dc.contributor.author | Γιαννοπούλου, Αγγελική![]() |
el |
dc.contributor.author | Giannopoulou, Angeliki![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2019-04-11T09:27:14Z | |
dc.date.available | 2019-04-11T09:27:14Z | |
dc.date.issued | 2019-04-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48603 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15973 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων | el |
dc.subject | Οδηγοί ΙΧ | el |
dc.subject | Μέθοδος δεδηλωμένων προτιμήσεων | el |
dc.subject | Μέθοδος διακριτών επιλογών | el |
dc.subject | Μετακινήσεις | el |
dc.subject | Variable Message Signs | en |
dc.subject | Drivers | en |
dc.subject | Stated preference method | en |
dc.subject | Delays | en |
dc.subject | Transports | en |
dc.title | Απόκριση των οδηγών ΙΧ στα μηνύματα των πινακίδων μεταβλητών μηνυμάτων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-10-15 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο προσδιορισμός των παραμέτρων εκείνων που επηρεάζουν την απόκριση των οδηγών Ι.Χ. στα μηνύματα των Πινακίδων Μεταβλητών Μηνυμάτων. Για το σκοπό αυτό διεξήχθη έρευνα στην περιοχή της Αθήνας με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου. Ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο των δεδηλωμένων προτιμήσεων και συμπεριλάμβανε υποθετικά σενάρια για τη διερεύνηση της απόκρισης των οδηγών στα μηνύματα των ΠΜΜ. Τα σενάρια σχεδιάστηκαν ώστε να διερευνήσουν την πιθανότητα οι οδηγοί να αλλάξουν διαδρομή χρησιμοποιώντας τρεις παραμέτρους: κατηγορία συμβάντος, επιπτώσεις συμβάντος και παροχή πληροφόρησης για εναλλακτική διαδρομή. Πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις πρόσωπο με πρόσωπο σε διάφορες περιοχές του Λεκανοπεδίου Αττικής. Η έρευνα ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2017 και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2018, συμπληρώνοντας 104 ερωτηματολόγια από οδηγούς επιλεγμένους με απλή τυχαία δειγματοληψία. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε με την μέθοδο των διακριτών επιλογών και σχεδιάστηκαν μοντέλα ordered probit με random effects προκειμένου να ληφθεί υπόψη η ετερογένεια μεταξύ των συμμετεχόντων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι την απόκριση των οδηγών ΙΧ στις ΠΜΜ επηρεάζουν κάποια από τα χαρακτηριστικά του προβαλλόμενου μηνύματος όπως το γεγονός και οι καθυστερήσεις που αυτό αναφέρει. Δηλαδή, προκύπτει πως όταν μία πινακίδα αναγράφει «Ατύχημα» ως γεγονός ή «30’ Καθυστερήσεις» ως επιπτώσεις, οι οδηγοί είναι πιο πιθανό να αλλάξουν διαδρομή σε σχέση με την ενημέρωση για «Συμφόρηση» και «15’ Καθυστερήσεις». Οι πιθανότητες για κάτι τέτοιο αυξάνονται όταν προτείνεται και μια εναλλακτική διαδρομή από τις ΠΜΜ. Επιπλέον, προέκυψε πως η απόκριση των οδηγών εξαρτάται κι από χαρακτηριστικά όπως το φύλο, η ηλικία, το εισόδημα, η εμπιστοσύνη στην ακρίβεια των χρόνων που μια ΠΜΜ αναφέρει, η τάση για πληροφόρηση των κυκλοφοριακών συνθηκών μέσω διαδικτύου κ.α. Παρόμοια αποτελέσματα προέκυψαν και από την ανάλυση σε επιμέρους υποσύνολα του πληθυσμού. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to identify the parameters that influence drivers’ response to information provided by Variable Message Signs (VMS). For this purpose, a questionnaire survey was carried out in the Athens area. The design of the questionnaire was carried out using the stated preference method and included hypothetical scenarios to investigate drivers' response to VMS. Those scenarios were designed to investigate the possibility for drivers to change routes under the provision of specific information using three parameters: incident type, incident impact and alternative route. Face-to-face interviews were held in various areas of Attica. The survey began in October 2017 and was completed in April 2018 with 104 completed questionnaires from randomly selected drivers. The analysis of the collected data was performed using the discrete choice method and ordered probit models with random effects were designed to consider the heterogeneity among the participants. Results showed that drivers' response to VMS affect some of the features of the projected message such as the type of the incident and the delays it reports. For example, when a sign informs about an “Accident” or “30 min. Delay” therefore, drivers are more likely to change their route compared to “Congestion” and “15 min. Delay”. Diversion propensity increases when an alternative route is proposed. In addition, drivers’ response depends also on parameters such as gender, age, income, perceived reliability of the information a VMS reports, drivers’ tendency to be informed about the traffic conditions via Internet, etc. Similar results were also extracted from the analysis of subsets of the population. | en |
heal.advisorName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 131 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: