dc.contributor.author | Δρόσου, Βαΐα | el |
dc.contributor.author | Drosou, Vaia | en |
dc.date.accessioned | 2019-05-20T08:38:23Z | |
dc.date.available | 2019-05-20T08:38:23Z | |
dc.date.issued | 2019-05-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48780 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16431 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αναζήτηση στάθμευσης | el |
dc.subject | Αστικά δίκτυα | el |
dc.subject | Έξυπνα κινητά τηλέφωνα | el |
dc.subject | Ομαδοποίηση | el |
dc.subject | Cruising for parking | en |
dc.subject | Urban networks | en |
dc.subject | Smartphone sensing | en |
dc.subject | Clustering | en |
dc.title | Εντοπισμός και ανάλυση χρονικής διάρκειας αναζήτησης θέσης στάθμευσης σε αστικά δίκτυα με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κυκλοφορική τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-21 | |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to develop a methodological approach for detecting and analyzing the duration of cruising for parking in urban road networks using smartphones data. For this purpose, a parking search scheme is developed, able to quantify the distance and time spent for searching for parking space. Furthermore, walking distance from the parking space to the final destination is calculated. The proposed methodology is implemented in a database, which contains urban trips originating from random drivers as they collected from a mobile phone application and concern the wider area of Athens. Further, in order to detect the difficulty in finding a parking space, a clustering of the study area is performed using DBSCAN algorithm. The algorithm results in the separation of the database in thirty distinct clusters, which differ in the statistical characteristics of the parking search time. | en |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μεθοδολογικής προσέγγισης για τον εντοπισμό και την ανάλυση της χρονικής διάρκειας αναζήτησης ελεύθερης θέσης στάθμευσης σε αστικά δίκτυα, αξιοποιώντας λεπτομερή δεδομένα από αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Για τις ανάγκες της εργασίας, αναπτύσσεται μοντέλο αναζήτησης στάθμευσης, το οποίο είναι σε θέση να ποσοτικοποιήσει τον χρόνο και την επιπλέον απόσταση που απαιτείται, ώστε να βρεθεί κενή θέση στάθμευσης. Επίσης, υπολογίζεται η απόσταση περπατήματος από τη θέση στάθμευσης προς τον τελικό προορισμό. Η προτεινόμενη μεθοδολογία εφαρμόζεται σε βάση δεδομένων από διαδρομές τυχαίων οδηγών, οι οποίες συλλέχτηκαν από εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και αφορούν την ευρύτερη περιοχή της Αθήνας. Στη συνέχεια, με την βοήθεια του αλγόριθμου DBSCAN οι χρόνοι αναζήτησης στάθμευσης ομαδοποιούνται, προκειμένου να βρεθούν συγκεκριμένες περιοχές όπου παρουσιάζουν προβλήματα στάθμευσης. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι υπάρχουν τριάντα διακριτές περιοχές στην Αττική, οι οποίες διαφοροποιούνται ως προς τα στατιστικά χαρακτηριστικά των διαρκειών στάθμευσης. | el |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 77 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: