dc.contributor.author | Γιαννακόπουλος, Λουκάς | el |
dc.contributor.author | Giannakopoulos, Loukas | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-06T10:02:09Z | |
dc.date.available | 2019-03-06T10:02:09Z | |
dc.date.issued | 2019-03-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48357 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16466 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μη γραμμική | el |
dc.subject | Οδοστρώματα | el |
dc.subject | Ανάλυση | el |
dc.subject | Εύκαμπτο | el |
dc.subject | Ασύνδετο | el |
dc.subject | Non linear | en |
dc.subject | Analysis | el |
dc.subject | Unbound | el |
dc.subject | Pavement | el |
dc.subject | Flexible pavement | el |
dc.subject | Unbound material | el |
dc.title | Μη γραμμική ανάλυση ασύνδετων υλικών οδοστρωμάτων | el |
dc.title | Non linear analysis of unbound pavement materials | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κατασκευές οδοστρωμάτων | el |
heal.classification | Pavement analysis | en |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-11-02 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην διερεύνηση της συμπεριφοράς του εύκαμπτου οδοστρώματος, όταν αυτό βρίσκεται υπό φόρτιση. Ο προσδιορισμός της μηχανικής συμπεριφοράς του οδοστρώματος είναι καθοριστικός για την ακριβή εκτίμηση της απόκρισης της κατασκευής και άρα για τον ορθό σχεδιασμό αυτής. Επιπρόσθετα, η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη μη γραμμική συμπεριφορά των ασύνδετων υλικών που χρησιμοποιούνται ευρέως στην κατασκευή πολυστρωματικών εύκαμπτων οδοστρωμάτων, και ειδικότερα για την στρώση της βάσης/υπόβασης. Ειδικότερα, τα υπό εξέταση ασύνδετα υλικά προέρχονται από υφιστάμενο υπό κατασκευή έργο οδοποιίας και η κοκκομετρική τους διαβάθμιση έχει τροποποιηθεί καταλλήλως, ώστε να καλύπτουν το επιτρεπόμενο από τις Ελληνικές προδιαγραφές κοκκομετρικό φάσμα. Η μη γραμμική ανάλυση καθίσταται δυνατή με τη χρήση της μεθόδου των πεπερασμένων στοιχείων (Finite Element Method) χρησιμοποιώντας το λογισμικό ανάλυσης πεπερασμένων στοιχείων Abaqus, όπου ως δείκτης της μηχανικής συμπεριφοράς χρησιμοποιείται το μέτρο ελαστικής παραμόρφωσης – μέτρο επανάκτησης MR. Ο προσδιορισμός του τελευταίου πραγματοποιείται με τη βοήθεια τριών καταστατικών μοντέλων: K-Θ, UZAN, MEPDG, προκειμένου να διερευνηθούν οι πιθανές αποκλίσεις για τις διάφορες εξεταζόμενες παραμέτρους. Η ανάλυση πραγματοποιείται για διάφορα πάχη τόσο της ασφαλτικής στρώσης, όσο και της στρώσης βάσης/υπόβασης και εξετάζεται το κατά πόσο η εφαρμογή της μη γραμμικής ανάλυσης χρήσει των τριών καταστατικών μοντέλων, επηρεάζει την απόκριση του εύκαμπτου οδοστρώματος, όταν εκείνο αφορά όχι μόνο δευτερεύοντα έργα οδοποιίας (μικρά πάχη στρώσεων), αλλά και πρωτεύοντα (μεγαλύτερα πάχη). | el |
heal.abstract | The present study focuses on the assessment of the mechanical behavior of a flexible pavement structure. An accurate estimation of the pavement’s behavior is critical to accurately evaluating the entire pavement structure’s response to loading and therefore its optimum design. Moreover, this research investigates the non-linear elastic behavior of unbound materials utilized vastly in the construction of a typical multilayered flexible pavement structure, especially in the base-subbase course. In particular, the unbound materials in question derive from an existing road construction project and their grading has been appropriately modified to meet the Greek Standards accepted specifications. The non-linear numerical analysis becomes possible via the use of the Finite Element Method (F.E.M.), and a widely known software that performs finite element analysis and is called Abaqus. As an index of the mechanical behavior of unbound granular materials, the resilient modulus – MR is used. The latter, can be determined via the use of three constitutive models that are coded in a user defined material subroutine (UMAT) in the Abaqus software and are: the Κ-θ model, the Uzan model and the MEPDG model, so that to determine the possible deviations among the various parameters in question. The analysis is performed for different thicknesses of both the asphalt layer and the base / subbase layer and it examines whether the application of the nonlinear analysis using the three constitutive models affects the responsiveness of the flexible pavement, regarding not only secondary road constructions (small layer thicknesses), but also primary road constructions (larger thicknesses). | en |
heal.advisorName | Λοϊζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Λοϊζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 111 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: