dc.contributor.author |
Σιουρούνης, Βασίλειος
|
el |
dc.contributor.author |
Siourounis, Vasileios
|
en |
dc.date.accessioned |
2019-05-17T09:21:18Z |
|
dc.date.available |
2019-05-17T09:21:18Z |
|
dc.date.issued |
2019-05-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48760 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16290 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτρομαγνητική |
el |
dc.subject |
Πρόωση |
el |
dc.subject |
Ανάρτηση |
el |
dc.subject |
Αιώρηση |
el |
dc.subject |
Ευθύγραμμος |
el |
dc.subject |
Κινητήρας |
el |
dc.subject |
Electromagnetic |
en |
dc.subject |
Propulsion |
en |
dc.subject |
Suspension |
en |
dc.subject |
Levitation |
en |
dc.subject |
EDS |
en |
dc.subject |
Maglev |
en |
dc.subject |
Linear |
en |
dc.subject |
Hyperconductor |
en |
dc.subject |
Motor |
en |
dc.subject |
LSM |
en |
dc.subject |
Transrapid |
en |
dc.subject |
TGV |
en |
dc.title |
Ευστάθεια συστημάτων κίνησης ηλεκτρομαγνητικής ανάρτησης |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ανάλυση συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/707c57739e834d52063aeb539e96b4e273ff9a06 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-11-03 |
|
heal.abstract |
Η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας, έχει σαν σκοπό να αναδείξει μια καινοτόμο τεχνολογία στον τομέα τόσο των μεταφορών ανθρώπινου δυναμικού όσο και των εμπορευμάτων, η οποία δεν έχει ακόμα εφαρμοστεί στην Ελλάδα. Η τεχνολογία αυτή βασίζεται στις αρχές του ηλεκτρομαγνητισμού, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν για την ανάπτυξη ευθύγραμμων ηλεκτροκινητήρων και συγκεκριμένα σκοπεύουμε να αναλύσουμε την ευστάθεια των συστημάτων κίνησης για ηλεκτρομαγνητικές αναρτήσεις.
Στην αρχή, παρουσιάζεται μια σύντομη αναφορά στους ηλεκτροκινητήρες, την ηλεκτρική κίνηση και τους ευθύγραμμους κινητήρες. Στην συνέχεια, αναλύουμε την δομή και λειτουργία του Transrapid που περιλαμβάνει την ιστορική διαδρομή της τεχνολογίας των ηλεκτρομαγνητικά-κινούμενων-αναρτώμενων τραίνων από τη σύλληψη της ιδέας έως σήμερα, τα οχήματα και τους διαδρόμους κίνησης, τη δομή του κέντρου λειτουργίας και ελέγχου ολόκληρου του συστήματος, τη τεχνολογία ευθύγραμμης κίνησης και ανάρτησης, το σύστημα επαγωγικής παροχής ηλεκτρικού ρεύματος IPS, τα γενικά χαρακτηριστικά οφέλη της λειτουργίας των Transrapid Maglev τραίνων και τέλος μια συνοπτική παρουσίαση του TGV και των υπόλοιπων ανταγωνιστικών τεχνολογιών.
Εν συνεχεία, ακολουθεί ένα μεγάλο μέρος της εργασίας, στο οποίο παρουσιάζεται εκτενώς η λειτουργία των σύγχρονων ευθύγραμμων κινητήρων (LSM), καθώς και των συστημάτων ανάρτησης EDS (ηλεκτροδυναμικό-απωστικό) και EMS (ηλεκτρομαγνητικό-ελκτικό). Στο τέλος της παρουσίασης αυτής, παρατίθενται τα διάφορα Maglev projects που υπάρχουν σε όλο τον κόσμο, καθώς και μια αναφορά των διαφόρων σχετικών καινοτόμων σχεδίων προς βελτίωση. |
el |
heal.abstract |
The aim
of this diploma thesis is to highlight an innovative technology in the field of
both human and merchandise transportation which has not yet been impl
emented in
Greece. This technology is based on the principles of electromagnetism
which lid
to
the d
evelopm
ent of linear motors and specifically we intend to analyze the stability of
magnetic levitatio
n or suspension moving systems.
At first, there is a br
ief reference to the electric motion, electric and linear motors.
Subsequently, the infrastr
u
cture a
nd oper
ation of the Transrapid system is
analyzed
.
The analysis consists of the history and chronology of electromagnetic levitated
trains, the vehicles and
their
track guideways
,
the operation and control center
structure analysis, linear drive an
d suspen
sion te
chnology
, electric power
inductive
supply system IPS, generic benefits of Transrapid
Maglev
trains and finally a
summary of the TGV and other competi
ng technologies.
Furthermore, the functioning of modern linear motor (LSM) is
extensively pr
esented,
as wel
l as the suspension systems EDS (electrodynamic
-
repellent) and EMS
(electrodynamic
-
traction). At last, there is a reference to various existing
Magle
v
projects all over the world and innovative improvement concepts |
en |
heal.advisorName |
Ιωαννίδου, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Ιωαννίδου, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Θεοδώρου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσαραμπάρης, Παναγιώτης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
100 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|