dc.contributor.author | Γιαννέλος, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Giannelos, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-06T10:38:25Z | |
dc.date.available | 2019-03-06T10:38:25Z | |
dc.date.issued | 2019-03-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48361 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16318 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ελικώνας | el |
dc.subject | Τουρκοβούνια | el |
dc.subject | Μετρό | el |
dc.subject | Προσβασιμότητα | el |
dc.subject | Κυψέλη | el |
dc.subject | Elikonas | en |
dc.subject | Tourkovounia | el |
dc.subject | Metro | el |
dc.subject | Accessibility | el |
dc.subject | Kipseli | el |
dc.title | Πηγαίνοντας στο μετρό | el |
dc.title | The walk to the metro | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Αστικός μητροπολιτικός σχεδιασμός | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/97f64d5e9e26f15daf000dae904deb836d98f1ad | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-10-24 | |
heal.abstract | H μελλοντική κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό στην Αθήνα αποτελεί την αφετηρία της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Η νέα αυτή υποδομή, φέρνει στην επιφάνεια το ζήτημα της βιώσιμης κινητικότητας στην πόλη. Γι’ αυτό, επιλέγεται η περίπτωση του νέου σταθμού ‘Ελικώνος’ στην Άνω Κυψέλη, ο οποίος καλείται να εξυπηρετήσει μια από τις πιο δύσβατες γειτονιές της Αθήνας, στην περιφέρεια δύο δήμων. Προτείνεται ένα σενάριο για καθολικά προσβάσιμες περιπατητικές διαδρομές στην ράχη μεταξύ των λόφων Ελικώνος και Τουρκοβουνίων. Οι διαδρομές αυτές συνδέουν τις δυσπρόσιτες γειτονιές με τον νέο σταθμό, δημιουργώντας έναν ιδιαίτερο γραμμικό χώρο αναφοράς. Έμφαση δίνεται στον δημόσιο χώρο που καλύπτει τον νέο σταθμό, ο οποίος σχεδιάζεται με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ως το νέο πολιτικό κέντρο της γειτονιάς ‘Ελικώνος’. Αποτελεί, δυστυχώς, γεγονός, ότι η γραμμή 4 αντιμετωπίζεται απλώς ως ένα ζήτημα σχεδιασμού ενός σταθμού. Αντίθετα, η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες και τον αντίκτυπο του έργου στην ευρύτερη περιοχή μέσα από μια εκτενή ανάλυση και έρευνα πεδίου. Έτσι διαμορφώνεται ένα στρατηγικό σχέδιο αναδιάρθρωσης της ευρύτερης περιοχής που φιλοδοξεί να γίνει μια μεθοδολογία αντίστοιχων προσεγγίσεων σε άλλους σταθμούς της Αθήνας. | el |
heal.abstract | The future construction of Athens’ metro line 4 is the starting point of this thesis. The new infrastructure brings to the fore the issue of sustainable mobility in the city. This is why the case study of the new ‘Elikonos’ station in Ano Kipseli is selected. It is expected to serve one of the densest and least accessible neighbourhoods of Athens on the border of two municipalities. Thus, a scenario for universally accessible walking routes is proposed on the ridge between Elikonas and Tourkovounia hills. These routes connect the hard-to-reach neighbourhoods with the new station, thereby creating a distinct linear public space. The thesis focuses on the public space that is covering ‘Elikonos’ station and is designed in greater detail as the new political centre of the neighbourhood. It is - unfortunately - a fact that the line 4 infrastructure is treated solely as a matter of ‘station design’. However, this project attempts to understand all the factors and impact on the surrounding area through a thorough analysis and field research. Thus, a strategic plan affecting the greater area is devised and aims to become a methodology of dealing with respective interventions in different stations of Athens. | en |
heal.advisorName | Αναστασόπουλος, Νικόλαος | el |
heal.advisorName | Τουρνικιώτης, Παναγιώτης | el |
heal.advisorName | Tournikiotis, Panayotis | en |
heal.advisorName | Anastasopoulos, Nikolaos | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: