dc.contributor.author |
Σπυρούλιας, Ανδρέας
|
el |
dc.contributor.author |
Spyroulias, Andreas
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-05-16T07:48:51Z |
|
dc.date.issued |
2019-05-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48737 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9039 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Στρατηγική επίδραση |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρονικό επιχειρείν |
el |
dc.subject |
Τρόφιμα |
el |
dc.subject |
Foods |
|
dc.subject |
Business Administration |
en |
dc.title |
Στρατηγική Επίδραση του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στο Χώρο των Τροφίμων |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
el |
heal.classification |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/fc951ac278d76180bc62aea00a350e116518d7b5 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/fc951ac278d76180bc62aea00a350e116518d7b5 |
|
heal.dateAvailable |
2020-05-15T21:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
embargo |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2019-02-20 |
|
heal.abstract |
Η συγκεκριµένη εργασία αποτελεί µια έρευνα µε σκοπό να ανακαλύψει τη προτίμηση των καταναλωτών µεταξύ του ηλεκτρονικού εµπορίου (ηλεκτρονικό κατάστηµα) και του παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστηµα) όσον αφορά τον τομέα των τροφίμων και συγκεκριμένα των αγροτικών προϊόντων. Ο αυξηµένος ανταγωνισµός που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στην Ελληνική αγορά, εξαιτίας της οικονοµικής κρίσης, της υψηλής φορολόγησης που επιβαρύνει τους Έλληνες καταναλωτές αλλά και την τεράστια µείωση µισθών και συντάξεων, έχουν σαν αποτέλεσμα να µειώνουν καθημερινά τον προϋπολογισµό των καταναλωτών για τις αγορές των τροφίμων τους. Έτσι οδηγούνται στην εγκατάλειψη του παραδοσιακού τρόπου αγοράς προϊόντων και µετατοπίζονται περισσότερο στο ηλεκτρονικό εµπόριο, που προσφέρει μεγάλες ευκαρίες (µεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων, ανταγωνιστικότερες τιµές, κτλ.). Η έρευνα που διεξάγεται στην παρούσα εργασία αποτελείτε από δύο µέρη, το πρώτο µέρος το οποίο ασχολείται µε την θεωρητική προσέγγιση που αφορά το ηλεκτρονικό επιχειρείν και το δεύτερο µέρος το οποίο ασχολείται µε την πρακτική διερεύνηση του θέµατος (έρευνα,ερωτηματολόγιο). |
el |
heal.advisorName |
Καρδαράς, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κασιμάτης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
65 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|