HEAL DSpace

Δημιουργία εικονικού περιβάλλοντος και σεναρίων για την μελέτη συνεργασίας ανθρώπου ρομπότ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κοντραζής, Δημήτριος Πέτρος el
dc.contributor.author Kontrazis, Dimitrios Petros en
dc.date.accessioned 2019-03-18T11:02:25Z
dc.date.available 2019-03-18T11:02:25Z
dc.date.issued 2019-03-18
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48470
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15960
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Virtual reality en
dc.subject Εικονική πραγματικότητα el
dc.subject Simulation en
dc.subject Motion tracking en
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Ανίχνευση κίνησης el
dc.title Δημιουργία εικονικού περιβάλλοντος και σεναρίων για την μελέτη συνεργασίας ανθρώπου ρομπότ el
dc.title Creating a virtual environment and scenarios for studying human robot collaboration en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Software development en
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-07-05
heal.abstract Η εικονική πραγματικότητα είναι σήμερα πιο προσιτή σε περισσότερους ανθρώπους από ό, τι στο παρελθόν και υπήρξε πεδίο έρευνας τα προηγούμενα χρόνια, καθιστώντας προσομοιώσεις όλο και πιο ρεαλιστικές. Σκοπός της διατριβής μας είναι να δημιουργήσουμε ένα σενάριο σε μια φουτουριστική πραγματική κατάσταση εργασιακού περιβάλλοντος, όπου ένας άνθρωπος και ένα ρομπότ συνεργάζονται μαζί για να ολοκληρώσουν ένα καθήκον στο μικρότερο δυνατό χρονικό διάστημα, λαμβάνοντας υπόψη τις διαδικασίες ασφαλείας, οπότε ο παίκτης κάνει την καλύτερη δυνατή προσπάθεια να αποφύγει το ρομπότ. Σε αυτή τη διατριβή, θέλουμε να κάνουμε τον παίκτη να αισθάνεται πιο ασφαλής μέσα από διαφορετικές διαδικασίες σεναρίου. Πρώτον, θέλουμε να ελέγξουμε πώς ο παίκτης είναι σε θέση να συνεργαστεί χωρίς εξωτερική βοήθεια και ενώ στα επόμενα δυο σενάρια θα υπάρχει. Στο δεύτερο σενάριο, ένας έγκυρος τρόπος για να είναι ο παίκτης πιο άνετος γινα να δουλέψει με ένα ρομπότ είναι το ρομπότ να πηγαίνει πιο αργά όταν βρίσκεται σε κάποια κοντική ακτίνα με τον παίκτη, καθιστώντας ετσι την αποφυγή του ρομπότ ευκολότερη. Στο τελευταίο σενάριο υποδεικνύουμε τις μπάλες που πρόκειται να πάρει το ρομπότ, καθιστώντας το ακόμα πιο εμφανές και πιο βολικό για τον χρήστη και ως αποτέλεσμα να εμφανίζεται ως το πιο ασφαλές από τα προηγούμενα, επειδή μέρος της διαδρομής του ρομπότ αποκαλύπτεται στον Παίκτη. el
heal.advisorName Ναθαναήλ, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μαρμαράς, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 76 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα