HEAL DSpace

Ανάπτυξη μεθοδολογίας και λογισμικού για τον υπολογισμό ερυθράς γραμμής της μηκοτομής

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μιχαήλ, Εμμανουέλα el
dc.contributor.author Michail, Emmanouela en
dc.date.accessioned 2019-03-04T11:02:12Z
dc.date.available 2019-03-04T11:02:12Z
dc.date.issued 2019-03-04
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48339
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16432
dc.rights Default License
dc.subject Βελτιστοποίηση κατακόρυφης χάραξης οδού el
dc.subject Αλγόριθμος Monte Carlo el
dc.subject Γενετικοί αλγόριθμοι el
dc.subject Εφαρμογή βελτιστοποίησης el
dc.subject Optimization of vertical alignment en
dc.subject Genetic algorithms en
dc.subject Monte Carlo algorithm en
dc.subject Optimization methods en
dc.title Ανάπτυξη μεθοδολογίας και λογισμικού για τον υπολογισμό ερυθράς γραμμής της μηκοτομής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Προγραμματισμός οδοποιία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-29
heal.abstract Η χάραξη μίας οδού είναι μια εξαιρετικά περίπλοκη διαδικασία καθώς από ένα σύνολο άπειρων λύσεων επιλέγεται μοναδική λύση η οποία αποτελεί συγκερασμό αλληλοσυγκρουόμενων μεγεθών. Στη παρούσα διπλωματική εργασία ερευνήθηκε η δυνατότητα αυτοματοποίησης της κατακόρυφης χάραξης της οδού και συντάχθηκε πρόγραμμα για την σχεδίασή της. Χρησιμοποιούνται για την βελτιστοποίηση της, δύο στοχαστικές μέθοδοι μια ευρετική, η μέθοδος Monte Carlo και μία μεθευρετική, η μέθοδος των Γενετικών Αλγορίθμων, η οποία θεωρείται αξιόπιστη για την βελτιστοποίηση της κατακόρυφης χάραξης σε σχέση με άλλες μεθόδους. Από το πρόγραμμα παράγεται βελτιστοποιημένη ερυθρά με κριτήρια την ελαχιστοποίηση των απόλυτων τιμών των εμβαδών των χωματισμών και την τήρηση των κανονισμών οδοποιίας. Ο χρήστης εισάγει την ταχύτητα μελέτης, την κατηγορία της οδού, τον τύπο του εδάφους και τα στοιχεία των χιλιομετρικών θέσεων και υψομέτρων του εδάφους για την οδό. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής του πλήθους των θλάσεων της ερυθράς. Εναλλακτικά παράγονται αυτόματα από το πρόγραμμα τρεις λύσεις για κάθε πλήθος θλάσεων από μηδέν έως ένα μέγιστο πλήθος θλάσεων που εξαρτάται από το μήκος της οδού. Το πρόγραμμα ελέγχθηκε με στοιχεία πραγματικών οδών που έχουν ήδη μελετηθεί/κατασκευαστεί σε όλη την Ελλάδα. Οι υψομετρικές χαράξεις που προέκυψαν προσεγγίζουν κατά το δυνατόν το εδαφικό ανάγλυφο τηρώντας έτσι τις απαιτήσεις του οδικού σχεδιασμού. Σε όσες οδούς ήταν διαθέσιμη η υψομετρική χάραξη, έγινε σύγκριση με αυτή του προγράμματος, και η χάραξη του προγράμματος ήταν παρόμοια ή καλύτερη. el
heal.advisorName Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ el
heal.committeeMemberName Βουγιούκας, Εμμανουήλ el
heal.committeeMemberName Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ el
heal.committeeMemberName Μπαδογιάννης, Ευστράτιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 125 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής