dc.contributor.author | Μπαμπαλής, Δημοσθένης![]() |
el |
dc.contributor.author | Bampalis, Dimosthenis![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:13:47Z | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:13:47Z | |
dc.date.issued | 2019-03-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48450 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15938 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών για Συγκοινωνιακά | el |
dc.subject | Αλγόριθμοι συγκοινωνιακών | el |
dc.subject | Αλγόριθμος Dijkstra | el |
dc.subject | Python | el |
dc.subject | Web-Gis | el |
dc.subject | Geographic information systems transportation | en |
dc.subject | Gis-T | en |
dc.subject | Transportation algorithms | en |
dc.subject | Dijkstra algorithm | en |
dc.subject | Python | en |
dc.subject | Web- Gis | en |
dc.subject | Visualization algorithms | en |
dc.subject | Αλγόριθμοι οπτικοποίησης | el |
dc.subject | Gis-T | en |
dc.title | Ανάπτυξη συγκοινωνιακού γεωγραφικού συτήματος πληροφοριών (GIS-T) με εφαρμογές | el |
dc.title | Development of transportation geographical information information system (GIS-T) with applications | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνικά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-10-08 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια, η ραγδαία αύξηση παραγωγής δεδομένων που αφορούν στα συγκοινωνιακά δίκτυα, έχει οδηγήσει σε αυξανόμενη ανάγκη Συστημάτων Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIS συστημάτων), τα οποία να εξυπηρετούν και να διευκολύνουν την εξαγωγή πληροφορίας σχετικής με τα εν λόγω δίκτυα. Σε αυτή την εργασία, καταρχάς μελετήθηκαν γενικού σκοπού εφαρμογές GIS [1], καθώς και βασικές αρχές για την κατασκευή συστημάτων GIS [2] με έμφαση στον αστικό σχεδιασμό [3]. Στη συνέχεια, και με βάση την μεθοδολογία που εξήχθη από τις παραπάνω εργασίες, προτάθηκε μία πρότυπη κατασκευή - μοντέλο GIS για την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας. Σημαντικό μέρος της εργασίας είναι η εύρεση και συμπλήρωση του μοντέλου με ένα πλούσιο σετ δεδομένων που αφορά την Αθήνα σχετικά με το οδικό δίκτυο και τις αστικές μεταφορές όπως αυτές παρέχονται από διάφορες βάσεις δεδομένων όπως το openstreetmaps και οι στάσεις που υπάρχουν στον ΟΑΣΑ και εξυπηρετούν το μεγαλύτερο ποσοστό της επικάλυψης της Αθήνας. Στη συνέχεια έγινε εξαγωγή του μοντέλου σε web-Gis για διεπαφή με το χρήστη έχοντας όλες τις οντότητες που περιγράφηκαν παραπάνω και τα αποτελέσματα του αλγορίθμου που κατασκευάστηκε. Για την επιβεβαίωση της ορθότητας της δουλειάς αλλά και την ποιότητά της, εφαρμόστηκε ο γνωστός αλγόριθμο Dijkstra (εύρεση ελάχιστου μονοπατιού) στο κατασκευασμένο πλέον δίκτυο, τα αποτελέσματα του οποίου συγκρίθηκαν με την υπάρχουσα εφαρμογή εύρεσης συντομότερης διαδρομής που υπάρχει διαθέσιμη από το googlemaps. Τέλος, προτείνονται κάποιες μελλοντικές εφαρμογές στις οποίες η παρακάτω εργασία αποτελεί μια πολύ καλή βάση. | el |
heal.abstract | In recent years, the rapid increase in production of data on transport networks has led to an increasing need for Geographic Information Systems (GIS) to serve and facilitate the extraction of information related to these networks. In this work, we first studied general purpose GIS applications [1], as well as basic principles for the construction of GIS systems [2] with an emphasis on urban planning [3]. Then, based on the methodology extracted from the above work, a GIS model for the wider area of Athens was proposed. An important part of the work is to find and complete the model with a comprehensive set of data concerning Athens on the road network and urban transport as they are provided by various databases such as openstreetmaps and attitudes at OASA and serving the largest percentage of the overlap of Athens. Then the model was exported to web-Gis for user interface having all the entities described above and the results of the algorithm constructed. In order to confirm the correctness of this work and its quality, the well-known Dijkstra algorithm has been applied to our own network, the results of which have been compared with the existing shortest path finder available from googlemaps Finally some future applications are proposed in wich the following work is a very good basis. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Κωνσταντίνα | el |
heal.committeeMemberName | Φώτης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 84 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: