dc.contributor.author |
Αντωνίου, Ευαγγελία
|
el |
dc.contributor.author |
Antoniou, Evangelia
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-03-18T10:38:36Z |
|
dc.date.available |
2019-03-18T10:38:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-03-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48464 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9010 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Επιστήμη και Τεχνολογία Υδατικών Πόρων” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Εφοδιαστική αλυσίδα |
el |
dc.subject |
Μεταφορές |
el |
dc.subject |
Μία Ζώνη |
el |
dc.subject |
Ένας Δρόμος |
el |
dc.subject |
Πρωτοβουλία |
el |
dc.subject |
Κίνα |
en |
dc.subject |
BRI |
en |
dc.subject |
China |
en |
dc.subject |
initiative |
en |
dc.subject |
logistics |
en |
dc.subject |
OBOR |
|
dc.title |
Logistics Processes On Euro-Asian Transport Links |
en |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Logistics |
en |
heal.classificationURI |
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006447 |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-11-09 |
|
heal.abstract |
Πριν από πέντε χρόνια, τον Σεπτέμβριο του 2013, η κυβέρνηση της Κίνας πρότεινε ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής και επενδύσεων στην ιστορία, την πρωτοβουλία Belt and Road (BRI), που επιδιώκει να ενισχύσει τη διασύνδεση της Ασίας και της Ευρώπης με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη υποδομών logistics και μεταφορών. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί στη διερεύνηση της εξέλιξης των διαδικασιών της εφοδιαστικής αλυσίδας στην ευρω-ασιατική ήπειρο και στην πλήρη κατανόηση του βαθμού στον οποίο αυτή η πρωτοβουλία επηρέασε τις διαδικασίες αυτές μεταξύ της Ευρώπης και της Ασίας. Η μελέτη μπορεί να οριστεί ως διερευνητική έρευνα με επαγωγική προσέγγιση που χρησιμοποιεί τη στρατηγική της εμπειρικά θεμελιωμένης θεωρίας. Τόσο ποσοτικά, όσο και ποιοτικά δεδομένα έχουν αναλυθεί και παρουσιάζονται με γραμμική και λογική εξέλιξη, ώστε να καταστεί δυνατή η ολοκληρωμένη κατανόηση του θέματος. Δεδομένου ότι η ζήτηση για υπηρεσίες logistics απορρέει από τη ζήτηση για αγαθά, η έρευνα αναλύει το εμπόριο μεταξύ Ευρώπης και Ασίας κατά την τελευταία δεκαετία, προσδιορίζοντας τις τάσεις και τις μεταβολές. Επιπλέον, η μελέτη προσφέρει γνώση σχετικά με τις σημαντικότερες εξελίξεις στην ανάπτυξη έργων υποδομής και υπηρεσιών logistics υπό το πεδίο εφαρμογής του BRI, χρησιμοποιώντας μελέτες περιπτώσεων σημαντικών έργων και παρουσιάζει πορίσματα σχετικά με τον βαθμό στον οποίο έχουν επηρεαστεί οι διαδικασίες logistics μεταξύ Ευρώπης και Ασίας. Μέσα σε ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα από τότε που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά η πρωτοβουλία και παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των αναπτυξιακών έργων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της βρίσκονται ακόμη στο στάδιο της ανάπτυξής τους, γίνεται φανερό ότι το BRI έχει τη δυνατότητα να αναμορφώσει πλήρως το τοπίο των μεταφορών και των logistics στην ευρω-ασιατική ήπειρο. |
el |
heal.abstract |
Five years ago, in September 2013, the Chinese government proposed one of the largest infrastructure and investment projects in history, the Belt and Road initiative (BRI), aspiring to strengthen the connections between Asia and Europe with significant focus on logistics and transportation infrastructure development. This research aims to investigate the development of logistics processes on Euro-Asian transport links and to provide a comprehensive understanding on the extent to which this initiative has affected the logistics processes between Europe and Asia. The study may be defined as an exploratory research with inductive approach employing the strategy of ground theory. Both quantitative and qualitative data have been analyzed and presented in a linear and logical progression to enable a comprehensive understanding of the subject. Since logistics demand derives from the demand for goods, the research analyzes Euro-Asian trade over the past decade, identifying trends and interpreting shifts. Furthermore, the study raises knowledge of most prominent logistics developments under the scope of the BRI using case studies of significant projects, and presents findings on how the logistics processes between Europe and Asia have been affected. Within a limited period of time since the initiative was first announced and despite the fact that the majority of the development projects under its scope are still under their development phase, it becomes apparent that the BRI has the potential to fully reshape the logistics landscape of the Eurasian continent. |
en |
heal.advisorName |
Μποϊλέ, Μαρία |
el |
heal.advisorName |
Θεοφάνης, Σωτήριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Νάνου, Αικατερίνη |
el |
heal.committeeMemberName |
Μποϊλέ, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Θεοφάνης, Σωτήριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
69 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|