HEAL DSpace

Πειραιώς 260: κήπος σωματικών αφηγήσεων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σταματίνα, Κωστιάνη el
dc.contributor.author Stamatina, Kostiani en
dc.date.accessioned 2019-03-06T09:40:58Z
dc.date.available 2019-03-06T09:40:58Z
dc.date.issued 2019-03-06
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48353
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16433
dc.rights Default License
dc.subject Χορός el
dc.subject Dance en
dc.subject Σώμα el
dc.subject Παραστατικές τέχνες el
dc.subject Πειραιώς el
dc.subject Αθήνα el
dc.subject Πολιτισμός el
dc.subject Βιομηχανικό κτήριο el
dc.subject Επανάχρηση el
dc.subject Body en
dc.subject Performing arts en
dc.subject Peiraios (Athens) en
dc.subject Culture en
dc.subject Industrial buildings en
dc.subject Reuse en
dc.title Πειραιώς 260: κήπος σωματικών αφηγήσεων el
dc.title Peiraios 260: a garden of bodily narratives en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Architecture en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-26
heal.abstract «Πειραιώς 260». Βιομηχανικό συγκρότημα της δεκαετίας του ‘60. Κτήριο «Α». Το μεγαλύτερο από τα κτήρια του συγκροτήματος. Γκαράζ ενός πολυχώρου πολιτισμού-«στέγης» τριών θεατρικών σκηνών του «Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου». Γύρω του βενζινάδικα, βιομηχανίες, αποθήκες, εγκαταλελειμμένα και η Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Εδώ, παρουσιάζονται κατά τους θερινούς μήνες ενδοχώριες και μη εναλλακτικές καλλιτεχνικές παραγωγές, πολλές από αυτές σχετικές με τον χορό. Σωματικές αφηγήσεις. Χορευτικές παραστάσεις. Εκφράσεις του σώματος. Η κινητικότητα στον χώρο του χορού στην Αθήνα μεγάλη, μα ο χώρος και ο χρόνος για έρευνα περιορισμένα. Ενθαρρύνουμε την καλλιτεχνική έρευνα που αφορά το σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας «χτισίματος» μιας παράστασης χορού; Ειδικά όσον αφορά μια τέχνη που βασίζεται στην διαρκή εξάσκηση και εξέλιξη του ανθρώπινου σώματος. Κήπος. Ένα κομμάτι πόλης όπου το φυσικό στοιχείο –υπερνικώντας την άσφαλτο- βρίσκει διέξοδο προς το φως ή… εκεί όπου πληθώρα διαφορετικών εκφράσεων βρίσκουν τον χώρο και τον χρόνο που χρειάζονται για να αναπτυχθούν, να δώσουν «τροφή» στις αισθήσεις και τη μνήμη, αφήνοντας σε γόνιμο έδαφος σπόρους για επόμενες δημιουργίες. el
heal.abstract “Peiraios 260”. Industrial complex of the ‘60s. Building “A”. The most spacious of all, serving as parking lot for this cultural multiplex which houses three of the theatrical stages used by the “Athens and Epidaurus Festival”. Its urban surrounding consists of gas stations, small-scale industries, warehouses, abandoned buildings as well as the Athens School of Fine Arts. During summer, it is here where alternative performances by local or foreign artists –most of them considering dance- are presented. Bodily Narratives. Dance performances. Ways of body expression. Many Athens-based artists are involved in the sector of dance, although there are few proper spaces to support their research. Do we encourage the important part of the procedure of building a dance performance? Especially concerning such a form of art which depends on the constant practice and progress of bodily performance. Garden. Concerning the city environment, it’s a place where nature takes over, conquering concrete, finding its way to the light or… a place where different ways of expression –let’s imagine them as species of plantation- can find the space and time they need to grow, develop, “feed” the senses and enrich collective memory, leaving their seeds on “fertile soil” for the next generation. en
heal.advisorName Ιωάννης, Ζαχαριάδης el
heal.advisorName Ioannis, Zachariadis en
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής