dc.contributor.author | Κυρίτσης, Παναγιώτης-Αριστοτέλης | el |
dc.contributor.author | Kyritsis, Panagiotis-Aristotelis | en |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T08:55:26Z | |
dc.date.available | 2019-05-17T08:55:26Z | |
dc.date.issued | 2019-05-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48755 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16464 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Απορρόφηση ενέργειας | el |
dc.subject | Λεπτότοιχα κελύφη | el |
dc.subject | Πολλαπλά τοιχώματα | el |
dc.subject | Σπειροειδείς (ανοιχτές) διατομές | el |
dc.subject | Αξονική καταπόνηση | el |
dc.subject | Μοτίβο κατάρρευσης | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Κυλινδρικές κάμψεις | el |
dc.subject | Energy absorption | en |
dc.subject | Thin-walled shells | en |
dc.subject | Multi-walled shells | en |
dc.subject | Spiral cross-sections | en |
dc.subject | Axial crushing | en |
dc.subject | Deformation mode | en |
dc.subject | Modelling | en |
dc.subject | Roll bendings | en |
dc.subject | LS-DYNA | en |
dc.title | Αξονική κατάρρευση μεταλλικών κελυφών πολλαπλού τοιχώματος (σπειροειδούς διατομής) διαμορφωμένων με κυλινδρική κάμψη | el |
dc.title | Axial crushing of multi-walled (spiral cross-section) metallic shells fabricated by roll bending | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Καταστροφικές καταπονήσεις | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-20 | |
heal.abstract | Οι λεπτότοιχες μεταλλικές δομές έχουν τεράστια εφαρμογή στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας για την προστασία ανθρώπων και κατασκευών σε καταστάσεις πρόσκρουσης, καθώς έχουν τη δυνατότητα να απορροφούν τεράστια ποσά ενέργειας. Μελετήθηκε η συμπεριφορά μεταλλικών κελυφών πολλαπλού τοιχώματος, σπειροειδούς διατομής, τα οποία διαμορφώθηκαν με κυλινδρική κάμψη στην καμπτική μηχανή του εργαστηρίου. Η ευκολία στην προετοιμασίας τους, η οικονομική αποδοτικότητα τους για μικρής κλίμακας παραγωγή, αλλά και η δυνατότητα τους να διαμορφωθούν σε ποικιλία σχημάτων και διατομών, τα καθιστά υποσχόμενα σχετικά με την ευρεία εφαρμογή τους σε πολλούς τομείς της μηχανικής.Τα κελύφη είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και υποβλήθηκαν σε αξονική οιονεί στατική φόρτιση στη μηχανή δοκιμών του εργαστηρίου. Τα κελύφη που μελετώνται, διάφερουν στην πρώτη περίπτωση ως προς το διαδοχικό αριθμό των σπειρών και στην δεύτερη, ως προς τη διαμετρό τους, έχοντας σταθερή ενεργή διατομή. Έγινε σύγκριση των πειραματικών αποτελεσμάτων που προέκυψαν σε κάθε περίπτωση και σχολιασμός επί αυτών. Παράλληλα, έγινε προσομοίωση της συμπεριφοράς κατάρρευσης συγκεκριμένων χαρακτηριστικών πειραματικών διατομών με χρήση Kώδικα Πεπερασμένων Στοιχείων, LS-DYNA, καθώς και περαιτέρω διερεύνηση για ισοδύναμα κελύφη κλειστής διατομής με ίδια ενεργό διατομή. Πραγματοποιήθηκε συγκριτικός σχολιασμός μεταξύ πειραματικών και αριθμητικών αποτελεσμάτων με την εξαγωγή ωφέλιμων συμπερασμάτων. | el |
heal.abstract | Thin-walled metallic tubes are widely applied in vehicle engineering fields for safety protection of people or structures against impact event, as they can absorb a great amount of energy. The crushing behavior of multi-walled (spiral cross-section) metallic shells fabricated by roll bending, using a roll bending machine, is studied in this case. Since these tubes are easily prepared, cost-effective for small-scale production and flexible in both sectional shape and geometric parameters, they are quite promising to be applied widely in various engineering fields. Tubes are prepared by roll bending aluminum sheets and quasi-static axial crushing tests are then performed with universal material testing machine. Two types of tubes are investigated, with the first ones varying as far as the number of consecutive spirals is concerned, and the other ones differing in diameter, whilst having the same amount of effective cross section area. A comparison of the experimental results on each occasion along with a further discussion on them was conducted. Meanwhile, the Finite Element Code Ls-Dyna was employed to simulate the crushing behavior of certain typical shells, while further investigation was conducted for equivalent closed-section shells of the same effective cross section area. A detailed comparison of the obtained experimental and numerical results was conducted and useful concluding remarks were drawn. | en |
heal.advisorName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.advisorName | Κωστάζος, Πρωτεσίλαος | el |
heal.committeeMemberName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Μαρκόπουλος, Άγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Μπενάρδος, Πανώριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 88 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: