dc.contributor.author | Καδόγλου, Ευτυχία Κυριακη | el |
dc.contributor.author | Kadoglou, Eftichia Kiriaki | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-06T10:49:04Z | |
dc.date.available | 2019-03-06T10:49:04Z | |
dc.date.issued | 2019-03-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48366 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16274 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σιδηρομική Γραμμή | el |
dc.subject | Ηλεία | el |
dc.subject | Γεωργική Σχολή | el |
dc.subject | Περιβαλλοντικό Κέντρο | el |
dc.subject | Γεωπονικό Κεντρο Ερευνών | el |
dc.subject | Railway Line | en |
dc.subject | Agricultural School | en |
dc.subject | Environmental Center | en |
dc.subject | Agronomic Center of Research | en |
dc.subject | Developmental Plan | en |
dc.title | Σιδηροδρομική γραμμή Κατακόλου-Αρχαίας Ολυμπίας: αναθεώρηση- αναβίωση-αναδιαμόρφωση | el |
dc.title | Railway line of Katakolo-Ancient Olympia: revision-revival-remodeling | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χωροταξία/Περιφερειακός σχεδιασμός - Πολεοδομία/Αστικός σχεδιασμός | el |
heal.classification | Αγροτική εκπαίδευση και κατάρτιση | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική τοπίου | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική Σύνθεση | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/708882ee1ab25841a5afa8aa6307bb4b02049019 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/6abeda5abe16cdc915cc74ec59cab5f756f9719f | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-17 | |
heal.abstract | Η σιδηροδρομική γραμμή Κατακόλου - Αρχαίας Ολυμπίας βρίσκεται στον Νομό Ηλείας, και είναι μια τοπική σιδηροδρομική γραμμή, τουριστικού ενδιαφέροντος, που ενώνει το λιμάνι του Κατάκολου με τον Πύργο και με την Αρχαία Ολυμπία. Είναι η πρώτη περιφερειακή γραμμή της Ελλάδας, κατασκευασμένη το 1882. Σήμερα ο σιδηρόδρομος Πύργου – Κατακόλου υπάγεται στον Ο.Σ.Ε., όπου υπολειτουργεί, με πέντε μόνο δρομολόγια ημερησίως, με μόνο προορισμό την Αρχαία Ολυμπία. Τα προβλήματα που συναντονται στην ευρύτερη περιοχή, όπως η εγκατάληψη της σιδηδρομικής γραμμής, ο μαρασμός των χωριών, η εγκατάληψη των βιομηχανικών κελυφών και η άνιση και μονομερής κατανομή πυρήνων ενδιαφέροντος, σε συνδιασμό με την έλλειψη αγροτικής εκπαίδευσης και παιδείας, έλλειψη χώρων οργανωσης και επιμόρφωσης, ενώ και η έλλειψη δευτεροβάθμιας γεωργικής σχολής γενικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, οδήγησαν στο αντικείμενο μελέτης και σχεδιασμού αυτής της διπλωματικής εργασίας. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναθεωρήσει, αναβιώσει και αναδιαμορφώσει το σύνολο της σιδηροδρομικής γραμμής αλλά και στοχευμένα τρεις σιδηροδρομικούς σταθμούς του δικτύου. Πυλώνας του αναπτυξιακού σχεδιασμού ειναι η ΑΝΑβιωση της σιδηροδρομικης γραμμης, η ΑΝΑκτηση του πρωτογενους και δευτερογενους τομεα παραγωγης, η ΑΝΑζωογονηση των χωριων και της αγροτικης οικονομιας, η ΑΝΑπτυξη της γεωργικης και κτηνοτροφικης εκπαιδευσης και η ΑΝΑδιανομη των πυρηνων ενδιαφεροντος. Τελικό στάδιο του σχεδιασμού αποτελεί η επεξεργασία των τριών σιδηροδρομικών σταθμών, Αγίου Ιωάννη, Σαλμώνης, και Πελοπίου, με σκοπό την δημιουργία ενός πολυεπίπεδου γεωργικού και κτηνοτροφικού εκπαιδευτικού δικτύου. Το εκπαιδευτικό αυτό δίκτυο αποτελείται από Περιβαλλοντικό Πάρκο, Γεωργική και Κτηνοτροφική Σχολή και Γεωπονικό Κέντρο Ερευνών. | el |
heal.abstract | The railway line Katakolo - Ancient Olympia is located in the prefecture of Ilia, and is a local railway line of tourist interest that connects the port of Katakolo with Pyrgos and Ancient Olympia. It is the first regional line of Greece, built in 1882. Today, the Pirgos - Katakolos railway line belongs to the OSE, where it operates only five times a day, with only destination for Ancient Olympia. The problems encountered in the wider area, such as the abandonment of the railway line, the wilderness of the villages, the abandonment of the industrial shells and the unequal and unilateral distribution of cores of interest, combined with a lack of agricultural education and education, a lack of organization and training facilities, while the lack of a secondary agricultural school of general education in Greece, led to the study and design of this diplomatic work. The purpose of this work is to revise, revive and remodel the entire railway line as well as targeted three railway stations in the network. The pillar of development planning is the revitalization of the railway line, the recovery of the primary and secondary production sectors, the regeneration of villages and the rural economy, the development of agricultural and animal husbandry education and the redistribution of interest. The final stage of the design is the processing of the three railway stations, Agios Ioannis, Salmonis and Pelopi, aiming at the creation of a multi-level agricultural and stockbreeding educational network. This educational network consists of the Environmental Park, the Agricultural and Livestock School and the Agricultural Research Center. | en |
heal.advisorName | Κουτρολίκου, Παναγιώτα | el |
heal.advisorName | Μαρλαντή, Μαρία | el |
heal.advisorName | Koutrolikou, Panagiota | en |
heal.advisorName | Marlanti, Maria | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 21 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: