dc.contributor.author | Σοχωράκης, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Sochorakis, Emmanouil | en |
dc.date.accessioned | 2019-03-28T09:10:18Z | |
dc.date.available | 2019-03-28T09:10:18Z | |
dc.date.issued | 2019-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48525 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16528 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτροκίνηση | el |
dc.subject | Ηλεκτράμαξες | el |
dc.subject | Μαγνητική αιώρηση | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά συστήματα έλξης | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά τρένα | el |
dc.subject | Electrification | en |
dc.subject | Electric locomotives | el |
dc.subject | Magnetic suspension | el |
dc.subject | Electric traction systems | el |
dc.subject | Electric trains | el |
dc.title | Ηλεκτρικά τρένα | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σιδηροδρομικές μεταφορές | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/9e5f0e93fcb404f5210a3c963315039874bc33d1 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-09-25 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τα ηλεκτρικά τρένα. Αρχικά, στο κεφάλαιο 1 γίνεται ιστορική αναδρομή για τις ηλεκτρικές ατμομηχανές. Στο Κεφάλαιο 2, παρουσιάζονται σημαντικοί τρόποι τροφοδοσίας των ηλεκτρικών τρένων, καθώς και διάφορα μέσα που χρησιμοποιούνται για να πραγματοποιηθεί αυτή. Γίνεται επίσης αναφορά στα ηλεκτρικά συστήματα φρένων καθώς και στα δίκτυα διανομής της ηλεκτρικής ενέργειας σε υποσταθμούς. Στο κεφάλαιο 3, παρουσιάζεται το σιδηροδρομικό σύστημα μαγνητικής αιώρησης (maglev) και το πώς οι ηλεκτρομαγνητικές δυνάμεις επενεργούν σε αμαξοστοιχίες, με αποτέλεσμα την αιώρηση και την πρόωσή τους. Αυτά τα συστήματα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον κυρίως λόγω των πολύ υψηλών ταχυτήτων που μπορούν να αναπτύξουν τα τρένα maglev. Μεγάλο μέρος αυτής της διπλωματικής εργασίας αποτελούν οι ελληνικοί ηλεκτρικοί σιδηρόδρομοι. Γενικά στοιχεία, ιστορική αναδρομή και διάφορα ηλεκτρικά τρένα και τεχνικά χαρακτηριστικά τους παρατίθενται στα κεφάλαια 4, 5 και 6 για τον ΗΣΑΠ, το Μετρό της Αθήνας και το Τραμ της Αθήνας αντίστοιχα. | el |
heal.abstract | This thesis deals with the study of electric trains. Initially, at Chapter 1, a historical overview of electric locomotives is made. In Chapter 2, important ways of powering electric trains are presented , as well as various means used to complete that power supply. Reference is also made to electric brake systems as well as to electricity distribution networks in substations. In Chapter 3, there is presentation of the Maglev Magnetic Railway System and how electromagnetic forces act on trains, resulting in their suspension and propulsion. These systems are of particular interest mainly because of the ver y high speeds that maglev trains can develop. Great part of this thesisis the Greek electric railways. General facts, historical overview and various electric trains and their technical characteristics are listed in chapters 4, 5 and 6 for the Athens - Pirae us Electric Railways, Athens Metro and the Athens Tram respectively | en |
heal.advisorName | Ιωαννίδου, Μαρία-Παρασκευή | el |
heal.committeeMemberName | Θεοδώρου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Τσαραμπάρης, Παναγιώτης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: