dc.contributor.author |
Τζανετής, Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Tzanetis, Nikolaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-12-13T12:02:31Z |
|
dc.date.available |
2018-12-13T12:02:31Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48242 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16174 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Επίπεδα ιεραρχίας (Ρόλοι) |
el |
dc.subject |
Στρατηγικό παίγνιο προσομοίωσης επιχειρήσεων |
el |
dc.subject |
Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Μοντελοποίηση |
el |
dc.subject |
Hierarchy levels (Roles) |
el |
dc.subject |
Strategic business simulation game |
el |
dc.subject |
Modeling |
el |
dc.subject |
Simulation |
el |
dc.subject |
Database |
el |
dc.subject |
Βάσεις δεδομένων |
el |
dc.title |
Σχεδιασμός απαιτήσεων και δημιουργία βάσης δεδομένων για προσομοίωση δυναμικής αγοράς κλειστής οικονομίας, στηριζόμενη στη θεωρία παιγνίων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μοντελοποίηση και προσομοίωση |
el |
heal.classification |
Μαθηματικές μέθοδοι |
el |
heal.classification |
Πλατφόρμες παιχνιδιών |
el |
heal.classification |
Διοίκηση επιχειρήσεων |
el |
heal.classification |
Θεωρία παιγνίων και θεωρία διαπραγματεύσεων |
el |
heal.classification |
Μοντέλα προγραμματισμού |
el |
heal.classification |
Μαθηματικά μοντέλα και μοντέλα προσομοίωσης |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/f85383fcd7c211714084d7fca897998d7d759c5d |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/6ca5fa29c7950767cbdff3b3c2db129576fe533a |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/31d9eb0c6a21d4bd0622715b9f6ae75841208f13 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/fc951ac278d76180bc62aea00a350e116518d7b5 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/83667eb3b1af07d31ab69154d856bada652fe064 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-10-18 |
|
heal.abstract |
Οι θεωρητικές/ακαδημαϊκές γνώσεις σχετικά με Αποφάσεις, Στρατηγική, Οργάνωση, Διοίκηση, Προγραμματισμό Έργων και Χρηματοοικονομικά Επιχειρήσεων αποτελούν απαραίτητα εφόδια ενός διπλωματούχου Μηχανικού που θα εισέλθει στην πραγματική αγορά εργασίας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως, εντοπίζεται στο χάσμα μεταξύ του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και του επιχειρηματικού κόσμου.
Ο στόχος λοιπόν της παρούσας διπλωματικής είναι να βελτιωθεί η διαδικασία μάθησης και να γεφυρωθεί αυτή η απόσταση, γεγονός που επιδιώκει το μάθημα «Παίγνια Αποφάσεων», επιχειρώντας να συνδυάσει σε μια προσομοίωση όλες αυτές τις γνώσεις που έχει αποκτήσει ο σπουδαστής μέχρι στιγμής. Στηριζόμενοι στη Θεωρία Παιγνίων, η προσομοίωση υλοποιείται σε μια διαδικτυακή εφαρμογή με πρωταρχική επιδίωξη τη χρήση της από το προαναφερθέν μάθημα, ώστε να ληφθεί εκ του ασφαλούς πραγματική εμπειρία με εφαρμογή ενός συγκερασμού αποκτηθεισών γνώσεων και τη χάραξη μιας στρατηγικής. Τα αποτελέσματα του παιχνιδιού ποικίλουν ανά εκτέλεση και εξαρτώνται από την εκάστοτε εταιρεία με βάση το προφίλ που έχει επιλεχθεί από τους παίκτες. Τα κοινά χαρακτηριστικά κάθε παρτίδας είναι η κερδοφορία, η ευρωστία και ότι η αφετηρία των παικτών είναι η ίδια.
Το Στρατηγικό Παίγνιο Προσομοίωσης Επιχειρήσεων που αναπτύσσεται, προσφέρει στους φοιτητές τη δυνατότητα χάραξης μιας στρατηγικής. Απώτερος σκοπός της είναι η επιτυχία εκφραζόμενη σε βραχυπρόθεσμη αλλά και μακροπρόθεσμη οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας. Παράλληλα, αποκτάται πολύτιμη εμπειρία, αφού μέσω της πλατφόρμας οφείλει να λάβει δράση σχετικά με τον προγραμματισμό για όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης, να αναλύσει δεδομένα με κατάλληλες τεχνικές προβλέψεων, να υπάρχει ευελιξία και να προσαρμόζεται στα συνεχώς μεταβαλλόμενα δεδομένα.
Εν κατακλείδι, τονίζεται μετ’ επιτάσεως πως η παρούσα έχει συγγραφεί δυναμικά με δυνατότητες για μελλοντικές επεκτάσεις, ορισμένες από τις οποίες αναφέρονται στο τέλος της εργασίας αυτής. Γνώμονα σύνθεσής της αποτέλεσαν Βασικές Αρχές της μηχανικής λογισμικού, κυρίως η Διατηρησιμότητα, η Ελεγξιμότητα, η Διαλειτουργικότητα, ο εκπαιδευτικός αλλά και ρεαλιστικός Χαρακτήρας της εφαρμογής. |
el |
heal.abstract |
The theoretical/academic knowledge of Decisions, Strategy, Organization, Management, Project Planning and Financial Business are essential tools for a graduate engineer to enter the real business world. However, the biggest problem lies in the gap between the academic environment and the labor market.
Therefore, the aim of this diploma thesis is to improve the learning process and reduce this gap. Nevertheless, the "Management Game" course seeks to combine all this knowledge the student has acquired so far embedded in a simulation. Based on Game Theory, the simulation is implemented in a web-based application planned to be used from the above-mentioned lesson. Consequently, students/users obtain real-world experience, through a simulation, combining all the acquired academic knowledge and applying a strategy. The results of the game vary per run and depend on the company based on each applied policy. The common features of each gameplay are profitability, robustness and the same starting point of each company (group of players).
With the Strategic Business Simulation game, which is developed, experience by students is gained in strategic planning, mainly aiming succeeding in both short and long-term economic growth. Simultaneously, valuable experience is gained through the platform by planning all the operations of a business, analyzing data with appropriate forecasting techniques, being flexible and adaptable to continuously changing data.
In conclusion, it is strongly emphasized that this project has been dynamically composed with possibilities for future extensions, some of which are mentioned at the end of this document. Considering Basic Principles, such as Maintainability, Controllability, Interoperability, the Academic, but also the Realistic purpose of the application, were the main pursuit of the composer during the implementation of the project. |
en |
heal.advisorName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Δούκας, Χάρης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων. Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
130 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|