dc.contributor.author |
Μπανός, Βασίλης
|
el |
dc.contributor.author |
Banos, Vasilis
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-11-16T08:55:08Z |
|
dc.date.available |
2018-11-16T08:55:08Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48016 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16192 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σιδηροδρομικά δίκτυα |
el |
dc.subject |
Μοντελοποίηση/Προσομοίωση ηλεκτρικού σιδηροδρομικού δικτύου |
el |
dc.subject |
Τρένα |
el |
dc.subject |
Υποσταθμός |
el |
dc.subject |
Ροή φορτίου |
el |
dc.subject |
Βi-voltage railway system |
en |
dc.subject |
Substation |
en |
dc.subject |
Sequential linear power flow method |
en |
dc.subject |
Power flow |
en |
dc.subject |
ΑC railway systems |
en |
dc.title |
Μοντελοποίηση και επίλυση της ροής ισχύος σε σιδηροδρομικό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-10-30 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μοντελοποίηση και η επίλυση της ροής ισχύος σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος 2x25kV(2x25kV Bi-voltage Railway System) καθώς και ο υπολογισμός της τάσης όλων των ζυγών στο σύστημα αυτό.
Κατόπιν, μοντελοποιούνται κυκλωματικά και μαθηματικά όλα τα επιμέρους τμήματα ενός AC σιδηροδρομικού συστήματος όπως ο υποσταθμός που αποτελεί την AC τροφοδοσία του δικτύου, οι γραμμές μεταφοράς, ο αυτομετασχηματιστής, οι γραμμές μεταφοράς και οι ηλεκτρικοί συρμοί. Στη συνέχεια χρησιμοποιείται η μέθοδος επίλυσης ροής ισχύος, Sequential Linear Power Flow Method, με σκοπό να μελετηθεί η τάση και οι ισχείς στο σύστημα στις διαφορετικές καταστάσεις των τρένων όπως επιτάχυνση ή επιβράδυνση. Η μοντελοποίηση και ο αλγόριθμος για την επίλυση του προβλήματος γίνεται σε περιβάλλον Μatlab και Matlab-Simulink.
Τέλος εκτίθονται τα αποτελέσματα της προσομοίωσης, εξάγονται συμπεράσματα για το δίκτυο και τον αλγόριθμο που εκτελέστηκε και παρουσιάζονται ιδέες για μελλοντική μελέτη. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this diploma thesis is the study, modeling and simulation of a AC
Railway Tracking System in order to solve the power flow and calculate the voltage at all
the nodes of the system.
Initially, the system in which we will solve the problem is determined and is the Bi-
voltage system. After that, all the essential elements of the system like as the substation, the
autotransformer, the power lines and the train are modeled mathematically. Consequently,
the power flow method,
Sequential Linear Power Flow Method,
is used in order to study the
voltage and the power that cause the different situations of the train, such as acceleration or
decelaration. The modeling and the algorithm for solving the problem is developed in
Matlab and Matlab-Simulink.
After all, the results of the simulations are shown, conclusions are exported for the
system and the algorithm that solved and ideas are presented for study in future |
en |
heal.advisorName |
Χατζηαργυρίου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κορρές, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χατζηαργυρίου, Νικόλαος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
84 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|