HEAL DSpace

Data Analysis for E-Commerce Business on behalf of a large Service Provider 3PL (3rd Party Logistics)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαγούλη, Διονυσία el
dc.contributor.author Magouli, Dionysia en
dc.date.accessioned 2019-05-20T08:57:52Z
dc.date.issued 2019-05-20
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48785
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9349
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)” el
dc.rights Default License
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject Αλυσίδα εφοδιασμού el
dc.subject Αυτοματοποίηση el
dc.subject Αποθηκευτικά κέντρα el
dc.subject Ανάλυση δεδομένων el
dc.subject E-Commerce en
dc.subject Supply chain en
dc.subject E-Logistics en
dc.subject Data analysis en
dc.subject 3PL en
dc.title Data Analysis for E-Commerce Business on behalf of a large Service Provider 3PL (3rd Party Logistics) en
dc.title Ανάλυση Δεδομένων Ηλεκτρονικών Πωλήσεων σε μεγάλη εταιρία Παροχής Υπηρεσιών 3PL (3rd Party Logistics) el
heal.type masterThesis
heal.classification Ηλεκτρονικό Εμπόριο el
heal.classification Ανάλυση Δεδομένων el
heal.classification Εφοδιαστική Αλυσίδα el
heal.classification Logistics en
heal.classification Data Analysis en
heal.classification E-Commerce en
heal.dateAvailable 2020-05-19T21:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-02-28
heal.abstract Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-Commerce) τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει αλλαγές στον παραδοσιακό τρόπο παραγγελιοληψίας και παράδοσης των προϊόντων από τα καταστήματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι ένα από τα στοιχεία που θα εξασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων λιανεμπορίου είναι η έγκαιρη και ασφαλής παράδοση των προϊόντων. Βασικός παράγοντας λοιπόν της προσπάθειας αυτής είναι η σωστή οργάνωση της αλυσίδας εφοδιασμού τους, με άλλα λόγια της τεχνολογικής ανάπτυξης των επιχειρήσεων logistics. Είναι κοινός τόπος ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις logistics δεν έχουν συνειδητοποιήσει πλήρως ακόμα τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν στην εφοδιαστική αλυσίδα, γεγονός που τις κάνει διστακτικές στην υιοθέτηση των νέων τεχνολογικών επιτευγμάτων, ώστε να μπορέσουν να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες τους (επιχειρήσεις λιανεμπορίου). Η διαπίστωση αυτή αποτέλεσε και την αφορμή για τη σύνταξη της παρούσας εργασίας, μέσα από την οποία έγινε προσπάθεια να επισημανθεί η αναγκαιότητα της τεχνολογικής ανάπτυξης στα logistics, να παρουσιαστούν οι πιο γνωστές μέθοδοι αυτοματοποίησης, καθώς και παραδείγματα εταιριών logistics που τόλμησαν και κατάφεραν να επιτύχουν. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγή του θέματος που καταδεικνύει την ανάγκη για αλλαγή του τρόπου σκέψης και λειτουργίας των επιχειρήσεων logistics. Στο επόμενο κεφάλαιο αναπτύσσεται η σημασία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για τις επιχειρήσεις του μέλλοντος, όπως και του ρόλου της εφοδιαστικής για την επιβίωσή τους. Το τρίτο κεφάλαιο κάνει μία εκτενή παρουσίαση των αποθηκευτικών κέντρων, της σημασίας μετάβασης από τα Logistics στα e-Logistics, καθώς και των εφαρμογών αυτοματισμών μέσα στην αποθήκη. Επίσης γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην αξία της πληροφορίας για τα αποθηκευτικά κέντρα, αλλά και στη ζωτική σημασία της ψηφιοποίησης, επεξεργασίας και παρακολούθησης των δεδομένων. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία μελέτη περίπτωσης σε εταιρία Παροχής Υπηρεσιών 3PL. Σκοπός είναι η ανάλυση των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας-πελάτη για λογαριασμό της εταιρίας-logistics με σκοπό τη λήψη κατάλληλων αποφάσεων για το είδος συστημάτων (π.χ. αυτοματισμού, ραφιών κλπ) που πρέπει να χρησιμοποιήσει η δεύτερη με απώτερο στόχο τη βέλτιστη εκτέλεση των παραγγελιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μία σύνοψη των αποτελεσμάτων της ανάλυσης, καθώς και προτάσεις περαιτέρω αναλύσεων που μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρηση logistics στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Συχνά γινόμαστε ακροατές συζητήσεων ή διάφορων κριτικών όπου η Ελλάδα παρουσιάζεται ως το επαρχιακό, γραφικό «χωριουδάκι» της Ευρώπης αναφορικά με τις υπηρεσίες logistics. Οι νέες εξελίξεις όμως τους διαψεύδουν, καταδεικνύοντας ποικιλοτρόπως ότι η χώρα μας αποτελεί έναν «κόμβο» για την αγορά των logistics. Έχουν ωριμάσει πλέον αρκετά οι συνθήκες ώστε να εμπεδωθεί πως ο εφοδιασμός είναι μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου, ένα πραγματικό «όπλο» στα χέρια τους! Οι εταιρίες logistics που θα κατανοήσουν τις συνεχώς εξελισσόμενες τάσεις και θα προσαρμοστούν γρηγορότερα, θα είναι εκείνες που θα αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θα επιβιώσουν. el
heal.abstract The rapid growth of e-Commerce the last years has a significant impact in the traditional way of ordering and delivering products from stores. Experience has indicated that the main factor that can ensure the competitiveness and sustainability of retail businesses is delivering products on time and undamaged. That’s why the proper organization in supply chain (the technological development of logistics companies) is very important. Unfortunately Greek logistics companies have not yet fully realized their critical role in the supply chain and are reluctant to adopt new technological advances that can help them to improve the services they provide to their customers (retailers). This thesis is an attempt to highlight the necessity of technological development in logistics, to present the best known automation methods, as well as examples of logistics companies who dared and managed to achieve. Particularly, the first chapter is an introduction to the subject that demonstrates the need to change the way that logistics companies operate. The next chapter explains in details the importance of e-commerce for future businesses as well as the role of logistics for their survival. The third chapter makes an extensive presentation of logistics centers, the importance of transforming from Logistics to e-Logistics, as well as the automation applications within the warehouse. There is also a special reference to the significance of information for logistics centers and also to the vital importance of digitalizing, processing and monitoring data. The fourth chapter presents a case study for a 3PL Service Provider. The purpose is to analyse orders from the customer's online store on behalf of the logistics company in order to make appropriate decisions related to the type of systems (eg automation, shelves, etc.) that 3PL should use to ultimately optimal execution of orders and better customer service. The last chapter summarizes the results of the analysis, as well as proposals for further analyses that can help the logistics company to make strategic decisions. We have witnessed discussions or various criticisms where Greece is portrayed as the provincial, picturesque "hamlet" of Europe with regard to logistics services. However, new technological developments demonstrate in various ways that our country is a "hub" for the logistics market. The conditions have now matured to ensure that supply is an opportunity for retailers, a real weapon in their hands! Logistics companies that will understand the ever-evolving trends and adapt faster will be those that will gain competitive advantage and survive. en
heal.advisorName Πόνης, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Λεώπουλος, Βρασίδας el
heal.committeeMemberName Παναγιώτου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 132 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής