dc.contributor.author |
Μάρκος, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Markos, Konstantinos
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-11-27T08:49:23Z |
|
dc.date.available |
2018-11-27T08:49:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48131 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16147 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μήκος ορατότητας |
el |
dc.subject |
Μήκος ορατότητας για προσπέραση |
el |
dc.subject |
Κυρτή καμπύλη |
el |
dc.subject |
Υπεραστική οδός |
el |
dc.subject |
Οδοποιία |
el |
dc.subject |
Passing sight distance (PSD) |
en |
dc.subject |
Rural road |
en |
dc.subject |
Vertical curve |
en |
dc.subject |
Two-dimensional and threedimensional model |
en |
dc.title |
Διερεύνηση επάρκειας ορατότητας για προσπέραση σε οδικά τμήματα με κυρτή καμπύλη |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Οδοποιία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-11-01 |
|
heal.abstract |
Κύριος στόχος της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση επάρκειας ορατότητας για προσπέραση σε οδικά τμήματα υπεραστικών οδών με κυρτή καμπύλη. Πιο συγκεκριμένα, με χρήση αλγορίθμου που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, ελέγχονται περιοχές με μειωμένο διατιθέμενο Μήκος Ορατότητας για Προσπέραση. Η διερεύνηση περιλαμβάνει έξι διαφορετικές περιπτώσεις όπου ελέγχεται η υψομετρική διαφορά μεταξύ της ευθείας οφθαλμών οδηγού και εμποδίου και της ερυθράς της οδού, για ευρύ φάσμα τιμών κυρτών κατακόρυφων καμπύλων, καθώς και τιμών κατά μήκος κλίσεων. Τα ευρήματα της έρευνας οργανώνονται σε κατάλληλα διαγράμματα και αποτελούν ένα ιδιαίτερα εύχρηστο εργαλείο κατά το σχεδιασμό των οδών. Ως αποτέλεσμα, στον μηχανικό δίνονται συγκεκριμένοι επιτρεπόμενοι συνδυασμοί –έτοιμων προς χρήση– κρίσιμων γεωμετρικών παραμέτρων, καθώς και μία πιο εποπτική εικόνα της αλληλεπίδρασης που υπάρχει μεταξύ της υψομετρικής διαμόρφωσης της οδού και της επάρκειας Μήκους Ορατότητας για Προσπέραση από τα πρώτα στάδια της μελέτης. Κατά συνέπεια, παρέχεται η δυνατότητα πληρέστερης αξιολόγησης του επιπέδου ασφάλειας και λειτουργικότητας της χάραξης, ώστε να λαμβάνονται οι κατάλληλες αποφάσεις. |
el |
heal.abstract |
The main objective of this diploma thesis is the investigation of passing sight distance
sufficiency in rural roads with vertical curve. Specifically, with the use of algorithm
been developed for this thesis, the goal is to find intervals with low available passing
sight distance. The investigation splits to six different cases, each of whom calculates
the height difference between driver’s eyes – obstacle line and road height, for a variety
of values of vertical curves and grades. The research’s findings are organized into tables
and graphs, that are a very useful tool for road design. As a result, the engineer can
manage a specific number of geometrical parameter combinations and has a complete
image of the interaction between road altitude conformation and passing sight distance
sufficiency. In conclusion, there is the ability for a more complete evaluation of safety
level and road functionality, in order to receive the appropriate decisions |
en |
heal.advisorName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
110 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|