dc.contributor.author | Ψαρρά, Ειρήνη | el |
dc.contributor.author | Psarra, Eirini | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-21T10:19:22Z | |
dc.date.available | 2019-03-21T10:19:22Z | |
dc.date.issued | 2019-03-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48500 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16350 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΣΒΑΚ | el |
dc.subject | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
dc.subject | Ήπιες μορφές κινητικότητας | el |
dc.subject | Χερσόνησσος | el |
dc.subject | SUMP | en |
dc.subject | Sustainable mobility | el |
dc.subject | Alternative forms of transport | el |
dc.subject | Hersonissos | el |
dc.title | Οι επιπτώσεις της περιοδικότητας/σφυγμών στον χωρικό σχεδιασμό. Το παράδειγμα του πολεοδομικού- κυκλοφοριακού σχεδιασμού στην Χερσόνησο | el |
dc.title | The impacts of periodicity/pulses on spatial planning. The example of urban/traffic planning in Hersonissos/Crete | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χωροταξία/Περιφερειακός σχεδιασμός - Πολεοδομία/Αστικός σχεδιασμός | el |
heal.classification | Urban planning | en |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2 | |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unesco6/330537 | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-10-19 | |
heal.abstract | Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με την μελέτη και περιγραφή του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και πως μπορεί να ενταχθεί στον κυκλοφοριακό-πολεοδομικό σχεδιασμό μίας πόλης, αντικαθιστώντας τις συμβατικές κυκλοφοριακές μελέτες. Η μελέτη της υλοποίησης του ΣΒΑΚ εφαρμόζεται για την πόλη της Χερσονήσου. Αρχικά, αναπτύσσεται η έννοια της βιώσιμης κινητικότητας και αναλύονται οι ευρωπαϊκές πρακτικές σε θέματα βιωσιμότητας. Έπειτα, παρουσιάζονται τα στάδια υλοποίησης ενός ΣΒΑΚ, τα χαρακτηριστικά του και τα οφέλη που επιφέρει στον αστικό σχεδιασμό. Για την βέλτιστη εμπέδωση των χαρακτηριστικών ενός ΣΒΑΚ, παρατίθενται παραδείγματα επιτυχημένων ΣΒΑΚ από ευρωπαϊκές και ελληνικές πόλεις. Στο δεύτερο τμήμα της εργασίας, μελετάται και παρουσιάζεται η υπάρχουσα κατάσταση για τον Δήμο Χερσονήσου, εστιάζοντας στην περιοχή του Λιμένος, ως σημαντικό πόλο τουριστικής ανάπτυξης. Στην συνέχεια, καθορίζεται το κοινό όραμα ανάπτυξης της περιοχής, προσδιορίζονται οι στόχοι και τα προτεινόμενα μέτρα για την επίλυση των συγκοινωνιακών προβλημάτων που εντοπίστηκαν και αναπτύσσονται εναλλακτικά σενάρια δράσης. Αφού γίνει αξιολόγηση των σεναρίων και επιλεχθεί η βέλτιστη λύση, παρουσιάζεται μία ολιστική και ολοκληρωμένη προσέγγιση για την εξασφάλιση της βιώσιμης κινητικότητας στην πόλη του Λιμένος Χερσονήσου. | el |
heal.abstract | This particular diploma thesis deals with the study and the description of the Sustainable Urban Mobility Plan and how it can be integrated into the urban planning, replacing the conventional traffic studies. The study of the implementation of the SUMP is applied to the city of Hersonissos. Initially, we present the concept of sustainable mobility and we analyze some of the European practices on sustainability issues. Then, we define the stages of implementing a SUMP , its characteristics and the several advantages it can bring to the urban planning. In order to optimize the incorporation of the features of a SUMP, examples of successful SEMCs are presented by certain European and Greek cities. In the second part of this thesis, the existing situation for the Municipality of Hersonissos is being studied and presented, focusing on the port area of Limenas Hersonissou, as an important pole of tourism development. After defining the common vision of area’s development, we identify the objectives and we propose the appropriate measures to solve the traffic problems, through alternative scenarios. Once the scenarios are evaluated and the best solution is selected, a holistic and integrated approach is presented to ensure sustainable mobility in the city of Hersonissos. | en |
heal.advisorName | Σαγιάς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Σαγιάς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Χατζηχρήστος, Θωμάς | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 132 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: