HEAL DSpace

Μοντελοποίηση και επίλυση της ροής ισχύος σε σιδηροδρομικό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπανός, Βασίλης el
dc.contributor.author Banos, Vasilis en
dc.date.accessioned 2018-11-16T08:55:08Z
dc.date.available 2018-11-16T08:55:08Z
dc.date.issued 2018-11-16
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48016
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16192
dc.rights Default License
dc.subject Σιδηροδρομικά δίκτυα el
dc.subject Μοντελοποίηση/Προσομοίωση ηλεκτρικού σιδηροδρομικού δικτύου el
dc.subject Τρένα el
dc.subject Υποσταθμός el
dc.subject Ροή φορτίου el
dc.subject Βi-voltage railway system en
dc.subject Substation en
dc.subject Sequential linear power flow method en
dc.subject Power flow en
dc.subject ΑC railway systems en
dc.title Μοντελοποίηση και επίλυση της ροής ισχύος σε σιδηροδρομικό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-30
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μοντελοποίηση και η επίλυση της ροής ισχύος σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος 2x25kV(2x25kV Bi-voltage Railway System) καθώς και ο υπολογισμός της τάσης όλων των ζυγών στο σύστημα αυτό. Κατόπιν, μοντελοποιούνται κυκλωματικά και μαθηματικά όλα τα επιμέρους τμήματα ενός AC σιδηροδρομικού συστήματος όπως ο υποσταθμός που αποτελεί την AC τροφοδοσία του δικτύου, οι γραμμές μεταφοράς, ο αυτομετασχηματιστής, οι γραμμές μεταφοράς και οι ηλεκτρικοί συρμοί. Στη συνέχεια χρησιμοποιείται η μέθοδος επίλυσης ροής ισχύος, Sequential Linear Power Flow Method, με σκοπό να μελετηθεί η τάση και οι ισχείς στο σύστημα στις διαφορετικές καταστάσεις των τρένων όπως επιτάχυνση ή επιβράδυνση. Η μοντελοποίηση και ο αλγόριθμος για την επίλυση του προβλήματος γίνεται σε περιβάλλον Μatlab και Matlab-Simulink. Τέλος εκτίθονται τα αποτελέσματα της προσομοίωσης, εξάγονται συμπεράσματα για το δίκτυο και τον αλγόριθμο που εκτελέστηκε και παρουσιάζονται ιδέες για μελλοντική μελέτη. el
heal.abstract The purpose of this diploma thesis is the study, modeling and simulation of a AC Railway Tracking System in order to solve the power flow and calculate the voltage at all the nodes of the system. Initially, the system in which we will solve the problem is determined and is the Bi- voltage system. After that, all the essential elements of the system like as the substation, the autotransformer, the power lines and the train are modeled mathematically. Consequently, the power flow method, Sequential Linear Power Flow Method, is used in order to study the voltage and the power that cause the different situations of the train, such as acceleration or decelaration. The modeling and the algorithm for solving the problem is developed in Matlab and Matlab-Simulink. After all, the results of the simulations are shown, conclusions are exported for the system and the algorithm that solved and ideas are presented for study in future en
heal.advisorName Χατζηαργυρίου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Κορρές, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Παπαθανασίου, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Χατζηαργυρίου, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 84 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής