HEAL DSpace

Νέος Κρατικός Αερολιμένας Πάρου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κρανιώτη, Αρετή el
dc.contributor.author Ντέλη, Μαρία-Νικολέττα el
dc.contributor.author Πατίρη, Διονυσία el
dc.contributor.author Kranioti, Areti en
dc.contributor.author Nteli, Maria-Nikoletta en
dc.contributor.author Patiri, Dionysia en
dc.date.accessioned 2018-11-22T07:42:57Z
dc.date.available 2018-11-22T07:42:57Z
dc.date.issued 2018-11-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48063
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16154
dc.rights Default License
dc.subject Πάρος el
dc.subject Αεροδρόμιο el
dc.subject Αεροσταθμός el
dc.subject Paros en
dc.subject Airport en
dc.subject Terminal Building en
dc.title Νέος Κρατικός Αερολιμένας Πάρου el
dc.title New Airport on the island of Paros en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός κατασκευών el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/38c704b5ebc7f8cf2f138b4d7178ee1fc7236f26
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-23
heal.abstract Κύριο θέμα της παρούσας διπλωματικής ήταν ο σχεδιασμός του νέου αεροσταθμού της Πάρου. Βασικό κομμάτι της εργασίας αποτέλεσε η πρόβλεψη της επιβατικής κίνησης για το έτος 2037. Μέσα από την ανάλυση της επιβατικής κίνησης της Πάρου τα τελευταία χρόνια, τη μέθοδο της παλινδρόμησης αλλά και μέσω της μελέτης της μεταβολής της κίνησης άλλων αεροδρομίων των Κυκλάδων, ήταν εφικτό να προσδιοριστεί η ετήσια κίνηση για το έτος στόχος . Με δεδομένη λοιπόν την επιβατική κίνηση και ακολουθώντας τις απαραίτητες προδιαγραφές από τους ΥΠΑ, ICAO, IATA καταρτίσαμε το κτιριολογικό πρόγραμμα του αεροσταθμού. Ο αεροσταθμός αναπτύσσεται σε τρία επίπεδα. Το ένα από αυτά στεγάζει τους απαραίτητους χώρους γραφείων ενώ τα άλλα δύο επίπεδα στεγάζουν τις υπηρεσίες των αναχωρήσεων και αφίξεων. Το κτίριο έχει μεταλλικό φέροντα οργανισμό με δικτυωματικούς φορείς και μεταλλικό στέγαστρο. Οι εντάσεις του στεγάστρου προς τον αέρα καθώς και οι απολήξεις του στο έδαφος ανταποκρίνονται στις κινήσεις των επιβατών και βοηθούν στην ένταξη του κτιρίου στο τοπίο. Εκτός από το κεντρικό κτίριο του αεροσταθμού μελετήθηκαν και οι θέσεις των βοηθητικών κτιρίων του αεροδρομίου, καθώς και οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων και η ροή της κυκλοφορίας σε αυτούς. el
heal.abstract The purpose of this project was to design a new terminal building for the airport of Paros. One of the main challenges was to forecast the annual passenger traffic for the year 2037. Through the analysis of the passenger traffic data collected so far, not only for Paros but also for other islands of the Cyclades complex, and the models of regression analysis, we were able to predict the passenger traffic in the future. Taking into consideration the protocols and restrictions by IATA and ICAO, we calculated the square meters needed for each area of the terminal. The terminal building is developed in three levels; one of them is used by the employees of the airport and the other two serve the departing and arriving passengers. The structural system of the building consists of steal truss triangular beams and the roofing is also metal. The shape of the roofing reflects the way passengers move inside the terminal and leads to the integration of the building to the surrounding environment. Besides the main terminal building, the proposal suggests a layout for the supporting infrastructures of the airport and the car parking areas. en
heal.advisorName Παπαϊωάννου, Αναστάσιος el
heal.advisorName Papaioannou, Anastasios en
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής