member analysis and design, the according connections are calculated. The determining factor to form these connections is the assumption of joint members in beam-to-beam connections, in column-to-beam connections and in vertical stiffeners. | en |
heal.advisorName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Γαντές, Χάρης | el |
heal.committeeMemberName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 111 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: