dc.contributor.author | Καρασογιαννίδης, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Karasogiannidis, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2019-05-15T08:34:05Z | |
dc.date.issued | 2019-05-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48728 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9389 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βαθιές εκσκαφές | el |
dc.subject | Πεπερασμένα στοιχεία | el |
dc.subject | Αντιστηρίξεις | el |
dc.subject | Αγκυρώσεις | el |
dc.subject | Σταθμοί Μετρό | el |
dc.subject | Open excavation | en |
dc.subject | Finite element analysis | el |
dc.subject | Metro station | el |
dc.subject | Geotechnical applications | el |
dc.subject | Deep excavation support system | el |
dc.title | Παραμετρική ανάλυση αντιστήριξης βαθιάς εκσκαφής με τη μέθοδο πεπερασμένων στοιχείων. | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | Επιλύσεις με δεδομένα από το σταθμό "Μανιάτικα" του Μετρό Αθήνας. | el |
heal.classification | ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ | el |
heal.dateAvailable | 2020-05-14T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-02-27 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η προσομοίωση, με τη χρήση 2D γεωτεχνικού λογισμικού πεπερασμένων στοιχείων (Plaxis 2D), ανοιχτού ορύγματος αντιστηριζόμενου με τοίχο τύπου «Βερολίνου» και η πραγματοποίηση παραμετρικών αναλύσεων ως προς τα μέτρα υποστήριξης. Οι αναλύσεις βασίζονται σε στοιχεία πραγματικού έργου, το οποίο είναι ο σταθμός «Μανιάτικα». Σκοπός αυτών δεν είναι η επίλυση της πραγματικής εκσκαφής. Αντιθέτως αντλούνται στοιχεία της μελέτης και σχεδιάζονται ισοδύναμα μοντέλα. Τελικό ζητούμενο είναι να σχεδιασθούν, επιλυθούν και συγκριθούν μεταξύ τους τα διάφορα προσομοιώματα και να εξαχθούν τα συμπεράσματα από τη σύγκριση των αποτελεσμάτων. Πιο ειδικά, το κάθε κεφάλαιο περιλαμβάνει τα ακόλουθα θέματα: Αρχικά, στο 1ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα στοιχεία του τεχνικού έργου στο οποίο βασίζεται η συγκεκριμένη εργασία, όπως τα γεωμετρικά και μηχανικά χαρακτηριστικά των μέτρων προσωρινής υποστήριξης. Στη συνέχεια, στο 2ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις μορφολογικές, γεωλογικές, υδρογεωλογικές και γεωτεχνικές συνθήκες που επικρατούν στην στενή περιοχή του έργου. Στο 3ο κεφάλαιο, γίνεται συνοπτική περιγραφή του λογισμικού που χρησιμοποιήθηκε για τις αναλύσεις και παρουσιάζονται ορισμένοι τύποι υπολογισμού ισοδύναμων μηχανικών χαρακτηριστικών της υποστήριξης. Στο 4ο κεφάλαιο περιγράφεται εκτενώς ο τρόπος, με τον οποίο γίνεται ο σχεδιασμός και η επίλυση των προσομοιωμάτων. Στο 5ο κεφάλαιο παρουσιάζονται και συγκρίνονται τα αποτελέσματα των παραμετρικών αναλύσεων με τη μορφή συγκεντρωτικών διαγραμμάτων όπου φαίνονται τα τελικά αποτελέσματα. Στο τελευταίο κεφάλαιο συγκεντρώνονται τα συμπεράσματα της μεταπτυχιακής διατριβής που προέκυψαν από τα αποτελέσματα των αναλύσεων. | el |
heal.advisorName | Λουπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Αποστολόπουλος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Νομικός, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 168 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: