dc.contributor.author | Τσουγκράνης, Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Tsougkranis, Stefanos | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-12T09:18:28Z | |
dc.date.available | 2019-03-12T09:18:28Z | |
dc.date.issued | 2019-03-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48415 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9080 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Μικροσυστήματα και Νανοδιατάξεις” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών | el |
dc.subject | Υποθαλάσσιοι αγωγοί | el |
dc.subject | Χάραξη αγωγών | el |
dc.subject | Γεωκίνδυνοι | el |
dc.subject | ARCGIS | el |
dc.subject | ABAQUS | el |
dc.subject | Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων | el |
dc.title | Ποιοτική και ποσοτική εκτίμηση γεωκινδύνων και προσομοίωση της αλληλεπίδρασης αγωγού-εδάφους με στόχο τη βελτιστοποίηση της χάραξης αγωγών μεγάλου μήκους σε περιβάλλον Γ.Π.Σ. | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ | el |
heal.classification | ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ | el |
heal.classification | ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/d3f63391c49c1fe220dd4c2fed4e7ab1b4935702 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/cb16f7de16f322f2114874eda44f02fe72165c84 | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-11-23 | |
heal.abstract | Οι αγωγοί αποτελούν συνήθως κατασκευές μεγάλου μήκους που διασχίζουν εκτεταμένες περιοχές σε ξηρά και θάλασσα στις οποίες ενδέχεται να εμφανίζονται διάφοροι γεωκίνδυνοι, τόσο υπό στατικές όσο και υπό σεισμικές συνθήκες. Η θεμελίωση - έδραση ενός αγωγού αποτελεί πρόβλημα αλληλεπίδρασης εδάφους - κατασκευής, καθώς οι πιθανές μόνιμες εδαφικές παραμορφώσεις λόγω κάποιου γεωκινδύνου προκαλούν άμεσα παραμορφώσεις στον αγωγό οι οποίες ενδέχεται να είναι μεγαλύτερες από τις επιτρεπτές. Κατόπιν τούτων, η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία θα αναπτύξει ένα υπολογιστικό εργαλείο σε περιβάλλον Γ.Π.Σ. το οποίο στοχεύει στη βελτιστοποίηση της χάραξης αγωγών μεγάλου μήκους. Με βάση τα διαθέσιμα δεδομένα θα είναι σε θέση (α) να υπολογίσει ποιοτικά ή/και ποσοτικά τις μόνιμες εδαφικές μετατοπίσεις λόγω του υπό εξέταση γεωκινδύνου και (β) να εκτιμήσει τις παραμορφώσεις του αγωγού μέσω αναλυτικών ή και αριθμητικών προσομοιώσεων της αλληλεπίδραση αγωγού - εδάφους. | el |
heal.advisorName | Σακελλαρίου, Μιχαήλ | el |
heal.committeeMemberName | Σακελλαρίου, Μιχαήλ | el |
heal.committeeMemberName | Τσούλος, Λύσανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαρρόπουλος, Πρόδρομος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 196 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: