HEAL DSpace

Η εικόνα του Αστικού Χώρου μέσα από την Πολιτική και Εμπορική Διαφήμιση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χριστάκου, Αγορίτσα el
dc.date.accessioned 2018-12-17T09:40:55Z
dc.date.available 2018-12-17T09:40:55Z
dc.date.issued 2018-12-17
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48247
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9082
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου : Πολεοδομία - Χωροταξία (Κατ. Β')" el
dc.rights Default License
dc.subject Urban planning en
dc.subject Commercial activities en
dc.subject Political advertisments elen
dc.subject Commercial advertisments en
dc.subject Urban landmarks en
dc.subject Social advertising en
dc.subject Graffiti en
dc.title Η εικόνα του Αστικού Χώρου μέσα από την Πολιτική και Εμπορική Διαφήμιση el
heal.type masterThesis
heal.classification Αστικός Σχεδιασμός el
heal.classification Πολιτικές διαφημίσεις el
heal.classification Εμπορικές διαφημίσεις el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-12-13
heal.abstract Το τοπίο της πόλης βρίσκεται σε μια διαδικασία διαρκούς αλλαγής, ακολουθώντας τους γρήγορους ρυθμούς της ζωής και τις νέες κοινωνικές συνθήκες που δημιουργούνται. Όπως αναφέρει ο κ. Σταυρίδης, η πόλη γίνεται και ξαναγίνεται, αλλάζει, φτωχαίνει και εμπλουτίζεται με καινούριες εικόνες, διαφημίσεις και σκηνικά. Στόχος της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση των παραπάνω παραμέτρων, ως συνιστωσών του αστικού χώρου και συγκεκριμένα των αξιών που προβάλουν, της αισθητικής τους υπόσταση, των συναισθημάτων που προκαλούν και εν’ κατακλείδι της μεταβολή που επιφέρουν στη φυσιογνωμία της πόλης. Αποτελούν οι χωρικές εκφράσεις των διαφημίσεων και των λοιπών μορφών έκφρασης νέα αστικά ορόσημα; Προάγονται κοινωνικά και πολιτικά μηνύματα μέσω των παραπάνω μορφών έκφρασης, ποιους αντιπροσωπεύει και πως διασφαλίζονται τα όρια εκμετάλλευσης του αστικού χώρου; Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, μέσω της παρούσας έρευνας θα προσδιοριστεί ο βαθμός στον οποίο η εικόνα της πόλης καθορίζεται από την ποιότητα και την ποσότητα των εφήμερων προβολών της. el
heal.abstract The landscape of the city is in a process of constant change, following the furious pace of life and the new social conditions , that are created. As Stavridis mentions, the city is re-moving, changing, poaching and enriching with new images, advertisements and scenery. The aim of this research is to investigate the above parameters, as components of the urban space and in particular the values they display, their aesthetic substance, the emotions they cause and in the end the change they bring to the physiognomy of the city. Are the spatial expressions of advertisements and other forms of expression new urban landmarks? Are social and political messages being promoted through these forms of expressions? Who represents and how the limits of exploitation of the urban space are safe guarded? Taking all this into consideration, the present research will determine the extent to which the image of the city is depended to the quality and quantity of its ephemeral projections. en
heal.advisorName Σαρηγιάννης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαστός, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Μάρκου, Μαρία el
heal.committeeMemberName Σαρηγιάννης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 70
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής