HEAL DSpace

Εντοπισμός και ανάλυση χρονικής διάρκειας αναζήτησης θέσης στάθμευσης σε αστικά δίκτυα με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δρόσου, Βαΐα el
dc.contributor.author Drosou, Vaia en
dc.date.accessioned 2019-05-20T08:38:23Z
dc.date.available 2019-05-20T08:38:23Z
dc.date.issued 2019-05-20
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48780
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16431
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αναζήτηση στάθμευσης el
dc.subject Αστικά δίκτυα el
dc.subject Έξυπνα κινητά τηλέφωνα el
dc.subject Ομαδοποίηση el
dc.subject Cruising for parking en
dc.subject Urban networks en
dc.subject Smartphone sensing en
dc.subject Clustering en
dc.title Εντοπισμός και ανάλυση χρονικής διάρκειας αναζήτησης θέσης στάθμευσης σε αστικά δίκτυα με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κυκλοφορική τεχνική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-21
heal.abstract The aim of this diploma thesis is to develop a methodological approach for detecting and analyzing the duration of cruising for parking in urban road networks using smartphones data. For this purpose, a parking search scheme is developed, able to quantify the distance and time spent for searching for parking space. Furthermore, walking distance from the parking space to the final destination is calculated. The proposed methodology is implemented in a database, which contains urban trips originating from random drivers as they collected from a mobile phone application and concern the wider area of Athens. Further, in order to detect the difficulty in finding a parking space, a clustering of the study area is performed using DBSCAN algorithm. The algorithm results in the separation of the database in thirty distinct clusters, which differ in the statistical characteristics of the parking search time. en
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μεθοδολογικής προσέγγισης για τον εντοπισμό και την ανάλυση της χρονικής διάρκειας αναζήτησης ελεύθερης θέσης στάθμευσης σε αστικά δίκτυα, αξιοποιώντας λεπτομερή δεδομένα από αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Για τις ανάγκες της εργασίας, αναπτύσσεται μοντέλο αναζήτησης στάθμευσης, το οποίο είναι σε θέση να ποσοτικοποιήσει τον χρόνο και την επιπλέον απόσταση που απαιτείται, ώστε να βρεθεί κενή θέση στάθμευσης. Επίσης, υπολογίζεται η απόσταση περπατήματος από τη θέση στάθμευσης προς τον τελικό προορισμό. Η προτεινόμενη μεθοδολογία εφαρμόζεται σε βάση δεδομένων από διαδρομές τυχαίων οδηγών, οι οποίες συλλέχτηκαν από εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και αφορούν την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας. Στη συνέχεια, με την βοήθεια του αλγόριθμου DBSCAN οι χρόνοι αναζήτησης στάθμευσης ομαδοποιούνται, προκειμένου να βρεθούν συγκεκριμένες περιοχές όπου παρουσιάζουν προβλήματα στάθμευσης. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι υπάρχουν τριάντα διακριτές περιοχές στην Αττική, οι οποίες διαφοροποιούνται ως προς τα στατιστικά χαρακτηριστικά των διαρκειών στάθμευσης. el
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 77 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα