dc.contributor.author | Κοντραζής, Δημήτριος Πέτρος | el |
dc.contributor.author | Kontrazis, Dimitrios Petros | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-18T11:02:25Z | |
dc.date.available | 2019-03-18T11:02:25Z | |
dc.date.issued | 2019-03-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48470 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15960 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Virtual reality | en |
dc.subject | Εικονική πραγματικότητα | el |
dc.subject | Simulation | en |
dc.subject | Motion tracking | en |
dc.subject | Προσομοίωση | el |
dc.subject | Ανίχνευση κίνησης | el |
dc.title | Δημιουργία εικονικού περιβάλλοντος και σεναρίων για την μελέτη συνεργασίας ανθρώπου ρομπότ | el |
dc.title | Creating a virtual environment and scenarios for studying human robot collaboration | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Software development | en |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-05 | |
heal.abstract | Η εικονική πραγματικότητα είναι σήμερα πιο προσιτή σε περισσότερους ανθρώπους από ό, τι στο παρελθόν και υπήρξε πεδίο έρευνας τα προηγούμενα χρόνια, καθιστώντας προσομοιώσεις όλο και πιο ρεαλιστικές. Σκοπός της διατριβής μας είναι να δημιουργήσουμε ένα σενάριο σε μια φουτουριστική πραγματική κατάσταση εργασιακού περιβάλλοντος, όπου ένας άνθρωπος και ένα ρομπότ συνεργάζονται μαζί για να ολοκληρώσουν ένα καθήκον στο μικρότερο δυνατό χρονικό διάστημα, λαμβάνοντας υπόψη τις διαδικασίες ασφαλείας, οπότε ο παίκτης κάνει την καλύτερη δυνατή προσπάθεια να αποφύγει το ρομπότ. Σε αυτή τη διατριβή, θέλουμε να κάνουμε τον παίκτη να αισθάνεται πιο ασφαλής μέσα από διαφορετικές διαδικασίες σεναρίου. Πρώτον, θέλουμε να ελέγξουμε πώς ο παίκτης είναι σε θέση να συνεργαστεί χωρίς εξωτερική βοήθεια και ενώ στα επόμενα δυο σενάρια θα υπάρχει. Στο δεύτερο σενάριο, ένας έγκυρος τρόπος για να είναι ο παίκτης πιο άνετος γινα να δουλέψει με ένα ρομπότ είναι το ρομπότ να πηγαίνει πιο αργά όταν βρίσκεται σε κάποια κοντική ακτίνα με τον παίκτη, καθιστώντας ετσι την αποφυγή του ρομπότ ευκολότερη. Στο τελευταίο σενάριο υποδεικνύουμε τις μπάλες που πρόκειται να πάρει το ρομπότ, καθιστώντας το ακόμα πιο εμφανές και πιο βολικό για τον χρήστη και ως αποτέλεσμα να εμφανίζεται ως το πιο ασφαλές από τα προηγούμενα, επειδή μέρος της διαδρομής του ρομπότ αποκαλύπτεται στον Παίκτη. | el |
heal.advisorName | Ναθαναήλ, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Μαρμαράς, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Πόνης, Σταύρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 76 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: