dc.contributor.author | Σπαγκούρος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Spagkouros, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2018-11-12T09:20:18Z | |
dc.date.available | 2018-11-12T09:20:18Z | |
dc.date.issued | 2018-11-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47996 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16193 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οχήματα Σ.Ξ. | el |
dc.subject | Συμφωνίες τυποποίησης | el |
dc.subject | Διαπλατύνσεις καμπυλών | el |
dc.subject | Λογισμικό οδοποιίας | el |
dc.subject | Προσομοίωση κίνησης | el |
dc.subject | Military vehicles | en |
dc.subject | Standardization agreements | el |
dc.subject | Curve widening | el |
dc.subject | Swept path analysis | el |
dc.subject | Vehicle movement simulation | el |
dc.title | Διερεύνηση δυνατότητας διέλευσης στρατιωτικών οχημάτων από το Ελληνικό Οδικό Δίκτυο | el |
dc.title | Military vehicles swept path analysis, on the Hellenic Road Network | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή μηχανική | el |
heal.classification | Συγκοινωνιακή ανάλυση | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/8589b60f2588bebe0ee6eda151c156d527862f39 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/2b74df660cd25320a9869797d974861084ab381c | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-11-01 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση οδών στρατιωτικού ενδιαφέροντος, σε συνάρτηση με τη δυνατότητα διέλευσης στρατιωτικών οχημάτων (πάσης φύσεως) από το Ελληνικό οδικό δίκτυο. Στόχος της διπλωματικής, είναι η εξέταση και ανάπτυξη ενιαίας μεθοδολογίας ως προς την κινητικότητα των οχημάτων Σ.Ξ., που να οδηγεί σε επιλύσεις με βέλτιστη σχέση ασφάλειας, λειτουργικότητας και οικονομίας χρόνου σχεδιασμού. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε : Αξιοποίηση των κατά περίπτωση υφιστάμενων δεδομένων (οχημάτων Σ.Ξ., χαρτών πάσης φύσεως, Συμφωνιών Τυποποίησης, λογισμικών Οδοποιίας κλπ). Αποτύπωση και έλεγχος των τεχνικών χαρακτηριστικών τριών τμημάτων οδικού δικτύου (με βάση τον διαφορετικό τύπο τους, λόγω διαθεσιμότητας των δεδομένων), ανά την Ελληνική Επικράτεια και διερεύνηση της δυνατότητας διέλευσης επ΄ αυτών έξι επιλεγμένων στρατιωτικών οχημάτων. Προσομοίωση των οχημάτων κατά την κίνηση : Σε απότομες στροφές και υπολογισμός των διαπλατύνσεων για διάφορες ακτίνες καμπυλότητας. Επί της μηκοτομής της οδού και έλεγχος “σύγκρουσης” με το υποκείμενο έδαφος (ή τυχόν άλλα εμπόδια), μέσω υψηλής ποιότητας λογισμικών προσομοίωσης κίνησης. Κατόπιν ελέγχου των αποτελεσμάτων, διαπιστώθηκε ότι είναι αναγκαία η ανάπτυξη συμπληρωματικών μεθόδων προσέγγισης (πλέον των ΟΜΟΕ, RAL, RAst, AASHTO, κλπ), όπως αυτή της προσομοίωσης | el |
heal.abstract | The present Diploma Thesis, is a survey on military routes and the capability of military vehicles of all kinds to move on the Hellenic road network. The aim is to examine and develop a common methodology on the mobility of military vehicles, leading to a solution with optimal combination of security, functionality and low design time. The thesis focuses on : The effective use of the existing data (Military vehicles, all types of available Road Maps, Standardization Agreements, Roadway Software etc). Imprint and cross check of the technical characteristics of three road sections in Greece (based on their different type, due to the availability of data) and research of six selected military vehicles moving through the road network. Simulation of vehicle movement on : o Curves and directives on curve widening for different radii of curvature. o The road profile and check of conflicts (or other ground obstacles), by suitable simulation on vehicles movement, computer software. Result analysis confirms the need for developing additional methods το approach the existing directives (beyond RWDD, RAL, RAst, AASHTO, etc), including simulation | en |
heal.advisorName | Λοίζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Λοίζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 435 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: