dc.contributor.author | Κουρέλη, Αικατερίνη | el |
dc.contributor.author | Koureli, Aikaterini | en |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T09:29:36Z | |
dc.date.available | 2019-05-17T09:29:36Z | |
dc.date.issued | 2019-05-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48762 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16361 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εφαρμογές αναζήτησης θέσης στάθμευσης | el |
dc.subject | "Έξυπνα" κινητά τηλέφωνα | el |
dc.subject | Ελεύθερες θέσεις στάθμευσης | el |
dc.subject | Ευρωπαϊκές πόλεις | el |
dc.subject | Πρότυπο λογιστικής παλινδρόμησης | el |
dc.subject | Applications in searching for parking | en |
dc.subject | Smartphones | en |
dc.subject | Free parking spaces | en |
dc.subject | European cities | en |
dc.subject | Logistic regression model | en |
dc.title | Συγκριτική αξιολόγηση της αποδοχής "έξυπνων" εφαρμογών στην αναζήτηση θέσης στάθμευσης σε ευρωπαϊκές πόλεις | el |
dc.title | Comparative assessment of the acceptance of "smart" applications in searching for parking in european cities | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αστικά οδικά δίκτυα | el |
heal.classification | Στάθμευση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-21 | |
heal.abstract | Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η συγκριτική αξιολόγηση της αποδοχής της χρήσης μιας εφαρμογής για "έξυπνα" κινητά τηλέφωνα για τη διευκόλυνση των οδηγών στην εύρεση ελεύθερης θέσης στάθμευσης σε διάφορες Ευρωπαϊκές πόλεις. Για τη συλλογή των απαραίτητων δεδομένων πραγματοποιήθηκε έρευνα με ερωτηματολόγια που μοιράστηκαν διαδικτυακά, αλλά και δια χειρός σε οδηγούς από πολλά μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού. Στην συνέχεια αναπτύχθηκε ένα πρότυπο λογιστικής παλινδρόμησης με σκοπό τη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοχή της χρήσης μιας έξυπνης εφαρμογής για τη διευκόλυνση της στάθμευσης. Από την προκαταρκτική ανάλυση των απαντήσεων προέκυψε ότι μόνο το 6% του συνόλου δε θα αποδεχόταν τη χρήση μιας έξυπνης εφαρμογής για τη διευκόλυνση της εύρεσης θέσης στάθμευσης. Ακόμα, οι κυριότεροι παράγοντες που αναδείχθηκαν σημαντικοί είναι η απεικόνιση της ακριβής τοποθεσίας της ελεύθερης θέσης, καθώς και ο περιορισμός του χρόνου αναζήτησης. Επίσης διαπιστώθηκε ότι όσο μεγαλύτερη ηλικία έχει ο οδηγός τόσο λιγότερο θετικός είναι στην αποδοχή χρήσης μιας έξυπνης εφαρμογής. Τέλος, όσο μικρότερη είναι η πυκνότητα κατοίκων ανά περιοχή τόσο λιγότερη ζήτηση παρουσιάζεται για μια βοηθητική εφαρμογή για στάθμευση, καθώς, επίσης, όσο μεγαλύτερη είναι η συχνότητα χρήσης του διαδικτύου, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα αποδοχής μιας τέτοιας εφαρμογής. | el |
heal.abstract | The aim of this thesis is to evaluate the willingness to use an application designed for smartphones in order to facilitate the parking search procedure in different European cities. For the collection of the necessary data, a questionnaire survey was carried out in many parts of Greece and abroad. Following, a logistic regression model was then developed to investigate the factors that affect the acceptance of the use of a smart application to facilitate parking. The preliminary analysis of the responses indicate that only 6% of the sample responded negatively to the use of the application. Moreover, findings show that some of the main factors were related to the depiction of the exact location of the free parking space, as well as the limitation of the search time. It has also been found that the older the driver, the less positive he is in accepting the use of a smart application. Finally, the smaller the density of inhabitants per region, the less demand is shown for an auxiliary parking application, and the higher the frequency of internet usage, the greater the likelihood of accepting such an application. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 87 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: