HEAL DSpace

Στρατηγική Επίδραση του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στο Χώρο των Τροφίμων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σπυρούλιας, Ανδρέας el
dc.contributor.author Spyroulias, Andreas en
dc.date.accessioned 2019-05-16T07:48:51Z
dc.date.issued 2019-05-16
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48737
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9039
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)” el
dc.rights Default License
dc.subject Στρατηγική επίδραση el
dc.subject Ηλεκτρονικό επιχειρείν el
dc.subject Τρόφιμα el
dc.subject Foods
dc.subject Business Administration en
dc.title Στρατηγική Επίδραση του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στο Χώρο των Τροφίμων el
heal.type masterThesis
heal.classification ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ el
heal.classification ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/fc951ac278d76180bc62aea00a350e116518d7b5
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/fc951ac278d76180bc62aea00a350e116518d7b5
heal.dateAvailable 2020-05-15T21:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-02-20
heal.abstract Η συγκεκριµένη εργασία αποτελεί µια έρευνα µε σκοπό να ανακαλύψει τη προτίμηση των καταναλωτών µεταξύ του ηλεκτρονικού εµπορίου (ηλεκτρονικό κατάστηµα) και του παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστηµα) όσον αφορά τον τομέα των τροφίμων και συγκεκριμένα των αγροτικών προϊόντων. Ο αυξηµένος ανταγωνισµός που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στην Ελληνική αγορά, εξαιτίας της οικονοµικής κρίσης, της υψηλής φορολόγησης που επιβαρύνει τους Έλληνες καταναλωτές αλλά και την τεράστια µείωση µισθών και συντάξεων, έχουν σαν αποτέλεσμα να µειώνουν καθημερινά τον προϋπολογισµό των καταναλωτών για τις αγορές των τροφίμων τους. Έτσι οδηγούνται στην εγκατάλειψη του παραδοσιακού τρόπου αγοράς προϊόντων και µετατοπίζονται περισσότερο στο ηλεκτρονικό εµπόριο, που προσφέρει μεγάλες ευκαρίες (µεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων, ανταγωνιστικότερες τιµές, κτλ.). Η έρευνα που διεξάγεται στην παρούσα εργασία αποτελείτε από δύο µέρη, το πρώτο µέρος το οποίο ασχολείται µε την θεωρητική προσέγγιση που αφορά το ηλεκτρονικό επιχειρείν και το δεύτερο µέρος το οποίο ασχολείται µε την πρακτική διερεύνηση του θέµατος (έρευνα,ερωτηματολόγιο). el
heal.advisorName Καρδαράς, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Κασιμάτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 65 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής