dc.contributor.author |
Χαραλαμπάκη, Μαρία
|
el |
dc.contributor.author |
Charalampaki, Maria
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-12-27T08:45:47Z |
|
dc.date.available |
2018-12-27T08:45:47Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48292 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16271 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Προαστιακός σταθμός |
el |
dc.subject |
Μουσείο πόλης |
el |
dc.subject |
Χαλκίδα |
el |
dc.subject |
Ανάπλαση |
el |
dc.subject |
Επανάχρηση |
el |
dc.subject |
Railway station |
en |
dc.subject |
City museum |
el |
dc.subject |
Chalkida |
el |
dc.subject |
Coastal regeneration |
el |
dc.subject |
Reuse |
el |
dc.title |
"Στα τραίνα" του Ευρίπου |
el |
dc.title |
Railway station of Chalkida |
en |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού. Διπλωματική Εργασία. |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Η διαδρομή στη βοιωτική ακτή και ο τερματικός σταθμός του προαστιακού στη Χαλκίδα |
el |
heal.secondaryTitle |
The route to the coastline of Boeotia and the terminal station of suburban railway at Chalkida |
en |
heal.classification |
Χωροταξία/Περιφερειακός σχεδιασμός - Πολεοδομία/Αστικός σχεδιασμός |
el |
heal.classification |
Προστασία, συντήρηση και αποκατάσταση |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/d37784cb37983d9dc5bfbe6764b3f94eadd1a577 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-07-11 |
|
heal.abstract |
Η πόλη της Χαλκίδας είναι κτισμένη στην ευβοϊκή και τη βοιωτική ακτή του Ευρίπου, οι οποίες συνδέονται μέσω της παλαιάς γέφυρας. Η περιοχή μελέτης της παρούσας διπλωματικής εργασίας βρίσκεται στην βοιωτική ακτή, κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών. Η συνοικία της Κανήθου, που βρίσκεται πάνω από τον σιδηροδρομικό σταθμό, είναι μία εντελώς αποκομμένη περιοχή από την ακτή και τη θάλασσα, λόγω της υψηλής φύτευσης και της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς. Η εικόνα που συναντά κανείς ερχόμενος με το τρένο στη Χαλκίδα, είναι ένα παραλιακό μέτωπο ανεκμετάλλευτο με εγκαταλελειμμένα κτίρια του ΟΣΕ, εστίες σκουπιδιών και άγρια βλάστηση. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, γίνεται μία μελέτη ανάπλασης της περιοχής με σκοπό την εκτόνωση του οικισμού αλλά και του λόφου του Καράμπαμπα προς τη θάλασσα καθώς και την ανάδειξη και αξιοποίηση των υφιστάμενων κτιρίων. Δημιουργείται μία παραλιακή διαδρομή κατά μήκος των γραμμών η οποία συνδέει τα δύο τμήματα που βρίσκονται τα υφιστάμενα κτίρια. Η διαδρομή αυτή εντάσσεται στην καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής, καθώς με την επανάχρηση των κτιρίων σε προαστιακό σταθμό, μουσείο πόλης και αγορά εξυπηρετούνται οι ανάγκες των κατοίκων αλλά και των ταξιδιωτών. Στην πρόταση συμπεριλαμβάνεται η κυκλοφοριακή ρύθμιση, η δημιουργία οργανωμένων χώρων στάθμευσης και η δημιουργία πεζογέφυρών για την πρόσβαση των χρηστών στον σταθμό και τη θάλασσα. |
el |
heal.abstract |
The city of Chalkida is built on both coasts of Euripus, the euboean and the boeotian, which connect through the old bridge. This project studies the area of the boeotian coast where the railways are. The region of Kanithos, located above the railway station, is totally disconnected from the coast and the sea, because of the high vegetation and the difference of altitude between the district and the coastal front. When somebody arrives to the city with the train the first image he sees an unexploited coastal front with abandoned buildings and piles of garbage. Considering all of the above, the project is studying a case of redevelopment for this area with the intent of making the urban fabric and the hill of karababas interact with the the sea and also the case of reuse and exploitation of the existing buildings. It is creating a coastal route alongside the railway tracks which connects the two sites of the existing buildings. This route is being a part of the everyday life of the citizens, since the reuse of the buildings to suburban railway station, city museum and market it can satisfy the needs of the citizens and the travelers. The project includes the traffic regulation, the creation of organized parking spaces and pedestrian bridges for the access of the users to the station and the seafront. |
en |
heal.advisorName |
Καφρίτσα, Μαρία |
el |
heal.advisorName |
Kafritsa, Maria |
en |
heal.committeeMemberName |
Λάββα, Ρίβα |
el |
heal.committeeMemberName |
Λυκογιάννη, Σταυρούλα |
el |
heal.committeeMemberName |
Γυπαράκης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Καραδήμας, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
38 |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|