HEAL DSpace

Ανάπτυξη συγκοινωνιακού γεωγραφικού συτήματος πληροφοριών (GIS-T) με εφαρμογές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπαμπαλής, Δημοσθένης el
dc.contributor.author Bampalis, Dimosthenis en
dc.date.accessioned 2019-03-15T10:13:47Z
dc.date.available 2019-03-15T10:13:47Z
dc.date.issued 2019-03-15
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48450
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15938
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ *
dc.subject Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών για Συγκοινωνιακά el
dc.subject Αλγόριθμοι συγκοινωνιακών el
dc.subject Αλγόριθμος Dijkstra el
dc.subject Python el
dc.subject Web-Gis el
dc.subject Geographic information systems transportation en
dc.subject Gis-T en
dc.subject Transportation algorithms en
dc.subject Dijkstra algorithm en
dc.subject Python en
dc.subject Web- Gis en
dc.subject Visualization algorithms en
dc.subject Αλγόριθμοι οπτικοποίησης el
dc.subject Gis-T en
dc.title Ανάπτυξη συγκοινωνιακού γεωγραφικού συτήματος πληροφοριών (GIS-T) με εφαρμογές el
dc.title Development of transportation geographical information information system (GIS-T) with applications en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνικά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-10-08
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια, η ραγδαία αύξηση παραγωγής δεδομένων που αφορούν στα συγκοινωνιακά δίκτυα, έχει οδηγήσει σε αυξανόμενη ανάγκη Συστημάτων Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIS συστημάτων), τα οποία να εξυπηρετούν και να διευκολύνουν την εξαγωγή πληροφορίας σχετικής με τα εν λόγω δίκτυα. Σε αυτή την εργασία, καταρχάς μελετήθηκαν γενικού σκοπού εφαρμογές GIS [1], καθώς και βασικές αρχές για την κατασκευή συστημάτων GIS [2] με έμφαση στον αστικό σχεδιασμό [3]. Στη συνέχεια, και με βάση την μεθοδολογία που εξήχθη από τις παραπάνω εργασίες, προτάθηκε μία πρότυπη κατασκευή - μοντέλο GIS για την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας. Σημαντικό μέρος της εργασίας είναι η εύρεση και συμπλήρωση του μοντέλου με ένα πλούσιο σετ δεδομένων που αφορά την Αθήνα σχετικά με το οδικό δίκτυο και τις αστικές μεταφορές όπως αυτές παρέχονται από διάφορες βάσεις δεδομένων όπως το openstreetmaps και οι στάσεις που υπάρχουν στον ΟΑΣΑ και εξυπηρετούν το μεγαλύτερο ποσοστό της επικάλυψης της Αθήνας. Στη συνέχεια έγινε εξαγωγή του μοντέλου σε web-Gis για διεπαφή με το χρήστη έχοντας όλες τις οντότητες που περιγράφηκαν παραπάνω και τα αποτελέσματα του αλγορίθμου που κατασκευάστηκε. Για την επιβεβαίωση της ορθότητας της δουλειάς αλλά και την ποιότητά της, εφαρμόστηκε ο γνωστός αλγόριθμο Dijkstra (εύρεση ελάχιστου μονοπατιού) στο κατασκευασμένο πλέον δίκτυο, τα αποτελέσματα του οποίου συγκρίθηκαν με την υπάρχουσα εφαρμογή εύρεσης συντομότερης διαδρομής που υπάρχει διαθέσιμη από το googlemaps. Τέλος, προτείνονται κάποιες μελλοντικές εφαρμογές στις οποίες η παρακάτω εργασία αποτελεί μια πολύ καλή βάση. el
heal.abstract In recent years, the rapid increase in production of data on transport networks has led to an increasing need for Geographic Information Systems (GIS) to serve and facilitate the extraction of information related to these networks. In this work, we first studied general purpose GIS applications [1], as well as basic principles for the construction of GIS systems [2] with an emphasis on urban planning [3]. Then, based on the methodology extracted from the above work, a GIS model for the wider area of Athens was proposed. An important part of the work is to find and complete the model with a comprehensive set of data concerning Athens on the road network and urban transport as they are provided by various databases such as openstreetmaps and attitudes at OASA and serving the largest percentage of the overlap of Athens. Then the model was exported to web-Gis for user interface having all the entities described above and the results of the algorithm constructed. In order to confirm the correctness of this work and its quality, the well-known Dijkstra algorithm has been applied to our own network, the results of which have been compared with the existing shortest path finder available from googlemaps Finally some future applications are proposed in wich the following work is a very good basis. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Κωνσταντίνα el
heal.committeeMemberName Φώτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 84 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα