dc.contributor.author | Νάστας, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Nastas, Emmanouil | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-14T09:07:16Z | |
dc.date.available | 2019-03-14T09:07:16Z | |
dc.date.issued | 2019-03-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48434 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16155 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Στατιστική διερεύνηση | el |
dc.subject | Γενικού φορτίου | el |
dc.subject | Ατυχήματα | el |
dc.subject | Δένδρα κατηγοριοποίησης | el |
dc.subject | Δένδρα παλινδρόμησης | el |
dc.subject | CART | en |
dc.subject | Total loss | en |
dc.subject | Frequency | en |
dc.subject | Fatalities | en |
dc.subject | Regression Trees | en |
dc.title | Στατιστική διερεύνηση και εφαρμογή προσέγγισης εξόρυξης δεδομένων για τα ναυτικά ατυχήματα πλοίων Γενικού Φορτίου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ατυχήματα πλοίων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-10-30 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τα ναυτικά ατυχήματα πλοίων τύπου Γενικού Φορτίου που διαδραματίστηκαν την περίοδο 1995-2016. Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της μεταβολής των ατυχημάτων, τόσο αριθμητικά όσο και σε σχέση με τη σοβαρότητα των συνεπειών τους, αλλά και η αποσαφήνιση πιθανών παραμέτρων που μπορεί να συνέβαλαν στο εκάστοτε γεγονός ναυτικού ατυχήματος. Από τη μελέτη που ολοκληρώθηκε, βγήκε το συμπέρασμα πως η αύξηση των ατυχημάτων την τελευταία 25ετία ήταν ραγδαία και το γεγονός αυτό πρέπει να συγκεντρώσει την προσοχή όλων των εμπλεκομένων. Η ανάλυση των ατυχημάτων χωρίστηκε σε δύο άξονες. Σύμφωνα με το μέγεθος του πλοίου, μετρούμενο σε κόρους και σύμφωνα με τον τύπο του ατυχήματος. Η συντριπτική πλειοψηφία των πλοίων ανήκουν στην κατηγορία μεγέθους 1000≤GT≤20000 ενώ ο μεγαλύτερος αριθμός ατυχημάτων ήταν με ζημιά στη γάστρα ή το μηχανοστάσιο. Επιπλέον εξετάστηκε η σημασία της ηλικίας του πλοίου τη στιγμή που συνέβη το ατύχημα. Επίσης τα δεδομένα υποβλήθηκαν σε κατάλληλα στατιστικά τεστ από τα οποία διαπιστώθηκε πως το μέγεθος του πλοίου παίζει ρόλο σε ένα ναυτικό ατύχημα για τα πλοία Γ/Φ. Στη συνέχεια το δείγμα χωρίστηκε με βάση τον τύπο ατυχήματος και χρησιμοποιώντας δέντρα παλινδρόμησης (Regression Trees) προέκυψαν σημαντικά αποτελέσματα με την αλληλεπίδραση των παραγόντων που επηρεάζουν τον κάθε τύπο ατυχήματος και συμβάλουν στο να αναπτυχθεί το ατύχημα. Μέσω των αποτελεσμάτων που προέκυψαν, θα ήταν συνετό η διπλωματική αυτή και τα συμπεράσματά της να αποτελέσουν μια βάση περαιτέρω ερευνών με σκοπό την ελαχιστοποίηση του αριθμού των ναυτικών ατυχημάτων πλοίων τύπου Γ/Φ και των ανεπιθύμητων συνεπειών αυτών. | el |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Σπύρου, Κώστας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 90 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: