dc.contributor.author | Εφραίμ, Χαράλαμπος | el |
dc.contributor.author | Efraim, Charalampos | en |
dc.date.accessioned | 2018-11-16T10:11:00Z | |
dc.date.available | 2018-11-16T10:11:00Z | |
dc.date.issued | 2018-11-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48027 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16044 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Φυσικό αέριο | el |
dc.subject | Υγροποιημένο φυσικό αέριο | el |
dc.subject | Μέθοδος ελαχίστου κόστους | el |
dc.subject | Natural gas | en |
dc.subject | Liquified natural gas | en |
dc.subject | Minimum cost flow | en |
dc.subject | lng | en |
dc.subject | Ampl | en |
dc.title | Οι δυνατότητες των ελληνικών λιμένων στο σύστημα μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου | el |
dc.title | The potential of Greek ports in the liquefied natural gas transport system | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Φυσικό αέριο | el |
heal.classification | Natural gas | en |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-11-02 | |
heal.abstract | Η Ευρώπη αποτελεί καθαρό εισαγωγέα φυσικού αερίου, το οποίο προμηθεύεται είτε ως ξηρό φυσικό αέριο, είτε ως υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Η εκτιμωμενη αύξηση της ζήτησης στο εγγύς μελλον υποδεικνύει την αναγκη αναπτυξης υποδομων για την διακίνηση υγροποιημένου φυσικού αερίου στους ευρωπαϊκούς λιμένες και για τον λόγο αυτό, νέοι τερματικοί σταθμοί LNG σχεδιάζονται ή βρίσκονται υπό κατασκευή. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων των ελληνικών λιμένων στο σύστημα μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Διατυπώθηκαν σενάρια μελλοντικής προσφοράς και ζήτησης φυσικού αερίου και LNG με έμφαση στον τομέα των μεταφορών (ενεργειακές απαιτήσεις Ι.Χ οχημάτων νέας τεχνολογίας, φορτηγών και πλοίων). Η επίλυση των σεναρίων αυτών έγινε με χρήση γραμμικού προγραμματισμού (μέθοδος ροής ελαχίστου κόστους) σε προγραμματιστικό περιβάλλον AMPL. Τα βασικά συμπέρασματα της διερεύνησης είναι ότι οι νέοι τερματικοί σταθμοί LNG δίνουν τη δυνατότητα στις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης να μειώσουν την εξάρτησή τους από τους παραδοσιακούς προμηθευτές τους και να ξεπεράσουν περιορισμούς χωρητικότητας από το σύστημα αγωγών φυσικού αερίου. Με την αναβάθμιση του τερματικού σταθμού της Ρεβυθούσας και την δημιουργία του πλωτού τερματικού σταθμού Αλεξανδρούπολης, η Ελλάδα, θα διαθέτει σύντομα μεγαλύτερη δυναμικότητα όσον αφορά στις εγκαταστάσεις υγροποιημένου φυσικού αερίου, στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρωπης και σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση της κατασκευής των αγωγών φυσικού αερίου που θα διέρχονται από την χώρα αποκτά ισχυρή δυναμική ωστε να αποτελέσει ενεργειακό κόμβο για την ευρύτερη περιοχή. | el |
heal.abstract | Europe is a net importer of natural gas, which is supplied either as dry natural gas or liguified natural gas (LNG). The estimated increase in demand in the near future indicates the need to develop liquefied natural gas infrastructure in European ports and for this reason new LNG terminals are being planned or are under construction. The aim of this diploma thesis is to investigate the potential of Greek ports in the liquefied natural gas transport system. Future supply and demand scenarios for natural gas and LNG have been formulated with emphasis on the transport sector (energy requirements of new technology vehicles, trucks and ships). These scenarios were solved using linear programming (minimum cost flow method) in AMPL programming environment. The main findings of the investigation are that the new LNG terminals enable South East European countries to reduce their dependence on their traditional suppliers and overcome capacity constraints from the gas pipeline system. With the upgrading of Revythousa's terminal and the construction of the Alexandroupolis floating terminal, Greece will soon have an increased capacity in LNG facilities regarding the region of the southeastern Europe and in conjunction with the completion of gas pipelines construction through the country, has strong potential to become an energy hub for the wider region. | en |
heal.advisorName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 128 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: