HEAL DSpace

Στατιστική διερεύνηση και εφαρμογή προσέγγισης εξόρυξης δεδομένων για τα ναυτικά ατυχήματα πλοίων Γενικού Φορτίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Νάστας, Εμμανουήλ el
dc.contributor.author Nastas, Emmanouil en
dc.date.accessioned 2019-03-14T09:07:16Z
dc.date.available 2019-03-14T09:07:16Z
dc.date.issued 2019-03-14
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48434
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16155
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Στατιστική διερεύνηση el
dc.subject Γενικού φορτίου el
dc.subject Ατυχήματα el
dc.subject Δένδρα κατηγοριοποίησης el
dc.subject Δένδρα παλινδρόμησης el
dc.subject CART en
dc.subject Total loss en
dc.subject Frequency en
dc.subject Fatalities en
dc.subject Regression Trees en
dc.title Στατιστική διερεύνηση και εφαρμογή προσέγγισης εξόρυξης δεδομένων για τα ναυτικά ατυχήματα πλοίων Γενικού Φορτίου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ατυχήματα πλοίων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-30
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τα ναυτικά ατυχήματα πλοίων τύπου Γενικού Φορτίου που διαδραματίστηκαν την περίοδο 1995-2016. Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της μεταβολής των ατυχημάτων, τόσο αριθμητικά όσο και σε σχέση με τη σοβαρότητα των συνεπειών τους, αλλά και η αποσαφήνιση πιθανών παραμέτρων που μπορεί να συνέβαλαν στο εκάστοτε γεγονός ναυτικού ατυχήματος. Από τη μελέτη που ολοκληρώθηκε, βγήκε το συμπέρασμα πως η αύξηση των ατυχημάτων την τελευταία 25ετία ήταν ραγδαία και το γεγονός αυτό πρέπει να συγκεντρώσει την προσοχή όλων των εμπλεκομένων. Η ανάλυση των ατυχημάτων χωρίστηκε σε δύο άξονες. Σύμφωνα με το μέγεθος του πλοίου, μετρούμενο σε κόρους και σύμφωνα με τον τύπο του ατυχήματος. Η συντριπτική πλειοψηφία των πλοίων ανήκουν στην κατηγορία μεγέθους 1000≤GT≤20000 ενώ ο μεγαλύτερος αριθμός ατυχημάτων ήταν με ζημιά στη γάστρα ή το μηχανοστάσιο. Επιπλέον εξετάστηκε η σημασία της ηλικίας του πλοίου τη στιγμή που συνέβη το ατύχημα. Επίσης τα δεδομένα υποβλήθηκαν σε κατάλληλα στατιστικά τεστ από τα οποία διαπιστώθηκε πως το μέγεθος του πλοίου παίζει ρόλο σε ένα ναυτικό ατύχημα για τα πλοία Γ/Φ. Στη συνέχεια το δείγμα χωρίστηκε με βάση τον τύπο ατυχήματος και χρησιμοποιώντας δέντρα παλινδρόμησης (Regression Trees) προέκυψαν σημαντικά αποτελέσματα με την αλληλεπίδραση των παραγόντων που επηρεάζουν τον κάθε τύπο ατυχήματος και συμβάλουν στο να αναπτυχθεί το ατύχημα. Μέσω των αποτελεσμάτων που προέκυψαν, θα ήταν συνετό η διπλωματική αυτή και τα συμπεράσματά της να αποτελέσουν μια βάση περαιτέρω ερευνών με σκοπό την ελαχιστοποίηση του αριθμού των ναυτικών ατυχημάτων πλοίων τύπου Γ/Φ και των ανεπιθύμητων συνεπειών αυτών. el
heal.advisorName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Σπύρου, Κώστας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 90 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα