HEAL DSpace

Επικαιροποίηση των συντελεστών ανάμιξης του τριζωνικού μοντέλου απόπλυσης σε μεγάλους 2-Χ ναυτικούς κινητήρες πρόωσης ευθείας απόπλυσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπάζογλου, Αλέξανδρος el
dc.contributor.author Papazoglou, Alexandros en
dc.date.accessioned 2019-04-08T11:05:03Z
dc.date.available 2019-04-08T11:05:03Z
dc.date.issued 2019-04-08
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48592
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16624
dc.rights Default License
dc.subject Απόπλυση el
dc.subject Ναυτικοί κινητήρες el
dc.subject Scavenging en
dc.subject Three-zone model en
dc.subject Τριζωνικό μοντέλο απόπλυσης el
dc.subject Επικαιροποίηση el
dc.subject Δίχρονοι κινητήρες el
dc.subject Updated model en
dc.subject Vortex breakdown en
dc.subject Fit to CFD model en
dc.title Επικαιροποίηση των συντελεστών ανάμιξης του τριζωνικού μοντέλου απόπλυσης σε μεγάλους 2-Χ ναυτικούς κινητήρες πρόωσης ευθείας απόπλυσης el
dc.title Updating the gas penetration coefficients of the three-zone scavenging model used in large uniflow 2-stroke marine propulsion engines en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Fluid mechanics en
heal.classification Marine two-stroke engines en
heal.classification Gas mixing en
heal.classification Thermodynamic model en
heal.classification Fluid dynamics en
heal.classification Scavenging model en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-09
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την επικαιροποίηση των συντελεστών ανάμιξης του αέρα και των καυσαερίων του Τριζωνικού Μοντέλου Απόπλυσης, χρησιμοποιώντας ως δεδομένα επαλήθευσης τα αποτελέσματα ενός CFD μοντέλου για ένα μεγάλο δίχρονο βραδύστροφο ναυτικό κινητήρα ευθείας απόπλυσης. Οι μεταβλητές ως προς τις οποίες μελετάται η απόπλυση είναι το φορτίο κινητήρα (100%, 75%, 50%, 25%), η γωνία των θυρίδων εισαγωγής (port angle - 30, 20, 10, 0 μοιρών) και η κάλυψη της διατομής των θυρίδων στο Κάτω Νεκρό Σημείο (0%, 5% και 10%). Η επικαιροποίηση των συντελεστών μίξης περιλαμβάνει δυο βασικά βήματα. Το πρώτο είναι η ανανέωση της μορφής των συντελεστών και το δεύτερο είναι η εισαγωγή κατάλληλων παραμέτρων στη χρονική κατανομή τους, οι οποίες χαρακτηρίζουν την ανάμιξη των αερίων σε διαφορετικά στάδια της απόπλυσης. Για τις εξεταζόμενες περιπτώσεις, οι σχέσεις μεταξύ των παραμέτρων συναρτήσει των μεταβλητών μελέτης προκύπτουν από την ανάλυση παλινδρόμησης στο περιβάλλον MATLAB. Τα αποτελέσματα του θερμοδυναμικού μοντέλου του κώδικα προσομοίωσης του Εργαστηρίου (MOTHER) επαληθεύονται με τα αποτελέσματα του μοντέλου CFD, το οποίο αναπτύχθηκε από το Εργαστήριο Θερμοδυναμικής & Θερμικών Μηχανών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Παρατηρείται αύξηση της ανάμιξης του αέρα στις περιπτώσεις χαμηλών φορτίων, υψηλών port angle (στην αρχη της απόπλυσης) και υψηλής κάλυψης των θυρίδων. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η απόπλυση είναι πιο αποδοτική (αύξηση ηsc). Η ανάμιξη των καυσαερίων ακολουθεί αντίστροφη συμπεριφορά από αυτή του αέρα. el
heal.advisorName Κυρτάτος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Κυρτάτος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Καϊκτσής, Λάμπρος el
heal.committeeMemberName Σταματέλλος, Αναστάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 143 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής