HEAL DSpace

Σχεδιασμός απαιτήσεων και δημιουργία βάσης δεδομένων για προσομοίωση δυναμικής αγοράς κλειστής οικονομίας, στηριζόμενη στη θεωρία παιγνίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζανετής, Νικόλαος el
dc.contributor.author Tzanetis, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2018-12-13T12:02:31Z
dc.date.available 2018-12-13T12:02:31Z
dc.date.issued 2018-12-13
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48242
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16174
dc.rights Default License
dc.subject Επίπεδα ιεραρχίας (Ρόλοι) el
dc.subject Στρατηγικό παίγνιο προσομοίωσης επιχειρήσεων el
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Hierarchy levels (Roles) el
dc.subject Strategic business simulation game el
dc.subject Modeling el
dc.subject Simulation el
dc.subject Database el
dc.subject Βάσεις δεδομένων el
dc.title Σχεδιασμός απαιτήσεων και δημιουργία βάσης δεδομένων για προσομοίωση δυναμικής αγοράς κλειστής οικονομίας, στηριζόμενη στη θεωρία παιγνίων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μοντελοποίηση και προσομοίωση el
heal.classification Μαθηματικές μέθοδοι el
heal.classification Πλατφόρμες παιχνιδιών el
heal.classification Διοίκηση επιχειρήσεων el
heal.classification Θεωρία παιγνίων και θεωρία διαπραγματεύσεων el
heal.classification Μοντέλα προγραμματισμού el
heal.classification Μαθηματικά μοντέλα και μοντέλα προσομοίωσης el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/f85383fcd7c211714084d7fca897998d7d759c5d
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/6ca5fa29c7950767cbdff3b3c2db129576fe533a
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/31d9eb0c6a21d4bd0622715b9f6ae75841208f13
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/fc951ac278d76180bc62aea00a350e116518d7b5
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/83667eb3b1af07d31ab69154d856bada652fe064
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-18
heal.abstract Οι θεωρητικές/ακαδημαϊκές γνώσεις σχετικά με Αποφάσεις, Στρατηγική, Οργάνωση, Διοίκηση, Προγραμματισμό Έργων και Χρηματοοικονομικά Επιχειρήσεων αποτελούν απαραίτητα εφόδια ενός διπλωματούχου Μηχανικού που θα εισέλθει στην πραγματική αγορά εργασίας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως, εντοπίζεται στο χάσμα μεταξύ του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και του επιχειρηματικού κόσμου. Ο στόχος λοιπόν της παρούσας διπλωματικής είναι να βελτιωθεί η διαδικασία μάθησης και να γεφυρωθεί αυτή η απόσταση, γεγονός που επιδιώκει το μάθημα «Παίγνια Αποφάσεων», επιχειρώντας να συνδυάσει σε μια προσομοίωση όλες αυτές τις γνώσεις που έχει αποκτήσει ο σπουδαστής μέχρι στιγμής. Στηριζόμενοι στη Θεωρία Παιγνίων, η προσομοίωση υλοποιείται σε μια διαδικτυακή εφαρμογή με πρωταρχική επιδίωξη τη χρήση της από το προαναφερθέν μάθημα, ώστε να ληφθεί εκ του ασφαλούς πραγματική εμπειρία με εφαρμογή ενός συγκερασμού αποκτηθεισών γνώσεων και τη χάραξη μιας στρατηγικής. Τα αποτελέσματα του παιχνιδιού ποικίλουν ανά εκτέλεση και εξαρτώνται από την εκάστοτε εταιρεία με βάση το προφίλ που έχει επιλεχθεί από τους παίκτες. Τα κοινά χαρακτηριστικά κάθε παρτίδας είναι η κερδοφορία, η ευρωστία και ότι η αφετηρία των παικτών είναι η ίδια. Το Στρατηγικό Παίγνιο Προσομοίωσης Επιχειρήσεων που αναπτύσσεται, προσφέρει στους φοιτητές τη δυνατότητα χάραξης μιας στρατηγικής. Απώτερος σκοπός της είναι η επιτυχία εκφραζόμενη σε βραχυπρόθεσμη αλλά και μακροπρόθεσμη οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας. Παράλληλα, αποκτάται πολύτιμη εμπειρία, αφού μέσω της πλατφόρμας οφείλει να λάβει δράση σχετικά με τον προγραμματισμό για όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης, να αναλύσει δεδομένα με κατάλληλες τεχνικές προβλέψεων, να υπάρχει ευελιξία και να προσαρμόζεται στα συνεχώς μεταβαλλόμενα δεδομένα. Εν κατακλείδι, τονίζεται μετ’ επιτάσεως πως η παρούσα έχει συγγραφεί δυναμικά με δυνατότητες για μελλοντικές επεκτάσεις, ορισμένες από τις οποίες αναφέρονται στο τέλος της εργασίας αυτής. Γνώμονα σύνθεσής της αποτέλεσαν Βασικές Αρχές της μηχανικής λογισμικού, κυρίως η Διατηρησιμότητα, η Ελεγξιμότητα, η Διαλειτουργικότητα, ο εκπαιδευτικός αλλά και ρεαλιστικός Χαρακτήρας της εφαρμογής. el
heal.abstract The theoretical/academic knowledge of Decisions, Strategy, Organization, Management, Project Planning and Financial Business are essential tools for a graduate engineer to enter the real business world. However, the biggest problem lies in the gap between the academic environment and the labor market. Therefore, the aim of this diploma thesis is to improve the learning process and reduce this gap. Nevertheless, the "Management Game" course seeks to combine all this knowledge the student has acquired so far embedded in a simulation. Based on Game Theory, the simulation is implemented in a web-based application planned to be used from the above-mentioned lesson. Consequently, students/users obtain real-world experience, through a simulation, combining all the acquired academic knowledge and applying a strategy. The results of the game vary per run and depend on the company based on each applied policy. The common features of each gameplay are profitability, robustness and the same starting point of each company (group of players). With the Strategic Business Simulation game, which is developed, experience by students is gained in strategic planning, mainly aiming succeeding in both short and long-term economic growth. Simultaneously, valuable experience is gained through the platform by planning all the operations of a business, analyzing data with appropriate forecasting techniques, being flexible and adaptable to continuously changing data. In conclusion, it is strongly emphasized that this project has been dynamically composed with possibilities for future extensions, some of which are mentioned at the end of this document. Considering Basic Principles, such as Maintainability, Controllability, Interoperability, the Academic, but also the Realistic purpose of the application, were the main pursuit of the composer during the implementation of the project. en
heal.advisorName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χάρης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων. Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 130 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής