HEAL DSpace

Αξονική κατάρρευση μεταλλικών κελυφών πολλαπλού τοιχώματος (σπειροειδούς διατομής) διαμορφωμένων με κυλινδρική κάμψη

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κυρίτσης, Παναγιώτης-Αριστοτέλης el
dc.contributor.author Kyritsis, Panagiotis-Aristotelis en
dc.date.accessioned 2019-05-17T08:55:26Z
dc.date.available 2019-05-17T08:55:26Z
dc.date.issued 2019-05-17
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48755
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16464
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Απορρόφηση ενέργειας el
dc.subject Λεπτότοιχα κελύφη el
dc.subject Πολλαπλά τοιχώματα el
dc.subject Σπειροειδείς (ανοιχτές) διατομές el
dc.subject Αξονική καταπόνηση el
dc.subject Μοτίβο κατάρρευσης el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Κυλινδρικές κάμψεις el
dc.subject Energy absorption en
dc.subject Thin-walled shells en
dc.subject Multi-walled shells en
dc.subject Spiral cross-sections en
dc.subject Axial crushing en
dc.subject Deformation mode en
dc.subject Modelling en
dc.subject Roll bendings en
dc.subject LS-DYNA en
dc.title Αξονική κατάρρευση μεταλλικών κελυφών πολλαπλού τοιχώματος (σπειροειδούς διατομής) διαμορφωμένων με κυλινδρική κάμψη el
dc.title Axial crushing of multi-walled (spiral cross-section) metallic shells fabricated by roll bending en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Καταστροφικές καταπονήσεις el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-20
heal.abstract Οι λεπτότοιχες μεταλλικές δομές έχουν τεράστια εφαρμογή στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας για την προστασία ανθρώπων και κατασκευών σε καταστάσεις πρόσκρουσης, καθώς έχουν τη δυνατότητα να απορροφούν τεράστια ποσά ενέργειας. Μελετήθηκε η συμπεριφορά μεταλλικών κελυφών πολλαπλού τοιχώματος, σπειροειδούς διατομής, τα οποία διαμορφώθηκαν με κυλινδρική κάμψη στην καμπτική μηχανή του εργαστηρίου. Η ευκολία στην προετοιμασίας τους, η οικονομική αποδοτικότητα τους για μικρής κλίμακας παραγωγή, αλλά και η δυνατότητα τους να διαμορφωθούν σε ποικιλία σχημάτων και διατομών, τα καθιστά υποσχόμενα σχετικά με την ευρεία εφαρμογή τους σε πολλούς τομείς της μηχανικής.Τα κελύφη είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και υποβλήθηκαν σε αξονική οιονεί στατική φόρτιση στη μηχανή δοκιμών του εργαστηρίου. Τα κελύφη που μελετώνται, διάφερουν στην πρώτη περίπτωση ως προς το διαδοχικό αριθμό των σπειρών και στην δεύτερη, ως προς τη διαμετρό τους, έχοντας σταθερή ενεργή διατομή. Έγινε σύγκριση των πειραματικών αποτελεσμάτων που προέκυψαν σε κάθε περίπτωση και σχολιασμός επί αυτών. Παράλληλα, έγινε προσομοίωση της συμπεριφοράς κατάρρευσης συγκεκριμένων χαρακτηριστικών πειραματικών διατομών με χρήση Kώδικα Πεπερασμένων Στοιχείων, LS-DYNA, καθώς και περαιτέρω διερεύνηση για ισοδύναμα κελύφη κλειστής διατομής με ίδια ενεργό διατομή. Πραγματοποιήθηκε συγκριτικός σχολιασμός μεταξύ πειραματικών και αριθμητικών αποτελεσμάτων με την εξαγωγή ωφέλιμων συμπερασμάτων. el
heal.abstract Thin-walled metallic tubes are widely applied in vehicle engineering fields for safety protection of people or structures against impact event, as they can absorb a great amount of energy. The crushing behavior of multi-walled (spiral cross-section) metallic shells fabricated by roll bending, using a roll bending machine, is studied in this case. Since these tubes are easily prepared, cost-effective for small-scale production and flexible in both sectional shape and geometric parameters, they are quite promising to be applied widely in various engineering fields. Tubes are prepared by roll bending aluminum sheets and quasi-static axial crushing tests are then performed with universal material testing machine. Two types of tubes are investigated, with the first ones varying as far as the number of consecutive spirals is concerned, and the other ones differing in diameter, whilst having the same amount of effective cross section area. A comparison of the experimental results on each occasion along with a further discussion on them was conducted. Meanwhile, the Finite Element Code Ls-Dyna was employed to simulate the crushing behavior of certain typical shells, while further investigation was conducted for equivalent closed-section shells of the same effective cross section area. A detailed comparison of the obtained experimental and numerical results was conducted and useful concluding remarks were drawn. en
heal.advisorName Μανωλάκος, Δημήτριος el
heal.advisorName Κωστάζος, Πρωτεσίλαος el
heal.committeeMemberName Μανωλάκος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μαρκόπουλος, Άγγελος el
heal.committeeMemberName Μπενάρδος, Πανώριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 88 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα