HEAL DSpace

Διερεύνηση παραμέτρων για το σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων με έμφαση στη Γαλλική Μέθοδο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αθητάκη, Δέσποινα el
dc.contributor.author Athitaki, Despoina en
dc.date.accessioned 2018-11-16T10:55:21Z
dc.date.available 2018-11-16T10:55:21Z
dc.date.issued 2018-11-16
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48032
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16050
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εύκαμπτα οδοστρώματα el
dc.subject Παράμετροι σχεδιασμού el
dc.subject Γαλλική Μέθοδος el
dc.subject Διακύβευση el
dc.subject Ανάλυση ευαισθησίας el
dc.subject Flexible pavements el
dc.subject Design factors el
dc.subject French design method el
dc.subject Calculated risk el
dc.subject Sensitivity analysis el
dc.title Διερεύνηση παραμέτρων για το σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων με έμφαση στη Γαλλική Μέθοδο el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοστρώματα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-11-02
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις παραμέτρους που υπεισέρχονται στο σχεδιασμό των εύκαμπτων οδοστρωμάτων.Μέσω αναλύσεων ευαισθησίας που πραγματοποιούνται με εφαρμογή της Γαλλικής Μεθόδου σχεδιασμού οδοστρωμάτων,σε δεδομένη διατομή αναφοράς εύκαμπτου οδοστρώματος,αναδεικνύεται ο τρόπος με τον οποίο οι παράμετροι επιδρούν στη διατομή, τόσο σε επίπεδο διαστασιολόγησης, όσο και σε επίπεδο φθοράς.Από την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων προκύπτει ότι,από τις υπό διερεύνηση παραμέτρους,η θερμοκρασία και τα υλικά πλήρωσης των ασφαλτικών στρώσεων έχουν τη σημαντικότερη επίδραση στο αποτέλεσμα σχεδιασμού ενός εύκαμπτου οδοστρώματος.Τέλος, διαπιστώνεται ότι η Γαλλική Μέθοδος σχεδιασμού είναι δυνατό να εφαρμοστεί και στον ελλαδικό χώρο, αλλά υπό προϋποθέσεις. el
heal.abstract The present thesis constitutes a research on the parameters involved in the design of flexible pavements. Through sensitivity analyses which are carried out by applying the French Method of pavement design, at a given reference cross-section of flexible pavement, the way in which the parameters affect the cross section is highlighted, regarding not only pavement design but damage, as well. The evaluation of the results shows that, from the researched parameters, the temperature and filling materials of the asphalt layers have got the most significant effect on the result of the flexible pavement design. Finally, it is established that the French Method of design can be also applied in Greece, under certain conditions, though. en
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα el
heal.advisorName Plati, Christina el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Loizos, Andreas en
heal.committeeMemberName Yannis, George el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 117 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα