dc.contributor.author |
Μαρκεσίνης, Αντώνιος
|
el |
dc.contributor.author |
Markesinis, Antonios
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-11-23T09:49:35Z |
|
dc.date.available |
2018-11-23T09:49:35Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48094 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16131 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αποτίμηση |
el |
dc.subject |
Γέφυρες |
el |
dc.subject |
Προεντεταμένο |
el |
dc.subject |
Σκυρόδεμα |
el |
dc.subject |
Υφιστάμενη |
el |
dc.subject |
Evaluation |
en |
dc.subject |
Bridge |
el |
dc.subject |
Prestressed |
el |
dc.subject |
Concrete |
el |
dc.subject |
Existing |
el |
dc.title |
Αποτίμηση υφισταμένης γέφυρας και πρόταση κατασκευής νέας προεντεταμένου σκυροδέματος |
el |
dc.title |
Evaluation of existing bridge and construction proposal of a new one made of post-tensioned concrete |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Σκυρόδεμα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-11-01 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την αποτίμηση υφιστάμενης γέφυρας που βρίσκεται
στα Αφάντου της Ρόδου και είναι κατασκευασμένη στις αρχές της δεκαετίας του 1970, και στην οποία
παρατηρήθηκε σημαντικό βέλος. Στη συνέχεια γίνονται έλεγχοι σύμφωνα με τους Ευρωκώδικες για νέο
φορέα που προτείνεται να κατασκευαστεί στη θέση της υφιστάμενης γέφυρας. Συγκεκριμένα:
Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά της υφιστάμενης γέφυρας καθώς και οι
βλάβες που αυτή παρουσιάζει.
Στο δεύτερο κεφάλαιο επιχειρείται η διερεύνηση τόσο των άγνωστων στοιχείων της γέφυρας, όσο και
η αιτιολόγηση των βλαβών που παρατηρήθηκαν σε αυτήν.
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα διάφορα φορτία και οι συνδυασμοί τους που χρησιμοποιούνται
στον σχεδιασμό γεφυρών σύμφωνα με τον Ευρωκώδικα 1.
Στο τέταρτο κεφάλαιο δίνεται το θεωρητικό υπόβαθρο του Ευρωκώδικα 2 που αφορά σε κατασκευές
οπλισμένου και προεντεταμένου σκυροδέματος, καθώς και τα θεωρητικά στοιχεία των ελέγχων που
επακολουθούν στο επόμενο κεφάλαιο.
Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο νέος προτεινόμενος φορέας, καθώς και οι απαραίτητοι έλεγχοι
υπό τους διάφορους συνδυασμούς φορτίσεων, πλην των σεισμικών.
Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται ο αντισεισμικός έλεγχος της νέας γέφυρας μέσω ιδιομορφικής ελαστικής
ανάλυσης, στατικών ανελαστικών αναλύσεων (pushover) και δυναμικών αναλύσεων χρονοϊστορίας.
Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο γένεται μια συνοπτική ανακεφαλαίωση της εργασίας, παρουσιάζονται τα
συμπεράσματα που εξήχθησαν από αυτήν και γίνεται μια πρόταση για περαιτέρω διερεύνηση των
διάφορων εναλλακτικών στην κατασκευή παρόμοιων γεφυρών. |
el |
heal.abstract |
The present diploma thesis deals with the evaluation of an existing bridge located in Afandou, Rhodes,
built in the early 1970s and in which a significant deformation at the midspan was observed.
Subsequently, checks are carried out in accordance with the Eurocodes for a new bridge, proposed to
be constructed in the place of the existing one. Specifically:
The first chapter presents the features of the existing bridge and the damage-problems it presents.
The second chapter attempts to investigate both the unknown elements of the bridge and the
justification of the faults observed in it.
In the third chapter the different loads and their combinations used in the design of bridges according
to Eurocode 1 are presented.
The fourth chapter provides the theoretical background of Eurocode 2 related to reinforced and
prestressed concrete structures, as well as the various design checks used in chapter five.
In the fifth chapter the new proposed bridge is presented, as well as the results of the necessary
checks under the different load combinations, other than the seismic ones.
The sixth chapter deals with seismic assessment of the new bridge by means of elastic response
spectrum analysis, static pushover and dynamic analyses of time histories.
Finally, the seventh chapter summarizes the work done in the currents thesis, presents the
conclusions drawn from it and makes a proposal for further investigation of the various alternatives to
the construction of similar bridges. |
en |
heal.advisorName |
Φραγκιαδάκης, Μιχάλης |
el |
heal.committeeMemberName |
Φραγκιαδάκης, Μιχάλης |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψυχάρης, Γιάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Μουζάκης, Χαράλαμπος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Αντισεισμικής Τεχνολογίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
124 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|