dc.contributor.author | Καρύδη, Μικελίνα | el |
dc.contributor.author | Karidi, Mikelina | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-18T11:27:13Z | |
dc.date.available | 2019-03-18T11:27:13Z | |
dc.date.issued | 2019-03-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48476 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2636 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δημόσια κτίρια | el |
dc.subject | Πεζοί | el |
dc.subject | Rijksmuseum | en |
dc.subject | Kunsthal | en |
dc.subject | Carpenter Center | en |
dc.subject | Garden of fine arts | en |
dc.subject | Staatsgalerie | en |
dc.subject | Rolex learning center | en |
dc.subject | Περάσματα | el |
dc.subject | Passages | en |
dc.subject | Pedestrians | en |
dc.subject | Public buildings | en |
dc.title | Δημόσιο κτίριο και πεζοί: όταν η κίνηση της πόλης διασχίζει το δημόσιο κτίριο | el |
dc.title | Pedestrians and public building: when the pedestrian traffic of the city passes through public buildings | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Public buildings—Design and construction | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-06 | |
heal.abstract | Αφορμή της διάλεξής αποτέλεσε η σημασία του δημόσιου χώρου οποιασδήποτε μορφής και ειδικότερα του χώρου κίνησης των πεζών στη σύγχρονη πόλη, όπου το αυτοκίνητο κερδίζει συνεχώς έδαφος εις βάρος των υπαιθρίων δραστηριοτήτων των ανθρώπων. Πιο συγκεκριμένα, το αντικείμενο της διάλεξης αφορά δημόσιες διελεύσεις που διέρχονται μέσα από δημόσια κτήρια. Η μελέτη διαρθρώνεται με βάση την ανάλυση έξι σύγχρονων παραδειγμάτων δημοσίων κτηρίων από τα οποία διέρχεται ένας χώρος διέλευσης πεζών και με βάση τον οποίο ουσιαστικά οργανώνεται και ολόκληρο το κτήριο. Μέσω της σύγκρισης των παραδειγμάτων, αναγνωρίζονται τυπολογίες με βάση τις οποίες διαρθρώνονται τέτοιες δημόσιες διελεύσεις και αντίστοιχα τα κτήρια τα οποία διασχίζουν. Διαπιστώνεται ότι μπορεί αυτά να λειτουργεί σαν κομμάτι ενός ευρύτερου δικτύου χώρων κίνησης των πεζών μέσα στη πόλη χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο. Πρόκειται για χώρους ευχάριστους για την κίνηση των πεζών, η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να εξελίσσεται και σε στάση. Τα όρια των χώρων αυτών με το εσωτερικό των κτηρίων, είναι συνήθως διάφανα και έχει μεγάλη σημασία η θέα των εσωτερικών χώρων που αποκαλύπτεται προς την πόλη. Ιδιαίτερη αξία έχει ο τρόπος που σε αυτά τα κτήρια διαμορφώνεται η μεταβατική ζώνη ανάμεσα στο δημόσιο κτήριο και στην υπόλοιπη πόλη. Ουσιαστικά, ο τρόπος που εδώ τα κτήρια διαχωρίζονται και ταυτόχρονα συνδέονται με το χώρο της πόλης θα μπορούσε να πει κανείς ότι αποτελεί πρότυπο τρόπο συσχετισμού του δημοσίου κτηρίου με το χώρο της πόλης. | el |
heal.abstract | The reason for the thesis was the importance of the public space of any kind, and especially the pedestrian area in the modern city, where the car is constantly gaining ground at the expense of people's outdoor activities. More specifically, the subject of the thesis concerns public passages, passing through public buildings. The study is structured on the basis of an analysis of six examples of modern, public buildings which are crossed by a pedestrian passage. The whole building is essentially organized on the basis of this. By comparing the examples, we can finally recognize typologies of public passages through buildings and typologies of the equivalent buildings. It can be seen that, even though it is not necessary, sometimes, these passages can act as part of a wider pedestrian traffic network within the city. They are pleasant areas for pedestrian traffic, which in some cases can also evolve into stop. The boundaries of these spaces with the interiors of the buildings are usually transparent and the view of the interiors revealed to the city is of great importance. The way which these buildings form the transition zone between the public building and the rest of the city, is of particular importance. In essence, the way in which buildings are separated and simultaneously connected to the city's area can be said to be a standard way of linking the public building to the city. | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: