dc.contributor.author |
Αλπός, Θεόδωρος
|
el |
dc.contributor.author |
Alpos, Theodoros
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-03-18T10:34:07Z |
|
dc.date.available |
2019-03-18T10:34:07Z |
|
dc.date.issued |
2019-03-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48463 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16505 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Δρομολόγηση |
el |
dc.subject |
Αυτόνομα οχήματα |
el |
dc.subject |
Python |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση με βάση τη λειτουργία των αποικιών των μυρμηγκιών |
el |
dc.subject |
Σχεδιασμός αλγορίθμου |
el |
dc.subject |
Python |
en |
dc.subject |
Route network design |
en |
dc.subject |
Ant colony optimization |
en |
dc.subject |
Optimization algorithm |
en |
dc.subject |
Route network design |
en |
dc.title |
Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου διαδρομών για αυτόνομα οχήματα |
el |
dc.title |
Optimal route network design for autonomous vehicles |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακά |
el |
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-10-16 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο τον βέλτιστο σχεδιασμό δικτύου διαδρομών για αυτόνομα οχήματα ανταποκρινόμενο στη ζήτηση ενός συνόλου πελατών και με στόχο την αποτελεσματική εξυπηρέτησή τους. Το πρότυπο που δημιουργείται λαμβάνει τη μορφή ενός προβλήματος δρομολόγησης οχημάτων από έναν κόμβο με ενδιάμεσες στάσεις και επιστροφή στον αρχικό κόμβο με περιορισμούς στη χωρητικότητα και το μέγιστο εύρος των οχημάτων. Για την επίλυση του προβλήματος εφαρμόζεται ο αλγόριθμος βελτιστοποίησης με βάση τη λειτουργία των αποικιών των μυρμηγκιών μέσω του οποίου παράγεται ένα σύνολο διαδρομών που ικανοποιούν τη ζήτηση όλων των πελατών. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως ο αλγόριθμος παράγει λογικά αποτελέσματα σε σχετικά μικρούς υπολογιστικούς χρόνους λαμβάνοντας υπόψη το πλήθος περιορισμών που χαρακτηρίζουν το πρόβλημα. |
el |
heal.abstract |
This study deals with the design of an optimal route network for autonomous vehicles responding to the demand of a set of customers. The problem is modeled as a one-to-many-to-one vehicle routing problem with vehicle capacity and range constraints. The ant colony optimization algorithm is applied to the problem in order to construct a set of routes that satisfies the demand of each customer. Results show that the algorithm is able to produce results in relatively short computational times considering the amount of constraints that describe the problem. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
77 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|