dc.contributor.author |
Χριστάκου, Αγορίτσα
|
el |
dc.date.accessioned |
2018-12-17T09:40:55Z |
|
dc.date.available |
2018-12-17T09:40:55Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48247 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9082 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου : Πολεοδομία - Χωροταξία (Κατ. Β')" |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Urban planning |
en |
dc.subject |
Commercial activities |
en |
dc.subject |
Political advertisments |
elen |
dc.subject |
Commercial advertisments |
en |
dc.subject |
Urban landmarks |
en |
dc.subject |
Social advertising |
en |
dc.subject |
Graffiti |
en |
dc.title |
Η εικόνα του Αστικού Χώρου μέσα από την Πολιτική και Εμπορική Διαφήμιση |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Αστικός Σχεδιασμός |
el |
heal.classification |
Πολιτικές διαφημίσεις |
el |
heal.classification |
Εμπορικές διαφημίσεις |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-12-13 |
|
heal.abstract |
Το τοπίο της πόλης βρίσκεται σε μια διαδικασία διαρκούς αλλαγής, ακολουθώντας τους γρήγορους ρυθμούς της ζωής και τις νέες κοινωνικές συνθήκες που δημιουργούνται. Όπως αναφέρει ο κ. Σταυρίδης, η πόλη γίνεται και ξαναγίνεται, αλλάζει, φτωχαίνει και εμπλουτίζεται με καινούριες εικόνες, διαφημίσεις και σκηνικά.
Στόχος της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση των παραπάνω παραμέτρων, ως συνιστωσών του αστικού χώρου και συγκεκριμένα των αξιών που προβάλουν, της αισθητικής τους υπόσταση, των συναισθημάτων που προκαλούν και εν’ κατακλείδι της μεταβολή που επιφέρουν στη φυσιογνωμία της πόλης.
Αποτελούν οι χωρικές εκφράσεις των διαφημίσεων και των λοιπών μορφών έκφρασης νέα αστικά ορόσημα; Προάγονται κοινωνικά και πολιτικά μηνύματα μέσω των παραπάνω μορφών έκφρασης, ποιους αντιπροσωπεύει και πως διασφαλίζονται τα όρια εκμετάλλευσης του αστικού χώρου;
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, μέσω της παρούσας έρευνας θα προσδιοριστεί ο βαθμός στον οποίο η εικόνα της πόλης καθορίζεται από την ποιότητα και την ποσότητα των εφήμερων προβολών της. |
el |
heal.abstract |
The landscape of the city is in a process of constant change, following the furious pace of life and the new social conditions , that are created. As Stavridis mentions, the city is re-moving, changing, poaching and enriching with new images, advertisements and scenery.
The aim of this research is to investigate the above parameters, as components of the urban space and in particular the values they display, their aesthetic substance, the emotions they cause and in the end the change they bring to the physiognomy of the city.
Are the spatial expressions of advertisements and other forms of expression new urban landmarks?
Are social and political messages being promoted through these forms of expressions? Who represents and how the limits of exploitation of the urban space are safe guarded?
Taking all this into consideration, the present research will determine the extent to which the image of the city is depended to the quality and quantity of its ephemeral projections. |
en |
heal.advisorName |
Σαρηγιάννης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μάρκου, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Σαρηγιάννης, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
70 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|