dc.contributor.author |
Τριπερίνας, Δημοσθένης
|
el |
dc.contributor.author |
Triperinas, Dimosthenis
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-05-09T08:19:46Z |
|
dc.date.available |
2019-05-09T08:19:46Z |
|
dc.date.issued |
2019-05-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48653 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9443 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Δυναμική Συμπεριφορά |
el |
dc.subject |
Θεωρία Λωρίδων |
el |
dc.subject |
Πρόσθετη Αντίσταση |
el |
dc.subject |
Λειτουργησιμότητα |
el |
dc.subject |
Δυναμικές αποκρίσεις |
el |
dc.subject |
Seakeeping |
en |
dc.subject |
Strip Theory |
en |
dc.subject |
Added Resistance |
en |
dc.subject |
Dynamic Responses |
en |
dc.subject |
Analytical calculations |
en |
dc.title |
Σύγκριση της δυναμικής συμπεριφοράς τριών τύπων πλοίων σε θαλάσσιους κυματισμούς |
el |
dc.title |
Seakeeping performance comparison of three types of ships in sea waves |
en |
dc.contributor.department |
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη ΝΑΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
MARINE HYDRODYNAMICS |
en |
heal.classification |
ΝΑΥΤΙΚΗ ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/f153a1858b050e85acd4d48b9602986e66543497 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/f153a1858b050e85acd4d48b9602986e66543497 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2018-12-28 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η συγκριτική διερεύνηση της δυναμικής συμπεριφοράς τριών διαδεδομένων τύπων πλοίων με μορφή γάστρας και χαρακτηριστικά αρκετά διαφορετικά. Tα τρία πλοία έχουν διαφορετικές αδιαστατες ταχύτητες υπηρεσίας (Fn) και συντελεστές γάστρας (CB). Πρόκεται για: ένα αντιτορπιλικό (CB=0.51, Fn=0.25, Fn=0.41), ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (CB=0.65, Fn=0.26) και ένα πλοίο μεταφοράς φορτίου χύδην (CB=0.86, Fn=0.14).
Εάν ληφθεί υπόψη ότι τα δεξαμενόπλοια και τα συναφή πλοία μεταφοράς υγρού φορτίου (παράγωγα πετρελαίου κλπ.) έχουν μορφές γάστρας που προσεγγίζουν αυτές των πλοίων μεταφοράς φορτίου χύδην, η προτεινόμενη διερεύνηση καλύπτει τη συντριπτική πλειοψηφία των φορτηγών πλοίων και μια σημαντική κατηγορία πολεμικών πλοίων.
Η διερεύνηση θα καλύπτει τόσο τις δυναμικές αποκρίσεις όσον και την πρόσθετη αντίσταση των πλοίων αυτών σε μετωπικούς, πλάγιους και ακολουθούντες κυματισμούς. Για τον υπολογισμό θα χρησιμοποιηθουν κώδικες που βασίζονται στη θεωρία λωρίδων (strip theory), που δίνει αριθμητικά αποτελέσματα σε ικανοποιητική συμφωνία με τα αντίστοιχα πειραματικά.
Επιπρόσθετα, και κυρίως για την σύγκριση των μεθόδων, χρησιμοποιήθηκε και το εμπορικό πακέτο SWAN (panel κώδικας).
Οι μορφές γάστρας που θα διερευνηθούν, περιγράφονται λεπτομερώς στη διεθνή βιβλιογραφία και προσφέρονται για σύγκριση της αξιοπιστίας εναλλακτικών αριθμητικών μεθόδων. |
el |
heal.abstract |
The aim of this thesis is the comparative investigation of the seakeeping performance of three common types of ships with quite different hull form and features. The three ships have different non-dimensional service speeds (Fn) and block coefficients (CB). This is: a destroyer type ship (CB = 0.51, Fn = 0.25, Fn = 0.41), a container ship (CB = 0.65, Fn = 0.26) and a bulk carrier ship (CB = 0.86, Fn = 0.14).
Considering that tankers and liquid cargo ships (crude, chemical, product carriers etc.) have hull forms similar to bulk carriers, the proposed investigation covers the majority of cargo vessels and an important class of warships. The investigation will cover both the dynamic responses and added resistance of these ships in head, oblique and following seas. For the calculation codes based on the strip theory will be used, which gives numerical results in satisfactory agreement with the corresponding experimental.
Additionally, and especially for the comparison of methods, the SWAN code (panel code) was used.
The hull forms that will be investigated, are described in detail in the literature and are ideal for comparing the reliability of alternative numerical methods. |
en |
heal.advisorName |
Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης |
el |
heal.committeeMemberName |
Τζαμπίρας, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
135 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|