HEAL DSpace

Σύγκριση της δυναμικής συμπεριφοράς τριών τύπων πλοίων σε θαλάσσιους κυματισμούς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τριπερίνας, Δημοσθένης el
dc.contributor.author Triperinas, Dimosthenis en
dc.date.accessioned 2019-05-09T08:19:46Z
dc.date.available 2019-05-09T08:19:46Z
dc.date.issued 2019-05-09
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48653
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9443
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.rights Default License
dc.subject Δυναμική Συμπεριφορά el
dc.subject Θεωρία Λωρίδων el
dc.subject Πρόσθετη Αντίσταση el
dc.subject Λειτουργησιμότητα el
dc.subject Δυναμικές αποκρίσεις el
dc.subject Seakeeping en
dc.subject Strip Theory en
dc.subject Added Resistance en
dc.subject Dynamic Responses en
dc.subject Analytical calculations en
dc.title Σύγκριση της δυναμικής συμπεριφοράς τριών τύπων πλοίων σε θαλάσσιους κυματισμούς el
dc.title Seakeeping performance comparison of three types of ships in sea waves en
dc.contributor.department Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη ΝΑΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ el
heal.type masterThesis
heal.classification MARINE HYDRODYNAMICS en
heal.classification ΝΑΥΤΙΚΗ ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/f153a1858b050e85acd4d48b9602986e66543497
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/f153a1858b050e85acd4d48b9602986e66543497
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2018-12-28
heal.abstract Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η συγκριτική διερεύνηση της δυναμικής συμπεριφοράς τριών διαδεδομένων τύπων πλοίων με μορφή γάστρας και χαρακτηριστικά αρκετά διαφορετικά. Tα τρία πλοία έχουν διαφορετικές αδιαστατες ταχύτητες υπηρεσίας (Fn) και συντελεστές γάστρας (CB). Πρόκεται για: ένα αντιτορπιλικό (CB=0.51, Fn=0.25, Fn=0.41), ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (CB=0.65, Fn=0.26) και ένα πλοίο μεταφοράς φορτίου χύδην (CB=0.86, Fn=0.14). Εάν ληφθεί υπόψη ότι τα δεξαμενόπλοια και τα συναφή πλοία μεταφοράς υγρού φορτίου (παράγωγα πετρελαίου κλπ.) έχουν μορφές γάστρας που προσεγγίζουν αυτές των πλοίων μεταφοράς φορτίου χύδην, η προτεινόμενη διερεύνηση καλύπτει τη συντριπτική πλειοψηφία των φορτηγών πλοίων και μια σημαντική κατηγορία πολεμικών πλοίων. Η διερεύνηση θα καλύπτει τόσο τις δυναμικές αποκρίσεις όσον και την πρόσθετη αντίσταση των πλοίων αυτών σε μετωπικούς, πλάγιους και ακολουθούντες κυματισμούς. Για τον υπολογισμό θα χρησιμοποιηθουν κώδικες που βασίζονται στη θεωρία λωρίδων (strip theory), που δίνει αριθμητικά αποτελέσματα σε ικανοποιητική συμφωνία με τα αντίστοιχα πειραματικά. Επιπρόσθετα, και κυρίως για την σύγκριση των μεθόδων, χρησιμοποιήθηκε και το εμπορικό πακέτο SWAN (panel κώδικας). Οι μορφές γάστρας που θα διερευνηθούν, περιγράφονται λεπτομερώς στη διεθνή βιβλιογραφία και προσφέρονται για σύγκριση της αξιοπιστίας εναλλακτικών αριθμητικών μεθόδων. el
heal.abstract The aim of this thesis is the comparative investigation of the seakeeping performance of three common types of ships with quite different hull form and features. The three ships have different non-dimensional service speeds (Fn) and block coefficients (CB). This is: a destroyer type ship (CB = 0.51, Fn = 0.25, Fn = 0.41), a container ship (CB = 0.65, Fn = 0.26) and a bulk carrier ship (CB = 0.86, Fn = 0.14). Considering that tankers and liquid cargo ships (crude, chemical, product carriers etc.) have hull forms similar to bulk carriers, the proposed investigation covers the majority of cargo vessels and an important class of warships. The investigation will cover both the dynamic responses and added resistance of these ships in head, oblique and following seas. For the calculation codes based on the strip theory will be used, which gives numerical results in satisfactory agreement with the corresponding experimental. Additionally, and especially for the comparison of methods, the SWAN code (panel code) was used. The hull forms that will be investigated, are described in detail in the literature and are ideal for comparing the reliability of alternative numerical methods. en
heal.advisorName Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης el
heal.committeeMemberName Τζαμπίρας, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 135 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής