dc.contributor.author | Αθητάκη, Δέσποινα | el |
dc.contributor.author | Athitaki, Despoina | en |
dc.date.accessioned | 2018-11-16T10:55:21Z | |
dc.date.available | 2018-11-16T10:55:21Z | |
dc.date.issued | 2018-11-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48032 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16050 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εύκαμπτα οδοστρώματα | el |
dc.subject | Παράμετροι σχεδιασμού | el |
dc.subject | Γαλλική Μέθοδος | el |
dc.subject | Διακύβευση | el |
dc.subject | Ανάλυση ευαισθησίας | el |
dc.subject | Flexible pavements | el |
dc.subject | Design factors | el |
dc.subject | French design method | el |
dc.subject | Calculated risk | el |
dc.subject | Sensitivity analysis | el |
dc.title | Διερεύνηση παραμέτρων για το σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων με έμφαση στη Γαλλική Μέθοδο | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδοστρώματα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-11-02 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τις παραμέτρους που υπεισέρχονται στο σχεδιασμό των εύκαμπτων οδοστρωμάτων.Μέσω αναλύσεων ευαισθησίας που πραγματοποιούνται με εφαρμογή της Γαλλικής Μεθόδου σχεδιασμού οδοστρωμάτων,σε δεδομένη διατομή αναφοράς εύκαμπτου οδοστρώματος,αναδεικνύεται ο τρόπος με τον οποίο οι παράμετροι επιδρούν στη διατομή, τόσο σε επίπεδο διαστασιολόγησης, όσο και σε επίπεδο φθοράς.Από την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων προκύπτει ότι,από τις υπό διερεύνηση παραμέτρους,η θερμοκρασία και τα υλικά πλήρωσης των ασφαλτικών στρώσεων έχουν τη σημαντικότερη επίδραση στο αποτέλεσμα σχεδιασμού ενός εύκαμπτου οδοστρώματος.Τέλος, διαπιστώνεται ότι η Γαλλική Μέθοδος σχεδιασμού είναι δυνατό να εφαρμοστεί και στον ελλαδικό χώρο, αλλά υπό προϋποθέσεις. | el |
heal.abstract | The present thesis constitutes a research on the parameters involved in the design of flexible pavements. Through sensitivity analyses which are carried out by applying the French Method of pavement design, at a given reference cross-section of flexible pavement, the way in which the parameters affect the cross section is highlighted, regarding not only pavement design but damage, as well. The evaluation of the results shows that, from the researched parameters, the temperature and filling materials of the asphalt layers have got the most significant effect on the result of the flexible pavement design. Finally, it is established that the French Method of design can be also applied in Greece, under certain conditions, though. | en |
heal.advisorName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.advisorName | Plati, Christina | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Loizos, Andreas | en |
heal.committeeMemberName | Yannis, George | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 117 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: